6 פעילויות לספורטאי החובבן והעצלן

חלית? נפצעת? אתה לא אצן אלא עצלן? עדיין יש לך מבחר ענפי ספורט שתוכל לעסוק בהם. פעילות גופנית בעצימות נמוכה יכולה להיות בריאה מאוד לנפש. לפניך רשימה של ענפי ספורט קלילים. הם בדרך כלל לא דורשים מאמץ עילאי, לא צריך בריכת שחיה, לא צריך קסדה או מגנים, לא צריך להשלים מניין כדי לשחק קטרגל חמש על חמש ולא צריך נעלי ספורט מותאמות לפלטפוס. לרוב פשוט צריך רק עוד פרטנר אחד עם משהו לנשנש בצד ויש לכם זמן איכות.

ספורט שולחן – ביליארד\סנוקר. זה ספורט לזוגות או רביעיות שכיף לשחק בעיקר אם מולך משחקת בחורה עם מחשוף. באליפות העולם משחקים עם וסט ופפיון. משהו השתבש בדרך לליגות הנמוכות.

יתרונות: אתה נראה סופר מקצועי כשאתה מניח גיר כחול על קצה המקל

חסרונות: אחרי 3 בירות אתה רואה 2 כדורים שחורים על השולחן

פעילות נוספת בשולחן: פוסבול-כדורגל שולחן והוקי אוויר.

 

ספורט אגודלים – משחקי וידאו לשחקן יחיד, זוג או רביעיה. פעם שיחקנו פקמן וסופר מריו. היום יש בעיקר פיפ”א בסוני פלייסטיישן.

יתרונות: שחקן ישראלי פותח בהרכב של בארסה

חסרונות: דלקת באגודל

פעילות נוספת לאגודלים: הורדת אגודלים בדומה להורדת ידיים

פעילויות לספורטאי
Credit to Ahd Photography
https://www.flickr.com/photos/ahdchild/

ספורט בעמידה – בפאב או בחדר, לבד או מול מתחרים אפשר לשחק בחצים, “דארטס”. אם תתרגלו הטלת חצים למטרה במשך רבע שעה ביום זה ישפר פלאים את תנועת ציר המרפק שלכם.

יתרונות: אפשר לשדרג “דארטס” על ידי הוספת דיוקן במרכז המטרה

חסרונות: שחקן עקום עלול לפגוע בפרצוף אחר שמחוץ למטרה

פעילות נוספת בעמידה: הימורים בקזינו

 

ספורט כריעה –  פטאנק הוא ספורט אהוב על פנסיונרים בצרפת. לפעמים תמצאו אותו במגרשי חול בשדרות רוטשילד בתל אביב. יש לו אפילו גירסה אולימפית! כדורת דשא. המטרה היא להשליך כדורים ולקרב אותם כמה שיותר לכדור קטן. מותר ואף רצוי לפגוע ולהסיט כדור של יריב וזה מכניס למשחק טקטיקה ומתח רב. אני בטוח שכתבו על זה ספרים…

יתרונות: זה פחות מרעיש ממטקות ואפשר לשחק בין השעות 2 ל-4

חסרונות: זה מרגיש קצת “גולף לעניים”

פעילות נוספת בכריעה: עשיית צרכים בטבע

 

ספורט ישיבה – ספורט כורסה הוא הספורט הפופולארי ביותר בעולם. כל מה שצריך זה מסך, מושב נוח, שתיה ופיצוחים. פיצוח גרעינים מחזק את שרירי הלסת ומשפר את הקואורדינציה של הלשון. בזמן הצפיה, יש תרגיל מחזק שרירי ליבה: מעבר מהיר מישיבה לעמידה וחזרה לישיבה כשיש במשחק הזדמנות מצויינת לשער והחמצה.

יתרונות: פוגשים קצת את החבר’ה ומדברים

חסרונות: הצעקות והקללות שלך לא משפיעות על התוצאה

פעילות נוספת בישיבה: תחרות אכילת פלפלים חריפים (יש כזה דבר!)

 

ספורט שכיבה – סקס יכול להיות ספורט ליחידים, לזוגות, לשלישיות ולנבחרת ישראל בדנמרק. הוא גם יכול להיות ספורט עם הרבה מאמץ שמאתגר את הברכיים, הגב והצוואר. גם אם החלטתם על סקס בעצימות נמוכה תהיו בטוחים שמרגישים את הדופק…

יתרונות: יש אפשרות למשחק מקדים

חסרונות: יכול להיגמר מהר

פעילות נוספת בשכיבה: יוגה בתחילת התנוחה של “כלב מביט לירח”

 
   

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

   
לוגו עם רקע שקוף

ניוזלטר הזווית!

רוצים לקבל את הטורים הבולטים ישירות למייל באופן מרוכז? הירשמו כאן!