הגיבורה של עצמה

כשאומרים "תחרויות נינג'ה", כנראה שהדבר שנחשוב עליו יהיה עוד תוכנית ריאליטי שנועדה למלא את זמן המסך שלנו ולשרוף את שאריות תאי המוח שהשאיר בנו השבוע, אלא שבשביל מתמודדי התוכנית American Ninja Warrior, שמשודרת ברשת NBC האמריקנית, המשמעות מבחינתם היא בדיוק כמו כל שחקן כדורגל או כדורסל.

פרק הזמן בו התוכנית באוויר היא העונה הסדירה שלהם, האימונים והמשמעת זהים לחלוטין, הכשלון צורב בדיוק כמו הדחה בחצי גמר ליגת האלופות, והם נעים על ציר של תחרויות-אימונים- הדרכה במכוני הנינג'ה שלהם – וכל זאת במקביל לחיים אישיים שכוללים משפחה ומקצוע. אחד הדברים שמייחדים את התחרות היא השתתפות של נשים וגברים על אותו המסלול בדיוק, שמחייב את כולם לאותם סטנדרטים.

Credit to Jessie Graff's Facebook page

וזאת הפעם האחרונה שיוזכרו גברים בטור, כי הגיבורה שלנו היא ג'סי גראף. בגיל 35 ג'סי משלבת בין חייה כפעלולנית בסרטים למתמודדת בתכנית, כאשר התחרתה כמעט בכל עונה החל מעונה 5 בשנת 2013.

עצירה קצרה להסבר על איך עובדת העפלה לשלב הבא בתוכנית: 30 הראשונים, מסיימי המסלול בזמן הטוב ביותר או אלה שהגיעו "הכי רחוק בזמן הכי קצר", עוברים משלב המוקדמות העירוני לגמר העירוני, ו15 הראשונים (היום 12) עוברים לגמר הארצי בלאס וגאס שמורכב מארבעת השלבים המפורסמים.

ממשיכים. כבר בעונה הראשונה שלה הייתה האישה הראשונה שמסיימת בין 30 הראשונים ומעפילה לגמר האיזורי. את העונה השישית היא פספסה בגלל קרע ברצועה הצולבת, אבל החל מהעונה השביעית גראף שומרת על הרצף שהופך אותה לאגדה בתחרויות, ולאחת הספורטאיות הכי מעניינות היום. זה התחיל כשהייתה הראשונה מאז קייסי קטנזארו האגדית להעפיל לגמר בלאס וגאס מהמקום ה-15 בגמר העירוני – עד כה נשים השתתפו בוגאס רק באמצעות כרטיס חופשי. באותה עונה גראף עלתה בפעם הראשונה על הקיר, עברה את מכשול הסולם, וסיימה את הגמר במקום השישי מתוך 15 שהעפילו. בגמר בלאס וגאס נעצרה בקיר בו מרחק הריצה קצר משמעותית, ולא הצליחה לעלות אותו בזמן הקצוב לשלב.

 

העונה השמינית הייתה זו שבה הטביעה גראף את חותמה על התחרות. היא הייתה האישה הראשונה לעלות על הקיר לאחר שהוגבה ב-60 ס"מ, ובגמר האיזורי הייתה הראשונה לעבור את המכשול השמיני, וסיימה במקום השני הכללי לאחר ג'וש לוין, המתחרה היחיד שסיים את מסלול הגמר. בגמר בלאס וגאס הפכה לאישה הראשונה שסיימה את השלב הראשון. לאחר סיום אותה עונה השתתפה בתוכנית התחרות הקבוצתית של חמש נינג'ות מארה"ב נגד שתי קבוצות מתחרי נינג'ה, אחת מיפן ואחת מכלל אירופה.

למרות שנפלה באופן מפתיע במכשול הראשון של השלב הראשון, קפטן הנבחרת דרו דרשל החליט לתת לה להשתתף בסיבוב השני שהתקיים על מכשולי השלב השני, שם ניצחה את מתחרי הנבחרות אחרות שהיו גברים (סליחה, הבטחתי), והפכה לאישה הראשונה שלוחצת על הבאזר בשלב 2. בין לבין השתתפה גראף ב"סאסקה 34", הטורניר המקורי ביפן והייתה האישה השנייה שסיימה את השלב הראשון, והראשונה בתולדות הטורניר שסיימה את השלב השני.

 

גם גל גדות לא יכלה להשאר אדישה. Credit to Gal Gadot's Instagram Page

בעונה התשיעית שוב העפילה לגמר הארצי בלאס וגאס, תוך שהיא כמעט מסיימת את מסלול הגמר לראשונה מאז קייסי קטנזארו, והייתה האישה שמגיעה הכי רחוק על המסלול מאז העונה השישית. היא גם כמעט סיימה בפעם השנייה ברציפות את השלב הראשון בגמר הארצי, אבל נדנוד אחד פחות מדי על מתקן ה-Flying squirrel עלה לה בתנופה לא מספקת ובנפילה למים רגע לפני סוף המסלול.

בעונה העשירית ג'סי העפילה כרגיל לגמר הארצי בוגאס, אבל נאלצה להיעדר בשל השתתפות בפרוייקט סודי, שהתגלה להיות צילומי הסרט החדש של וונדרוומן, לצידה של גל גדות.

 

בעונה ה-11 של התוכנית, שמגיעה לשיאה בימים אלו עם הגמר הארצי בלאס וגאס, ג'סי גראף סיימה את מסלול הגמר האיזורי במקום השלישי בגלל הזמן שלקח לה להגיע למכשול התשיעי, אבל הגיעה הכי רחוק על המכשול וטכנית מאחר שהגמר הסתיים ללא מתחרה שסיים את המסלול היא המתחרה שהגיעה הכי רחוק בגמר האיזורי, בהופעה שריגשה גם את חברתה לסט הצילומים של וונדרוומן.

כל מה שאנחנו מחכים לו עכשיו היא שהאישה שהמוטו שלה הוא Be your own hero תראה לנו פעם נוספת את היכולות הפנומנליות שלה על המסלול.

ג'סי גראף פייסבוק
Credit to Jessie Graff's Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

3 תגובות

  1. בחורה מדהימה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    וונדר וומן אמיתית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח