מתרגלים הנאת כדור – סיכום מחזור 18 בליגת העל

לפני מספר מחזורים נתפס ניב זריהן מתגזען כלפי חברו לקבוצה אור אינברום, טענתי אז שניב זריהן לא אשם. המדינה, מערכת החינוך, החברה, נושאות לא מעט מאותה אשמה שהוטלה על כתפיו של זריהן. כדי לחזק את טענותי נרד בפעם הראשונה העונה לליגה הלאומית כדי לשלוף משם את נתנאל גולדמן שמשחק בהפועל עפולה. אותו גולדמן חשף חולצה בעלת גוון פוליטי, דבר שאסור על פי חוקי ההתאחדות, אך אותה התאחדות לכדורגל שהתנפלה על החולצה הפוליטית של אמייה טגה ( אתיופי למי שלא יודע) וקנסה אותו ב – 750 ש"ח, במקרה של גולדמן עשתה קולות של נזיר בודהיסטי בזמן מדיטציה. רק לאחר שקמה, בצדק, התרעמות על כך שאף אחד לא חושב להעמיד לדין את גולדמן, התעוררו בהתאחדות משנת היופי שלהם והבינו שגזענות זה מכוער, לא משנה כמה הם ישנו. אז גם גולדמן יעמוד מול ועדת המשמעת של ההתאחדות ועכשיו רק נותר לראות מה יהיה הקנס שלו. תזכרו בפעם הבאה כשקורה משהו גזעני, שהאדם שעשה את המעשה הגזעני הזה הוא רק החלק האחרון בשרשרת של גזענות בחסות מדינת ישראל.
יאללה כדורגל (בערך).
1. מאור בוזגלו – בינתיים הסתיים עוד פרק בסאגה השנייה הכי ארוכה בחיינו ( אחרי ביבי נגד התקשורת ) וכמיטב המסורת זה ייסגר על חומוסצ'יפסלט במסעדה באווירה ביתית בבאר שבע. אין ספק שזה היה רגע מיוחד לקרוא את הפוסט הנעלב של מאור, במדינה שבה כולם משקרים כל הזמן, יורים קלישאות שלומדים בע"פ ובאופן כללי השיחות הכי משעממות מתרחשות לנו מול הפרצוף, היה כיף לקרוא משהו אחר, אמוציונאלי, טעון. שיחות שמתרחשות בדרך כלל מאחורי הקלעים או בין ביבי לנוני. האם מאור צודק? זה בכלל לא משנה, הוא מנסה למקסם את הכסף שיש לו להרוויח בתקופת הזמן הקצרה שיש לכדורגלן שנמצא בטופ, אך מי ששוב יוצאת מזה מעולה היא המערכת של הפועל ב"ש. לעומת מערכות אחרות שכבר היו מפוצצות את כל העסק הזה, ברור לב"ש שמאור בוזגלו הוא כדורגלן שהיא צריכה בצד שלה לפחות עד סוף השנה. לא רוצה לספיילר לכם, אבל אל תתפלאו אם בסוף העונה המאור היחידי שיישאר בב"ש יהיה הבוזגלו.

בוזגלו לאן
Credit to "Maor Buzaglo" Facebook page

2. גיא מלמד – חלוץ מכבי פ"ת יושב לי על הכוונת כבר זמן רב. השבוע החלומי שלו שכלל שער בגביע נגד מכבי חיפה, חצי מספרת נהדרת נגד סכנין, מסירת עקב לשער הראשון נגד מכבי חיפה בליגה ולקינוח הוציא לפנסיה מוקדמת את דקל קינן והפציץ בשמאל באותו משחק ליגה נגד חיפה המתפרקת הבהיר ש/אני לא יכול לדחות אותו לשבוע הבא, הוא כאן ועכשיו, רותח כמו השוקולד בתוך השוקופאי של בורגר ראנץ', ורסטילי כמו הגנן של לסטר סיטי, מתרוצץ בין שחקנים כמו שוירוס עובר בין ילדים בגן, בקיצור הבנתם. מלמד מתקדם ופורח בתוך שלישיית ההתקפה הנהדרת של קובי רפואה ( אליו אגיע בשבוע הבא ), התנועה שלו נהדרת, בעיטה בשתי רגליים, אתלטיות, חכמת משחק. תנו לי עוד גיא מלמדים בליגה שלנו ואני בן אדם מאושר.

3. הפועל אשקלון – נו באמת… ציפיתי שכבר תרדו לפני המחזור ה – 15, אמרתי שאתם ברמה של ליגה לאומית, שהמאמן יובל נעים יודע רק להפחיד ולקלל את השחקנים. איחלתי לכם לרדת חזרה ללאומית ולזכות לנצח במקום השלישי, כדי שלא אצטרך לראות את המופע המביך שלהם בסיבוב הופעות ברחבי הארץ, במקום ללכת לראות קרקס, בואו לראות את הפועל אשקלון, מופע המנודים והדחויים.
והנה הפועל אשקלון, גורמת לי להסתתר בשקט בפינה, לעמוד עם הפנים לקיר ולהתפלל שיובל נעים לא יבוא לי בחלום כי יש סיכוי לא רע בכלל שהפועל אשקלון תמשיך את סיבוב ההופעות שלה גם בעונה הבאה.

4. הפועל תל אביב – מה למדנו מהמשחק הראשון בגלגול החדש של האדומים?
@ הסיכוי שלה להישאר בליגה מאוד נמוך.
@ ההתקפה שלה עקרה כמו שרה אימנו ואם היא הצליחה ללדת אז אולי גם הפועל יצליחו
להבקיע.
@ הקהל שלה יודע שהוא במופע פרידה.
@ הסגל והמאמן נמצאים שם כי באו כדי להציל את הקריירה שלהם.
@ כנראה שהם לא יצליחו.

הפועל תל אביב
Credit to "Hapoel Tel Aviv FC" Facebook page

5. קושיות המחזור:

# יובל אבידור עם שלושער ראשון בקריירה. גם אתם הרגשתם את השמיים נופלים?
# האם יוסי אבוקסיס סוף סוף עשה את קפיצת המדרגה שלו כמאמן?
# וידאר קיארטנסון עם 8 שערים ב – 15 משחקים. רוצים לספר לי עוד על התאקלמות?
# מה יהיה עם הדשא?????!!!!!!
# גם לכם יש תקווה קטנה שגיא פלג יקריא במהדורה את מה שבוני אומר במהלך המשחק?
# מה יהיה עם מכבי חיפה? באמת שואל…
# איך בסוף שוינפלד הוא זה שנשאר בהפועל ת"א?

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח