פרויקט "במגרש שלהם"

במגרש שלהם באנר

אני מתרגש להציג בפניכם פרויקט חדש ומיוחד מאוד שאינו נראה בארץ עד כה.

פרויקט "במגרש שלהם" נולד במוחי במטרה אחת ברורה ופשוטה – ליצור פלטפורמה שתיתן במה לספורטאים לכתוב עבור אוהדי הספורט את תחושותיהם ודעותיהם בצורה ישירה, ללא עריכה אינטרסנטית או שאלות מוכנות מראש.

במהלך מגוריי בארצות הברית בשנה שעברה כשליח הסוכנות היהודית, נחשפתי לשיח התקשורתי החדש והמצליח באמריקה בין ספורטאים לאוהדים. קשר שבא לידי ביטוי ברשתות החברתיות השונות ובפלטפורמות אחרות ברשת. כל ספורטאי מעבר לים יכול לתקשר עם קהל אוהדיו בצורה הכי ישירה שרק אפשר ובשפה שלו. נפעמתי מכמה שזה כיף. מרגע חזרתי לארץ ומהיכרותי עם תקשורת הספורט המעט קלוקלת שלנו הבנתי מיד שגם לספורטאים שלנו מגיעה הזדמנות דומה.

יובל שחם קווין דוראנט

לאחר בניית הרעיון במוחי ומחשבה על אופן הביצוע שלו, שיתוף הפעולה שלי עם אתר הזווית היה רק עניין של זמן. מטרות וערכי הפרויקט מוצאים מכנה משותף עם אתר "הזווית" – כתיבה איכותית, מקורית, ממקור ראשון ובמטרה לספק תוכן איכותי לכם הקוראים.

אני מאמין שגם לספורטאים, ממש כמו לנו, נמאס מההתנהלות התקשורתית ומהלך הרוח סביב הספורט בישראל. השיח האלים, האינטרסים והכתבות ה"מוזמנות" לא צריכות להיות מנת חלקו של שיח הספורט. אני מאמין שממש כמו הבלוגרים בזווית ובאתרים אחרים – גם הספורטאים היו רוצים להשמיע את דעתם בצורה ישירה וכנה, ללא הפיכת הכתבה \ ראיון לכתבה רכילותית שמשרתת אינטרסים.

 

פרויקט "במגרש שלהם" ייתן במה לכל ספורטאי, בכל תחום, לכתוב ולספר את סיפורו ותחושותיו. אני מקווה יחד עם שותפי באתר, להוות השופר הציבורי האמין, הנוח והאיכותי ביותר עבור הספורטאים במדינת ישראל. אני מאמין שהצמא הקיים לתוכן איכותי ממקור ראשון אצל אוהדי הספורט בישראל, ביחד עם הרצון של הספורטאים לספק תוכן איכותי ואמין עבור אוהדיהם יהפוך את הפרויקט להצלחה.

בניגוד לאינטרסים התקשורתיים הקבועים באתרי הספורט, פרויקט "במגרש שלהם" בא במטרה לשרת שני אינטרסים ברורים – האינטרס של אוהדי הספורט בישראל והאינטרס של הספורטאים בישראל. לא של גופי שידור, לא של קומבינות וקשרים ולא של לוחות זמנים. הפעם זה האינטרס שלנו. בזכות הספורטאים ובזכות האוהדים הספורט בישראל הוא דבר כל כך אהוב. פרויקט "במגרש שלהם" יוצר בפעם הראשונה צינור ישיר של ספורטאי – אוהד במקום של הצינור שכולנו הכרנו והתרגלנו אליו עד עכשיו של ספורטאי – תקשורת – אוהד.

אני מבטיח לכם שתקבלו את הספורטאים אותם אתם אוהבים בצורה הכי אמיתית שרק אפשר – טקסטים מקוריים שיגיעו אליכם ללא שום עריכה או התערבות שלי ושל הצוות בתוכן. הטקסט ייכתב על ידי הספורטאים וייקרא על ידכם ללא שום תיווך או שינוי.

אני מאמין שהפרויקט הזה יכול להוביל שינוי אמיתי בקשר בין אוהדים וספורטאים בישראל. יש לנו ספורטאים עם קריירות מדהימות, סיפורים אישיים מרתקים ודעות שחשוב שכולם יישמעו ממקור ראשון. הגיע הזמן שזה יבוא לידי מימוש.

במגרש שלהם לוגו

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח