פרויקט פתיחת עונה – מכבי נתניה – מלטשים יהלומים

ליגת העל שלנו חוזרת והבלוגרים שלנו מכינים אתכם לעונת 2020-2021 עם פרויקט פתיחת הליגה המסורתי. ממשיכים עם דניאל יצחקי, מנחה הפודקאסט יהלומים באוויר, על העונה המאתגרת הצפויה למכבי נתניה. 

מכבי נתניה מגיעה לשנת מבחן, שנה שבה חוסנה של המערכת יבחן לאחר המשבר שעברה הקבוצה בעונה הקודמת, גם על הדשא וגם מחוצה לו, בתוספת המציאות הכלכלית החדשה והשינויים הרבים אשר קרו כתוצאה מכך.

אין ספק שהעונה נראה מכבי נתניה מאוד שונה, עם שאיפות צנועות יותר ולא מעט פרצופים חדשים ולא רק על כר הדשא. לראשונה מזה 4 שנים מאמן חדש יעמוד על הקווים של היהלומים. ריימונד אטוולד ההולנדי, המוכר בעיקר לחובבי הליגה הלאומית מהקדנציה בביתר ת"א-בת ים, כאשר לרשותו יעמוד סגל צעיר יחסית.

מאמן מכבי נתניה
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של FC Maccabi Netanya – מועדון כדורגל מכבי נתניה

 

לאחר סיכום המשך דרכו של מנכ"ל המועדון ניב גולדשטיין, המטרות העיקריות של מכבי נתניה ערב פתיחת העונה היו להשאיר את השלד הוותיק של הקבוצה הכולל את הקפטן אלמוג כהן, דני עמוס היציב וחן עזרא אשר חזר לקבוצה לקראת שלבי הסיום של העונה הקודמת, במיוחד לאור עזיבתם של לא מעט שחקני הרכב משמעותיים כמו טים הוייבך, ניקו אולסק, פאטוס בצ'יראיי, רועי קהת וככל הנראה גם גיא מלמד.

לאחר שבעונה הקודמת ראינו קבוצה "שבעה" שלא הצליחה להביא את עצמה לידי ביטוי, לא מעט סימני שאלה עולים לגבי איזו מכבי נתניה נראה העונה. האמת, קשה לדעת… ואם נלך לפי פילוסופית הכדורגל של ריימונד אטוולד, אנו צפויים לראות קבוצה לוחמת, עם לחץ גבוה ואינטנסיביות לאורך כל המשחק. על הנייר נשמע מבטיח, אז האתגר שלו ושל שחקניו יהיה להצליח לתרגם את זה גם לתצוגות על הדשא.

 

אומנם סגל השחקנים לא הושלם סופית ועוד נתון לשינויים, אבל אפשר כבר להגיד שמכבי נתניה תתבסס העונה על השלד הישראלי הוותיק שהזכרנו בתוספת אביב אברהם, יונס מלדה, גבי קניקובסקי והזרים זלאטן סחוביץ בעמדת המגן השמאלי, החלוץ קוון פרייטר והבלם אקינסולה אקיניימי, וכמו כן על לא מעט שחקנים צעירים תוצרי מחלקת הנוער כמו רוי קורין, עומרי גנדלמן וכארם ג'אבר שיקבלו דקות משמעותיות ואת ההזדמנות שלהם לזרוח.

עזבו:

טים הוייבך, פאטוס בצ'יראי,ניקו אולסק, ויקי כחלון, רועי קהת, מוחמד זבידאת, סתיו פיניש, לזאר צ'ירקוביץ', גולן אלקסלסי, בן תורג'מן, צליל נחמיה.
הגיעו: קוון פרייטר, אקינסולה אקיניימי, יובל שדה ,אילון ירושלמי, אלעד שחף, ירין שרעבי

בכמה שורות:

בתסריט האופטימי בליגה שבה חוץ מ-5 הראשונות הפערים בין שאר הקבוצות לא כאלה משמעותיים, מי שתתחבר מוקדם תצליח להפתיע.

בתסריט הריאלי לאחר הזעזוע והבנייה מחדש, הימנעות מהחלק התחתון של הטבלה וסכנת הירידה תוך תצוגת כדורגל איכותית שתראה פוטנציאל להמשכיות בעונות הבאות, תהיה הישג נאה למכבי נתניה של העונה.

לשאר הטורים בפרויקט פתיחת ליגת העל 2020-2021

מכבי נתניה 2020/21
מכבי נתניה 2020/21 קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של FC Maccabi Netanya – מועדון כדורגל מכבי נתניה
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח