המלך לורד – מי אתה בעצם ניקלאס בנדטנר?

הוא השחקן הטוב בעולם. איך אני יודע? מסי, רונאלדו, פלה ומראדונה הבקיעו ביחד 0 שערים במדי ארסנל. ובנדטנר? 32 שערים במדי ארסנל. וואו. וזה נהיה טוב יותר. ניימאר הבקיע שערים במדי דנמרק? אמבפה הבקיע במדי סנדרלנד? לא נראה לי. הלורד דווקא כן הבקיע, גם במדי נבחרת דנמרק וגם במדי סנדרלנד. רונאלדו עושה עכשיו קוקו בשיער? הלורד עשה את זה הרבה לפניו. ועכשיו, כשסיימנו עם הבדיחות, נעבור לדבר על המציאות.

ניקלאס בנדטנר
Credit to "Nicklas Bendtner" instagram account

הוא הכריז בשנת 2009: "אני רוצה להיות מלך השערים בפרמיירליג ובגביע העולם תוך חמש שנים. בנוסף, אני רוצה להיות בין אחד החלוצים הטובים בעולם. ותסמכו עליי, זה יקרה". חמש שנים עברו, וניקלאס בנדטנר עזב את ארסנל כבדיחה אחת גדולה, כשעזב בין לבין להשאלות לא מוצלחות ביובנטוס וסנדרלנד. 32 שערים, 16 בישולים ב-136 הופעות במדי התותחנים הספיקו לאוהדים ברחבי העולם בשביל להפוך אותו ל-"TGSTEL"- החלוץ הגדול ביותר שאי פעם חי.

על הרבה שחקנים צחקו לאורך השנים – קארים בנזמה, ג'סי לינגארד או דויד לואיז, בגלל היכולת שלהם, או בגלל שהם פשוט מאוד לא באו טוב לאוהדים מסוימים בעין. אף אחד מהם לא קיבל את כמות ה"אהבה" שבנדטנר קיבל. אבל בזמן שבנזמה שמע את הביקורות, הפנים והפך בשתי עונות מהמושמץ ביותר לשחקן המוביל של ריאל מדריד, אצל הלורד המצב שונה. הוא הבין את המצב, וזרם איתו עד הסוף.

 

אבל למה בעצם "הלורד בנדטנר"? למה לא "המלך" או "הדוכס"? בימיו כשחקן ארסנל, הוא יצא עם ברונית מהאצולה הדנית בשם קרולין פלמינג. אבל זה לא נגמר כאן. בין הבדיחות לבין החברה ממשפחת האצולה, צהובון בדנמרק החליט שהוא רוכש עבורו חלקת אדמה קטנה בסקוטלנד, שמעתה והלאה הוא הבעלים שלה ואף קיבל מסמך רשמי שמאשר זאת. רוצים עוד? בשנת 2015 העלה תמונה לאינסטגרם שבה נראה מצולם עם כדור הזהב. הרשת חגגה על הפרסום הזה, ומאז הוא נחשב ל"לורד בנדטנר" – השחקן הטוב בעולם, שעושה דברים שהגדולים ביותר לא עשו (בעיקר בדיחות בסגנון הפתיח של הטור).

ניקלאס היה מעורב בלא מעט שערוריות שקדמו לתואר הזה, כגון תאונות שפירקו את רכב היוקרה שלו לרסיסים, הוריד את מכנסיו וחשף את איבר מינו בפני נהג מונית, הכה נהג מונית, מה שהביא אותו לתקופת מאסר של 50 יום, או בתקופה שלא הבקיע, לא לקח אחריות על המצב אלא טען: "הסיבה שאני לא מבקיע היא שחבריי לקבוצה פשוט לא טובים".

בספר שהוציא לאחרונה הוא מספר על חגיגות עם בחורות בחדרי המלון עם חברי הנבחרת, הטרדה מינית שעבר בגיל 16, מערכת היחסים הקשה עם ארסן ונגר וגם על איך ארבעה ימים לפני שרשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת דנמרק בגיל 18, הוא איבד את ההכרה מאלכוהול. הבדיחה של "הלורד" הגיעה כל כך רחוק, עד כדי כך שכאשר הגיעה ההודעה הרשמית שחתם בקופנהגאן, תוך שעות ספורות נגמר המלאי של החולצות בכל המידות באתר של המועדון. האתר קרס זמן קצר אחרי ההודעה על הצטרפותו בגלל ההתרגשות הגדולה של אוהדי הקבוצה.

אחד הסיפורים המצחיקים שקרו כאשר הגיע לרוזנבורג, קבוצתו הקודמת, כאשר גילה כי הוא צריך להחליף את התואר "לורד" בשם אחר, מאחר שהתואר נתפס בעבר ע"י החלוץ הנורבגי בקאנגה. לאחר התלבטויות, חברי קבוצתו החליטו לקרוא לו "הקיסר". אחד הכינויים שנפסלו היה "אלוהים", אבל בנדטנר הוא "הרבה יותר גדול ממנו".

בסופו של יום, ניקלאס בנדטנר חתם את שמו בהיסטוריה של הספורט. לא כחלוץ הגדול ביותר, לא כשחקן משמעותי, אלא כשחקן שצחקו עליו הכי הרבה, שהפך לבדיחה מהלכת, ושחקן שתמיד ייזכר כאחד הפלופים הכי גדולים בהיסטוריה של הכדורגל. מה שאפשר להסיק מהסיפור של הלורד הוא שאם הוא היה חי בתקופה שלפני האינטרנט, נדמה שאף אחד לא היה מכיר את השם הזה, והוא היה עובר מתחת לרדאר של רובנו.

ניקלאס בנדטנר
Credit to "Nicklas Bendtner" instagram account
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח