הבוזגלוס גרסת הדשא

לטור האישי שכתב אלמוג לאתר על החיים לצד מאור

שנה לא קלה עברה על אלמוג ומאור בוזגלו – פציעות, הרחקות, אי הסכמות עם בעלי קבוצות. יש שיגידו שהקללה הידועה שכוונה לב"ש, דווקא שינתה כיוון בחזרה למשפחה והחלה כשתוכנית הריאליטי "הבוזגלוס" עלתה לשידור. בעונה הקרובה ינסו שניהם להוכיח שהם עדיין יכולים להפיק מעצמם ניצוצות גם על המגרש.

אלמוג בוזגלו ומאור בוזגלו

בעונה העומדת בפתח, שני האחים למשפחת בוזגלו ילבשו אדום. אלמוג עם האדום שחור של הפועל חיפה ומאור במדי האדום לבן  של הפועל ת"א. מאור בוזגלו, האח שמיותר לכתוב ששיחק אותה בגדול ושמו הולך לפניו, יעמוד בפני משימה חדשה – הפועל ת"א במצבה הנוכחי. הקבוצה אומנם שרדה את ליגת העל החולפת, אך עדיין זקוקה לרוח חדשה בקרביה. רוח מנוסה שיודעת להוביל גם כשהספינה נמצאת בסערה.

לעומת מאור שעבר כבר לא מעט קבוצות משמעותיות ורגיל לאור הזרקורים, בן הזקונים של המשפחה הידועה, אלמוג בוזגלו, חזר לא מכבר לאימונים לאחר שלצער אוהדים אדומים רבים נפצע כבר באיטליה (4:1) מול אטאלנטה, פציעה קריטית שלא אפשרה לו להמשיך את העונה באדום הצפוני. הפועל חיפה איבדה מצידה שחקן מפתח, אבל כעת נראה שהיא מרוויחה אותו מחדש.

עונת מפתח לאחר פציעה

כשאלמוג סיכם על המשך דרכו בהפועל חיפה לעונה הקרבה, הרגשתי שזאת העונה שלו. לא רק אוהדי הפועל חיפה בונים עליו, אלא כל שחקן, מאמן וספורטאי שקמו מפציעה כזו רוצים לראות אותו שורף את הדשא ומוכיח שאין דבר העונה שיעצור אותו מלהגשים את הפוטנציאל שלו.

בהפועל חיפה ניתנת לו ההזדמנות לחזור בגדול, אולי בלי התנאים הטובים בליגה, אבל עם סבלנות שקשה למצוא היום בכל קבוצה. את אלמוג כבר ראינו כאופציה לדור ההמשך כשהחל לשחק בבני יהודה וכיכב שם. זכורים בעיקר הצמד במשחק נגד ביתר ירושלים שנתן לבני יהודה אוויר לנשימה, גביע המדינה עם הקבוצה הכתומה, הבקעת שער נהדר בקמפיין האירופי נגד זניט ועוד מספר רגעים בהם אלמוג הוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות של הליגה שלנו.

אין ספק שאם הקבוצה של חיים סילבס תקבל את אלמוג בוזגלו ששיחק בבני יהודה היא תרוויח בגדול. אגב, גם בבני יהודה בוזגלו ג'וניור עבר פריקת כתף וסיים עונה. זה לא עצר אותו.

 

בימי הפגרה הקשים נכנעתי והחלטתי לצפות בסדרת הריאליטי "הבוזגלוס". בעונה הראשונה שתעדה את הפציעה של מאור בימיו האחרונים בבאר שבע נראה שנפל אבל כבד על בית המשפחה, ביצת הזהב הייתה בסכנה אז יעקב בוזגלו האב–סוכן החליט לתת את תשומת הלב לאלמוג ובמילותיו "להכניס אותו לנעליים הגדולות של מאור". ההתרגשות שאלמוג הרגיש כשחש שאביו מתרכז כעת בו משכה את תשומת ליבי. נראה שלרגע זה חיכה השחקן הצעיר. ואז הגיעה הפציעה של אלמוג והפוקוס חזר לשחקן הבכיר בבית.

לקראת המשחק הרשמי הראשון לאחר הפציעה בהפועל חיפה. מעניין יהיה לא רק אם אלמוג מסוגל לשחזר את היכולת הטובה שלו, אלא גם אם הוא מסוגל לקבל מעט מתשומת הלב המשפחתית הכל כך חשובה לו.

אלמוג בוזגלו הפועל חיפה
מתוך דף הפיסבוק של הפועל חיפה

 

עוד תחנה, עוד אתגר

הפועל ת"א זכתה באס, בשחקן שמשנה משחקים. ללא ספק אחד הדברים שהיו חסרים לה בעונה שעברה. השילוב של מאור בוזגלו עם הפועל ת"א לא יכל להגיע בזמן יותר מתאים, כי נראה שאחד זקוק לשני. להיות שחקן פעיל בהפועל ת"א של ימינו זה אתגר לא פשוט, גם כשמדובר באחד השחקנים המוכשרים ביותר בארץ.

מאור בוזגלו הוכתר לשחקן הכרחי בכל קבוצה בה חתם בארץ, לאחר פציעותיו הלא פשוטות הוא נתן מספרים יפים ותמיד השאיר רושם של "הילד ענק". בוזגלו המוכשר לא נוטה לאכזב מקצועית את הקבוצות שהוא משחק בהן, עובדה אשר מקבלת תוקף נוסף כאשר לוקחים בחשבון את הלחץ הרב שמופעל עליו מסוכנו שהוא גם אביו.

כשמציצים לתוך עולמם של משפחת בוזגלו אי אפשר שלא לראות שהכול סובב סביב אח אחד, מאור. אם זה המקדש בבית האב, או תשומת הלב הבלתי פוסקת מצד המשפחה. לכל זאת יש סיבה מקצועית כמובן. למאור, למרות המוניטין השנוי במחלוקת, קריירה ענפה ומספרים שתומכים בהיותו שחקן יעיל מאוד בליגת העל שלנו. בסופו של יום, מאור חתם בקבוצה שהכי רצתה אותו. לפי דעתי הוא חתם גם בקבוצה שהכי נזקקה לו, שהוא יכול לשחק בה, לבלוט בה ולהוביל את שמו שוב לקדמת הבמה.

 

הפועל ת"א תשחק במקביל להפועל חיפה ביום ראשון ושוב תעלה ה"דילמה" איזה בן יעקב ילך לראות? לכולנו הקוראים שבקיעים במשפחת בוזגלו ובשני בניו ברורה התשובה – הפועל ת"א תזכה למעודד חדש.

אולי זה היה הגעגוע לכדורגל, אולי פשוט יצר הסקרנות כשצפיתי בכל פרקי הריאליטי "הבוזגלוס". התאהבתי, בכיתי, אך שאלות רבות עוד נשארו פתוחות בפניי. למשל כמה משפחה יכולה להיות מאוחדת לטוב ולרע או האם יהיה דור המשך עם המיני בוזגולוס, במיוחד הבכור של מאור שהראה יכולת בעיטה חופשית שמזכירה מאוד את אבא שלו. אך הדבר שבלט לדעתי יותר מכל הוא שיש יהלום לא מלוטש מספיק לצידו ובצילו של מאור, אלמוג בוזגלו.

העונה הקרובה תהיה שנת מבחן עבור שני הכדורגלנים הפעילים במשפחת בוזגלו – הם יצטרכו להוכיח שגם לאחר שהם מככבים על מסך הטלוויזיה הם מסוגלים עוד לככב גם על הדשא של ליגת העל.

לטור האישי שכתב אלמוג לאתר על החיים לצד מאור

מאור בוזגלו הפועל תל אביב
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח