מתרגלים הנאת כדור – סיכום המחזור החמישי בליגת העל

כמו בכל שבוע, מורן כהן מסכם את המחזור בליגת העל בפינתו "מתרגלים הנאת כדור"

אחרי חמישה מחזורים ורגע לפני פגרת הנבחרת, הגיע הזמן לבדוק למי מהמאמנים אוזל שעון החול, ראשו מונח תחת החרב, הקרקע נשמטת תחת רגליו, האוויר נגמר בריאות או כל דימוי אחר שתבחרו. ואם נאמר זאת במילים פשוטות, מי הולך להיות המאמן הראשון שיפוטר. אלי גוטמן היה יכול להיות המועמד הראשון ברשימה, אך בחושיו המצויינים הצניח את גיא לוזון ועלה לתא הממוזג באיצטדיון נתניה. בליגה בה יש בעלים קפריזיים ומחפשי כותרות יותר ממירי רגב, זה רק עניין של מחזור או שניים עד שיבוא הפיצוץ.

  1. רוני אוואט – לאחר שהחליף בשנה שעברה את אייל לחמן והצעיד את השעטנז מאשדוד לליגת העל, רוני אוואט מגלה בדרך הקשה והלא נעימה את ההבדלים בין הליגה הלאומית לליגת העל. אשדוד שלו נראית רע מאוד והצליחה להשיג נקודה בודדת מול העולה השכנה מאשקלון. חוסר הניסיון של אוואט בתוספת התוצאות הלא מספקות ובעלים מעורב מאוד מציב אותו כמועמד הראשון לאבד את משרתו. כיצד ישמור על משרתו? יקווה שג'קי בן זקן ייקח קורס הכנה לכניסה לכלא שייפול בדיוק על משחקי הקבוצה.
  2. אריק בנאדו – בני יהודה תחת אריק בנאדו לא ממש מצליחה להתרומם. תוסיפו לכך שיש בעלים חדש, שכבר הספיק לשחרר שחקנים מהקבוצה להפתעת הצוות המקצועי, שנאלץ ליישר קו עם ההחלטה. ברור שמעמדו של בנאדו מעורער יותר ממצבה הנפשי של בריטני ספירס בימי הקרחת. למעשה משחק הליגה הבא בין אשדוד לבני יהודה יקבע כנראה את גורל המאמן הראשון שלא יחזור עם ההסעה של הקבוצה. כיצד ישמור על משרתו? יבטיח לאברמוב שלמרות שהוא ואילנה כבר לא, היא עדיין עושה לו סטיילינג והיא יותר מתשמח לעדכן את המלתחה של הבעלים.
  3. חיים סילבס – אשר אלון וחיים סילבס כבר עמדו פעם בצומת הזאת שהתבררה בסוף כמעגל תנועה. הפעם ככל הנראה, אשר יציב מול סילבס תמרור אין כניסה, גם לא ברוורס כמו שכולכם תמיד נכנסים, כאילו זה עושה את זה חוקי. סילבס הוא מאמן מצוין שהפך אבן גיר לגז טבעי, אך כמו שקורה במאגרים למיניהם, בסוף לא נשאר כלום. יש לסילבס עוד מה לתת לרעננה, אך לא בטוח שהם רוצים לקחת, אם מול הפועל חיפה ו/או כפ"ס הלא יציבות הוא לא ישיג לפחות ניצחון אחד, הוא כנראה יפוטר. ואז יוחזר. או שלא. קשה לדעת עם אשר.
    מתרגלים-הנאת-כדורגל-מחזור-חמישי
    קרדיט לדף פייסבוק הרשמי של הפועל רעננה

    כיצד ישמור על משרתו – ישלם כסף לרעננה פאנטיקס כדי שיקימו משמרת מחאה מול ביתו של אשר אלון.

  4. רן בן שמעון – מצד אחד בית"ר נראית לא רע בכלל במשחקיה וגם בתבוסה לכרישי חיפה הם הגיעו למספר מצבים מצויינים לכבוש, אך מצד שני יש לנו את אלי טביב, אומר ולא אוסיף. רב"ש עוד לא ממש מצא את האיזון בין הכלים ההתקפיים שהוא רוצה לנצל ומשחק הגנה סביר שיאפשר מרווח נשימה לקבוצה, בנוסף הבייבי הירושלמי דויד קלטינס והאקזיט הבא של טביב לא בא לידי ביטוי ונראה כזה שסובל הכי הרבה מהגעתו של רב"ש. כרגע זה עובר די בשקט, אבל אם בית"ר לא תשיג לפחות ארבע נקודות משני המשחקים הקרובים (כפ"ס ואשדוד) רב"ש ירשום את הפספוס הכי גדול של הקריירה שלו. כיצד ישמור על משרתו? יגיש תביעה לבית המשפט לעבודה שטוענת כי מאחר וטביב אינו רשאי להיות הבעלים של בית"ר ירושלים, הוא גם אינו רשאי לפטר אותו.
  5. קושיות המחזור:
    # גוטמן מחליף את לוזון. לוזון מחליף את גוטמן. האם זה נחשב משחק סכום 0?
    # האם מהראן לאלה הוא החלוץ הכי פחות מוערך בתולדות ליגת העל? אפילו פחות מאבי
    כנפו?
    # עם מי מדברים כדי לאזרח את נוואקמה? מישהי מחפשת חתן? הוא פליט מאזורי
    מלחמה? תמצאו משהו.
    # מתי יגיע היום שבו בוני ינתח מהלך בצורה מדוייקת? זה הרי לא עניין של מזל, נכון בוני?
    # מי יותר חמוץ, הפרצוף של שובצ'יץ' בעמדת החילופים או המלפפון החמוץ של דודה
    עדנה? תיאוריית קונספירצייה טוענת שהם אותה ישות.

    מתרגלים-הנאת-כדורגל-מחזור-חמישי
    קרדיט לדף פייסבוק הרשמי של הפועל תל אביב
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח