המפנטז – שחקנים מומלצים לעונת הפנטזי פרמיירליג

כל היכרות מלווה בחוסר נוחות מסוים ואין כמו משחק קליל כדי לשבור את המתח, אז בואו נשחק שבע בום!

לכבוד הטור הראשון שלי החלטתי ללכת עם המשחק שבע בום בפנטזי סטייל ולשים זרקור על שישה שחקני התקפה או קישור בשבעה מיליון פאונד או פחות, אשר יכולים לאפשר בנייה של סגל מאוזן. אני אספור פה שבעה שחקנים ואת הבום אתם תתנו בתגובות, עם המלצה שלכם על שחקן שיהיה במסגרת התקציב ובעל פוטנציאל.

 

בואו נתחיל:

הנריך מחיטריאן – 7 מיליון – ארסנל

Henrikh Mkhitaryan הנריך מחטריאן
Credit to "Henrikh Mkhitaryan" Facebook page

קודם כל, הוא התקפי בטירוף. כשהוא בכושר משחק מדובר ללא ספק באחד המוסרים הטובים שיש בליגה.
לדעתי במחיר הנוכחי מדובר בשחקן בעל פוטנציאל להפוך להיות MUST HAVE השנה. החיבור המחודש עם אובמיאנג והרוח החדשה שנושבת בארסנל, שהיא בבסיסה קבוצה התקפית יכולים להשתלב יחד לעונה אשר תזכיר את עונת 2015-2016 שלו בדורטמונד.
לוח המשחקים אמנם זימן לארסנל שני משחקים קשים בתחילת העונה, אך המשחקים לאחריהם מאוד מאוד מפתים ומוסיפים לסקס אפיל שלו.

דיוגו ג'וטה – 6.5 מיליון – וולבס

Diogo Jota דיוגו ג'וטה
Credit to "Diogo Jota" Facebook page

חלוץ צד/מרכזי אשר נרשם בפנטזי כקשר זה תמיד מעניין. ג'וטה הוא OOO (Out of position) קלאסי. בכל שנה יש את השחקן שמגיע משום מקום וכובש את הפנטזי בסערה, אל תופתעו אם השנה זה יהיה ג'וטה. אחרי שנה ראשונה מצויינת בוולבס שכללה 17 שערי ליגה ו-5 אסיסטים מצופה מה"קשר" (שפתח במשחקי ההכנה כחלוץ לכל דבר) להיות בורג מרכזי בהתקפה של נונו אספיריטו סנטו.
אמנם לוח המשחקים של תחילת העונה לא מאיר פנים לוולבס, אך עם הכסף הגדול אשר מושקע בקבוצה מדובר על השקעה בשחקן ששווה את הסיכון. אם זה לא הספיק לשכנע אתכם, יכול להיות שהחמצות פנדלים של נבס עוד יתנו לו להיות בועט הפנדלים המוביל של הקבוצה.

 

צ'נק טוסון – 7 מיליון – אברטון

Cenk Tosun צ'נק טוסון
Credit to "Cenk Tosun" Facebook page

אפקט מוכר לשחקני פנטזי הוא אפקט השנה הראשונה. בקצרה, שחקנים אשר הגיעו עם שורה סטטיסטית מדהימה פשוט לא מוצאים את עצמם בליגה. להתרגל לפיזיות והמנטליות של הפרמיירליג לוקח זמן, בטח לשחקנים אשר הגיעו מליגות קצת פחות גדולות. האפקט לא פסח על טוסון שסבל מקצת קשיי הסתגלות בליגה (הגיע בינואר של העונה שעברה), אבל עושה רושם שלקראת סוף העונה הוא כבר נכנס לעניינים וזה היתרון שלו על שחקנים חדשים לגמרי בליגה.
מוקף בשחקנים כמו סיגורדסון, רישארילסון ווולקוט, יחד עם מאמן התקפי כמו סילבה ולוח משחקים מדהים ב-9 המחזורים הראשונים – אל תתפלאו אם בצד הכחול של ליברפול ימצא אליל משלנו.

צ'ארלי אוסטין – 6 מיליון – סאות'המפטון

צ'רלי אוסטין, סאות'המפטון
Credit to "Southampton FC" Facebook page

וידוי: אני מת על צ'ארלי אוסטין מאז שפרץ לחיי בסערה בשנת 2014, העונה בה פרץ במדי ק.פ.ר. 18 שערים בקבוצה שלא עשתה כלום באותה עונה לא השאירו ספק שמדובר פה במציאה אמיתית, כזאת שכל אחד רוצה בקבוצה שלו.
אז הגיע המעבר לסאות'המפטון ואיתו החלו הפציעות, מה שמנע מאוסטין לשחק ולהכנס לכושר שכל כך מאפיין אותו. מי שראה את הסיינטס משחקים בשנה שעברה שם לב שהקבוצה לא נראית אותו דבר איתו ובלעדיו ואין ספק שאם היה כשיר לאורך העונה היא לא הייתה מסיימת במקום נמוך כל כך.
המקום של אוסטין בהרכב לא מובטח (משום מה הם מתעקשים לייצר "תחרות" על ההרכב עם גביאדיני, על אף העובדה שאוסטין טוב ממנו בשתי רמות), אבל אין ספק שעם אוסטין על המגרש סאות'המפטון פשוט הרבה יותר מסוכנת. אוסטין הוא בועט הפנדלים, מבקיע מחונן ונותן גולים מתוך שינה. כשמערבבים את זה עם לו"ז סביר לקבוצה, נשאר רק לקוות שמארק יוז יידע לבחור נכון את החלוץ הפותח שלו.
לסיכום – אם כבר לפנות תקציב בפנטזי שיהיה בעזרת שחקנים כמו אוסטין.

רישארילסון – 6.5 מיליון – אברטון

Richarlison רישארילסון
Credit to "Richarlison " Facebook page

הבחירה פה מתבססת בעיקר על הקשר שהיה למרקו סילבה עם הברזילאי הכישרוני, ה-החתמה של סילבה באברטון עד כה.
שחקן הכנף הצעיר הותיר חותם בפתיחת העונה שעברה כששיחק תחת מאמנו הנוכחי והתאים בדיוק למשחק המעבר שסילבה דוגל בו. מבחינת הנתונים הסטסטיים, רישארילסון בועט ונוגח לשער יותר מכל שחקן שמשחק היום באברטון, מה גם שהתחרות שלו על העמדה זניחה יחסית.
סיגורדסון אולי ינהל את אברטון, אבל אל תתפלאו אם גניבת העונה בקישור תעקוף אותו משמאל.

ווילפריד זאהה – 7 מיליון – קריסטל פאלאס

Wilfried Zaha ווילפרד זאהה
Credit to "Wilfried Zaha" Facebook page

אחרי עונה מצויינת מתבקש שזאהה ימשיך בקו ההתקדמות וההתבגרות אותו הוא התחיל בעונה שעברה. אם ימשיך את יכולתו מהעונה שעברה, אין סיבה שהעונה לא יגיע למספר דו ספרתי של כיבושים ובישולים. הוא מאיים על השער בכל עמדה התקפית בה הוא משחק, יהא זה באגף או באמצע. זאהה מרגיש טוב בפאלאס, בעיקר כי הקבוצה משחקת בסגנון אשר תפור עליו.
קשה לראות מי לוקח לו את תפקיד המוציא לפועל של פאלאס העונה ולכן יהיה הגיוני להמר שכל עוד יהיה כשיר הוא ישחק.
*ישנם דיווחים סותרים בנוגע להאם ולאן הוא יעזוב אבל ככל שסגירת חלון ההעברות תתקרב כך הסיכוי שפאלאס תסכים למכור אותו קטן.

 

אני מרגיש שיש עוד כמה שמות שכדאי לשים אליהם לב, על אף העובדה שלא הרחבתי עליהם כאן:

מיטרוביץ (6.5), ססאניון (6.5) ושורלה (6) מפולהאם ששיתוף הפעולה בינהם יכול להיות יעיל מאוד, כריס ווד (6.5) מברנלי שככל שהוא כשיר הוא מכונת שערים מוכחת, וכמובן גרוס (7) וג'האנבחש (7) שהסטטיסטיקות שלהם פשוט מפחידות ולגמרי כדאי לפקוח עליהם עין, על אף הפתיחה הלא קלה של ברייטון לעונה.

**********************************************************************************

מחכה להמלצות שלכם בתגובות.

שיהיה בהצלחה!

ליגת פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח