תקררו את השמפניות

כן אני יודע, זה רק מחזור עשירי. והם אפילו לא ראשונים, עם הפרש שערים נחות משל הפועל חיפה. ותכל'ס, מכבי ת"א רק עם 3 נקודות פחות ועם סדרה של פצועים שכולם מבטיחים שהכל ישתפר כשהם יחזרו. אבל כשאתה רואה את באר שבע, אתה יודע שעוד רגע זה מסתדר, תכף הגול מגיע, תכף טוני חותך ימינה, תכף ראדי מפציץ מרחוק, סהר כבר ידחוק מקרוב ותכל'ס, אף אחד לא באמת יכול עליה. אז תודה רבה לכם. אני יודע שאנחנו רק באמצע נובמבר, אבל באמת שאפשר לסגור את הסיפור. את הדיונים על ההפתעות והשאלות לגבי איך תיגמר העונה, כי הפועל באר שבע זכתה היום באליפות.

Premier League - טיק טיק

תכינו את הבמות.

בערב פתיחת העונה הפועל ב"ש איבדה לשלושה חודשים את מיגל ויטור, הברומטר שלה.

שיר צדק, אחד מהעוגנים של הקבוצה, כבר בתחילת העונה הושעה בגלל פרשית סמים שמעלה הרבה שאלות לגבי חלקה של הקבוצה בסיפור הזה.

בלי שני הבלמים שלה, בלי השוער הראשון ולרוב בלי המגן הימני, הפועל ב"ש למעשה משחקת עם הגנה שהיא טלאי על טלאי. ההגנה שלה חדירה, שום דבר לא הולך לה בקלות וכמעט שלא עובר משחק שבו היא לא מאבדת שחקן בגלל פציעה, בד"כ כבר במחצית הראשונה.

טוני נוואקמה, הפועל באר שבע
קרדיט לדף הפייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל

תקררו את השמפניות.

הקבוצה עברה טראומה של אי העפלה לליגת האלופות מול קבוצה שהיא חשבה שהיא עדיפה עליה. בגלל שינוי שיטת העפלה לליגת האלופות, נראה שהיא פספסה הזדמנות שלא בטוח שתחזור.

הכוכב הגדול של הקבוצה משחק לרוב בהילוך ראשון, חצי קלאצ', ולא בטוח שבכלל בא לא להיות פה.

מאור בוזגלו, הגיימצ'יינג'ר הכי גדול שלה עזב והמחליף שלו יותר פצוע מאשר כשיר, ההשתלבות של יתר שחקני הרכש גם לא מדהימה. איינבינדר לא רע אבל הוא לא הובאן, אלו בסדר אבל לא הסנסציה של העונה שעברה.

אליניב ברדה, הקפטן והסמל הגדול, חטף התקף לב באימון.

 

תסגרו את הליגה.

אם אפשר להשוות את העונה של באר שבע עד כה למשהו זה לסיפור של איוב. שאלוהים החליט לבדוק את נאמנותו עם מכות שונות ומשונות. אז באמת, תחלקו כבר עכשיו את צלחת האליפות לברדה. כי עם כל המכות שהקבוצה הזאת ספגה העונה, עדיין בתום עשרה מחזורים היא בפסגה, אחרי שנתנה פור מטורף לליגה. אז מה נראה לכם שיקרה כשהמזל קצת יעבור לצד שלה?

הפועל באר שבע זכייה
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מנהלת הליגה
מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח