בני יהודה – מכבי נתניה – להילחם בשדים

עכשיו כשפגרת הנבחרות מאחורינו, הגיע בזמן להחזיר את המדים הלאומיים מקופלים לארון ולחזור להתרכז בליגה שלנו. הרגשה קצת מוזרה לפגוש קבוצה שלא ניצחת עונה שלמה. קשה להתעלם מזה שנוצר סוג של מחסום פסיכולוגי ובכלל, אפשר להגיד שמשחק בין בני יהודה לנתניה הוא גם משחק בין סגנונות.

סלובודן דראפיץ' שי ברדה
קרדיט לדף הפייסבוק "FC Maccabi Netanya – מועדון כדורגל מכבי נתניה".

כשמשני הצדדים אותם המאמנים, כולם יודעים איך זה אמור להיראות. סלובו וברדה מגיעים למשחק הזה כשהם יודעים שהם צריכים לעשות קצת שינויים כדי לצאת מכאן עם משהו ולמרות כל הזכרונות מאותו גמר גביע מהעונה הקודמת, מכבי נתניה מגיעה למשחק הזה עם תקווה מחודשת. בכל זאת, כבר ביקור שני בבלומפילד העונה, פחות מתלהבים מהמבנה, אנחנו פה בשביל הנקודות!

כמות לא גדולה של צופים משני הצדדים הטריחה עצמה לבלומפילד בשעה הלא ממש נוחה בתחילתו של שבוע עבודה. שיתוף פעולה בין הקהלים עם שלטים של "בני יהודה צריכה בית" מבהירים לנו שהחבר'ה מהשכונה לא ממש אוהבים את בלומפילד אחרי השיפוץ.

בני יהודה מכבי נתניה2

 

המשחק התחיל קצבי כששתי הקבוצות רוצות להוכיח שהן חזרו מהפגרה כמו שצריך. נתניה מצידה רוצה להמשיך את המומנטום מהניצחון על נס ציונה ובני יהודה בעניין להוכיח לכולם שגם מול 11 שחקנים הם יכולים לשחק טוב. אבוקסיס נשאר נאמן לשיטת 3 הבלמים ומאלתר עם סגס תאמבי כבלם שלישי בגלל הפציעות. בנתניה הררה ואולסק בהופעות בכורה בהרכב.

כצפוי, נתניה מנסה להחזיק בכדור יותר ובני יהודה מנצלת את איבודי הכדור כדי לגרום לדפיקות לב מואצות על הספסל הנתנייתי.
לקראת אמצע המחצית, בני יהודה מגבירה לחץ אך ללא הועיל. מטוטלת ו2 הזדמנויות מסוכנות של נתניה מסכמות מחצית דיי בינונית.

 

המחצית שנייה היא המשך ישיר של הראשונה. חילוף כפול של אבוקסיס בתקווה לעורר קצת את העניינים והמשחק מתחיל להתבלגן וזה הסימן של בני יהודה לתת גז. בעיטה חופשית של בני יהודה פוגעת בעמוד השער של עמוס והופ חזרנו לנשום סדיר.

לקראת הסוף הזדמנות גדולה של היקה מול זובאס מסתיימת כשידו של השוער על העליונה. השופט הוסיף 3 דקות אבל נראה שבערב הזה בבלומפילד גם 30 דקות נוספות לא יעזרו כדי להבקיע גול.

ביקור שני בבלומפילד העונה ו 0:0 חזר לאופנה. חלוקת נקודות בכדורגל בינוני. הפנים קדימה למחזור הבא!

* דניאל הוא חלק מהצוות של הפודקאסט יהלומים באוויר העוסק במכבי נתניה – תנו להם לייק בפייסבוק

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח