הגמר הירוק / צופה מהצד

צבעים: כל הכבוד למתורגמנית בפינת המסך שידעה לא ללבוש ירוק או צהוב וכל הכבוד להתאחדות שבחרה לשים את אוהדי חיפה מול המצלמה. לפחות אני מעדיף היום את הירוק על הצהוב.

הרכב ראשון: תגידו את האמת, יש איזה שחקן בחיפה שהייתם מעלים בהרכב הראשון לפני שחקן של מכבי ת"א? אני לא מצאתי אחד כזה. עד כדי כך מכבי ת"א יותר חזקה מחיפה, לפחות על הנייר. אתם יודעים מה, אולי אולי טוואטחה.

שרף חופר 1: מהדקה השלישית שלומק'ה טוחן את המוח עם המיקום השגוי של זהבי כחלוץ מרכזי, או מספר תשע בשפתו. אני נוטה, לשם שינוי, להסכים איתו כי אפילו אהבל כמוני רואה כבר מהדקה העשירית שההרכב של בוס קצת עקום. חיפה בהרכב הגנתי ודי איטי ומכבי ת"א עם קישור מעובה והרבה שחקנים שבד"כ לא מאיימים על השער, כולל נוסא שבקושי שיחק בשבועות האחרונים. יכול להיות שהראש של בוס כבר באייאקס?

יחי ההבדל: ראיקו מנמנם וחוטף גול מכדור עונשין תועה, וסטויקו עוצר נגיחה של זהבי מטווח אפס. נדמה לי שכשאוברניאק הגביה הוא בכלל לא הסתכל על השער. ונדמה לי גם שזו היתה הבעיטה היחידה של חיפה למסגרת.

כשזהבי מחמיץ: כולנו הרי יודעים מה קורה אז…
אחרי שתי החטאות שלו במחצית הראשונה זה התחיל להריח כמו אופציה ירוקה, ואחרי עוד כמה פספוסים שלו בשנייה זה כבר נראה ממש ברור.
אבל רק שחקן חדור תשוקה כמו זהבי יכול אחרי הצלה ענקית של סטויקוביץ' לרוץ אליו ולנסות לשכנע אותו שהכדור עבר את הקו. יכול להיות שהוא באמת קיווה שהשוער ילך לשופט ויגיד לו "בחייאת רינשרייבר היה גול…"?

מכבי מסתבכת: איך עוד פעם מכבי ת"א מצליחה להסתבך בסיטואציה שבה הם משחקים כששחקן יריב נמצא על הדשא? הפעם, לשם שינוי, זה לא הצליח להם.

מכבי מנצחת: ניצחון בנוק אאוט למכבי ת"א בקטגוריית "הגיע לנו פנדל" או "השופטים דופקים אותנו כי אנחנו מכבי" או "אני רץ הרבה יותר מהר לשופט בדרישה לפנדל מאשר במשחק". חבל שאין גביע על קטגוריה כזו.

שרף חופר 2: בסוף בוס השתכנע מהחפירות של שלומק'ה והכניס שני חלוצים אבל גם זה לא עזר. זה שרף הישן והמוכר והחביב – כשהוא נותן המלצות חסרות תועלת.

עצוב: הייתי מצפה מהקפטן של חיפה, לא להודיע בריאיון אחרי ניצחון בגמר, שהוא עוזב את הקבוצה. זה לא הזמן ולא המקום הנכון להצהרה כזו. תגיד למראיין הנודניק שלא מדברים על זה עכשיו וזהו. חבל ומיותר, בטח כלפי הקהל הגדול של חיפה שעשה מאמץ עצום להגיע למשחק ונתן הצגה של עידוד ביציע.

רוני אל תתבלבל: בסגנון הזה וכנראה בהרכב הזה לא תגיע רחוק בעונה הבאה.

ג'ורדי תתעורר: אי אפשר להצליח אם תמשיך עם רכבת המאמנים האינסופית הזו. הגיע הזמן כנראה לייצב קצת, טיפה'לה, את העמדה הזו.

שורה תחתונה:
הרבה דרמה, לא כל כך הרבה כדורגל.
רוב הזמן היו הרבה שחקנים בצד אחד של המגרש אבל הגול האחד והיחיד היה דווקא בצד השני.
ירוקולה.

Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page
Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח