ונעבור לפרסומות – אולימפיאדה

האולימפיאדה החלה והספורטאים, בייחוד אלו שמתמודדים בתחרויות כבודדים, אבל לא רק, מעוררים בכולנו השראה. אחרי שהכינו את עצמם כל החיים, המתינו ארבע שנים, התמודדו עם פציעות ומשברים, הנבחרים מגיעים לברזיל לייצג את מדינתם אל מול עיני העולם כולו. גם המפרסמים כמובן מזהים את הפוטנציאל של ההשראה שהספורטאים מעוררים באנשים מכל הגילאים, וזה הזמן לסקור כמה מהפרסומות המוצלחות שהוכנו לאירוע הספורט הגדול בעולם:

P&G
"צריך להיות מישהו חזק, כדי ליצור מישהו חזק" זהו המשפט שמבקש להודות לאמהות של הספורטאים, שתומכות בהם מגיל צעיר. כנראה הפרסומת המרגשת יותר ברשימה, שמסתכמת ב"תודה אימא":

MINI USA
בימים מתוחים כל כך בארה"ב, בעיקר בגלל הבחירות במדינה והתמודד מעורר המחלוקת, ויחד עם מקרי אלימות השוטרים באוכלוסייה האפרו-אמריקאית. במותג הרכב "מיני" החליטו להילחם בתוויות שמצמידים לבני האדם השונים, כי באולימפיאדה כולם שווים:
(טיפ: הם הכינו גם פרסומת לכל ספורטאי בנפרד, שווה להציץ ובמיוחד לזו של סרינה ויליאמס)

Samsung
בסמסונג החליטו ללוות את התקווה הגדולה של המדינה האחרונה שקיבלה הכרה ע"י ה-IOC: דרום סודן.
הדגש הוא על ההשראה שהמשלחת האולימפית המקומית סופגת כשכל המדינה מאחוריה, וסמסונג תומכת באלו שלא נכנעים למחסומים:

Gillette
במותג הגילוח בחרו במשפט "המושלם לא בהכרח יפה", יחד עם ספורטאים שמוכיחים את המשפט בסיפור חייהם (וביניהם ניימאר), יחד עם שיר נפלא של הזמרת סיה זה יוצר פרסומת מעוררת מוטיבציה:

Team Canada
המשלחת הקנדית שמגיעה ממדינה כל כך קרה, מדגימה לנו כיצד מגיעים לתחרויות עם "קרח ב-ורידים, ואש בלב":

United
ומה לגבי המשלחת האמריקאית? חברת התעופה שמטיסה את שתי הנבחרות, האולימפית והפאראלימפית, מדגימה לנו, בדרך משעשעת, איך הם יעשו את הדרך לריו:

Visa
חברת האשראי מראה לנו איך שאר הספורטאים יגיעו לברזיל ובמהירות, ברכב אחד כמובן ודרכים אחרות (הגיוני בסך הכל):

Virgin Media
איך זה מרגיש זה להיות האיש המהיר בעולם? יוסיין בולט מתאר לנו בדיוק:

XXL
פרסומת שמוציאה את המשטרה הברזילאית בצורה קצת בעייתית, אבל מלווה אותנו ברחבי הרחובות המרהיבים של ריו. ובהשתתפות של שחקן הכדורגל האהוב עליי בכל הזמנים:

BBC Sport
הטריילר החייתי ומעורר הציפייה, של הערוץ הבריטי לקראת שידורי האולימפיאדה. חיות הג'ונגל מתכוננות למשחקים, בפרסומת עם גרפיקה עוצרת נשימה:

UNDER ARMOUR
מותג ההלבשה וההנעלה בפרסומת האהובה ביותר ע"י אנשי הפרסום (וגם עליי), בעיקר בגלל הדיוק של המסר יחד עם הנראה בווידאו. ובו אנחנו רואים איך "מלך הבריכה" מייקל פלפס מתכונן לתחרויות במסר הנפלא "זה מה שאתה עושה בחושך, ששם אותך באור":

Channel 4 
המשחקים הפאראלימפיים הם המשחקים של הסופר – אנושיים, אז בלי להכביר במילים הפרסומת שתשאיר אתכם בפה פעור והמסר מדהים:

Nike
זו הפרסומת האחרונה שיצאה בימים האחרונים, נייקי בדרך הומוריסטית ונעימה מעבירה בדרך הכי ברורה את הסלוגן הוותיק Just do it. הדיבור הוא שהיא צפויה להכות גלים עם פוטנציאל לזכות בפרסים:

לא מעט פרסומות, קחו את הזמן זה שווה את זה. וכמובן אם יש פרסומת שפספסתי ואתם מעוניינים לשתף אני אשמח לדעת בתגובות, אתם גם מוזמנים לחזור לצפות ברשימת הפרסומות שהכנתי לתקופת יורו 2016.
חג אולימפיאדה שמח לכולם.
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח