האם יש ערך למשחקים ללא קהל? דיבייט בעד ונגד

מאת יעקב ליפשיץ ושגיא להמן

עם ההנחיה של משרד הבריאות להגביל ואף למנוע הגעת קהל למשחקים, ביקשנו מהבלוגרים שלנו שיספרו לנו, בקולם, האם הם בעד או נגד ההחלטה להמשיך ולקיים משחקים.

יעקב הציג את העמדה נגד קיום משחקים כל עוד קהל לא יכול להגיע למגרש:

לעומת זאת, שגיא חושב שיש חשיבות לקיים משחקים גם אם קהל לא יוכל להשתתף:

 

המלל של שגיא:

לברון ג'יימס אמר ש"ללא קהל אין לספורט שום זכות להתקיים" והוא צודק, רק שהקהל של אירועי הספורט הוא כבר מזמן לא רק הקהל באצטדיון, אלא בעיקר הקהל שצופה בטלוויזיה, אותו קהל ששומע נון סטופ על איך הקורונה מחריבה את הכל והורסת את החיים בעוד ועוד מדינות, אותו קהל שמיליונים מתוכו נמצאים בבידוד לשבועיים ויותר, זה אותו קהל שאט אט פונה לפאניקה והיסטריה.

לספורט יש תפקיד חשוב ביצירת שגרה שבועית שיכולה, ולו במעט, להסיח את דעתנו מהפאניקה הציבורית סביב הקורונה, ניצחון של הקבוצה שאנו אוהדים יכול להשכיח ולו לרגע את העובדה שיש מגפה עולמית שמתפשטת במהירות.

חייבים גם לדבר על כך שניהול פיננסי של קבוצות כדורגל בנוי על האיזון הדק בין הוצאות והכנסות, שמגיעות בין השאר, מאוהדים במשחקים, יש קבוצות קטנות ועניות שללא הכסף מהמשחקים פשוט יקרסו!

אז כן, בלי אוהדים באצטדיון זה לא המצב האידיאלי לכדורגל, אבל גם מגפה עולמית זה לא מצב אידיאלי באופן כללי, ולכן אנחנו חייבים להמשיך עם מה שיש, כדי למנוע מהכל להתמוטט, כי ההצגה חייבת להימשך

***

ומה אתם חושבים?

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח