מתרגלים הנאת כדור – סיכום העונה הסדירה

עכשיו, אחרי שהסתיימו להם שני הסיבובים הראשונים בליגת העל ורגע לפני תחילת מאבקי הפלייאוף, מי לאליפות ומי לירידה, הגיעה העת לסכם את העונה הסדירה. עונה שבה כמעט ולא היה רגע דל ושבוע ללא פיטורים, מריבות, פוסטים נעלבים, אי תשלום משכורות, מחאות, פירוק ועוד. מוזמנים למחוק את המיותר, בעצם הכל מיותר, חבל שלא מתעסקים יותר בכדורגל עצמו.
לכבוד סיום העונה הסדירה אבחר עבור כל קבוצה את רגע השיא ורגע השפל שחוותה במהלך 26 המחזורים. מוזמנים להוסיף רגעי שיא ושפל משלכם לכל קבוצה.

הפועל ב"ש:
השיא – תוך כדי מסע אירופאי קשה ומסובך, הגמלים פירקו בסיבוב הראשון של הליגה כמעט את כל מה שזז תוך הצגת כדורגל סוחף, גמיש ואולטימטיבי שהביא אותה עד ליתרון של עשר נקודות בפסגה.
השפל – מאור בוזגלו פורק את זעמו על הקיר בפייסבוק ומכניס שוב את המערכת האדומים לסחרור והתעסקות בהעלבויות ומשחקי אגו.

בוזגלו לאן
בוזגלו. לצד רגעי קסם הוא גם אחראי על כמה מרגעי השפל של האלופה                 Credit to "Maor Buzaglo" Facebook page

מכבי ת"א:
השיא – פיטורי שוטא ארבלדזה. הירידה של ג'ורדי קרוייף לכר הדשא כמאמן זמני החזירה את השחקנים ליכולת טובה ובהתאמה למאבק על האליפות.
השפל – הפסד לבני יהודה שגרר אחריו תיקו מעליב מול הפועל אשקלון ולאחר שבועיים נוספים תיקו נוסף מול כפ"ס. שלושה משחקים שאסור לאבד בהם נקודות, אבל יותר מאיבוד הנקודות, היכולת הייתה ממש גרועה.

מכבי פ"ת:
השיא – המקום השלישי בסיום העונה הסדירה (וכנראה גם בסיום העונה), ההתקפה השלישית בטיבה (תודות לקאניוק, מלמד ורומן) ההגנה השלישית בטיבה (דנינו, דוס סנטוס, קוויאר). ללא ספק הפתעת העונה שמציגה מעל הכל את היכולת של קובי רפואה ליצור קבוצה.
השפל – שני ניצחונות בלבד (על סכנין ומכבי חיפה) מתוך עשרה משחקים מול חברותיה לפלייאוף גורמים לכך שמכבי פ"ת נחשבת עדיין כקוריוז נחמד ולא כקבוצה שיכולה להוות פקטור משמעותי בקרב על האליפות.

מכבי פתח תקווה
מכבי פ"ת. ללא ספק הפתעת העונה.         עמוד הפייסבוק – מנהלת הליגות לכדורגל IPFL

בית"ר ירושלים:
השיא – כיף לראות קבוצה שמחזירה לחיים באותה עונה את דן איינבינדר, איתי שכטר ועידן ורד, שהגיעו לשיאם בין ה–2.1 ל–26.2 , תקופה בה הקדושים מירושלים השיגו שבעה נצחונות ושלוש תוצאות תיקו.
השפל – אלי טביב. הוא אולי מנהל מקצועי נפלא, אבל הוא גם פושע שהורשע בפלילים ויהיה מנוע מלנהל את הקבוצה החל מהקיץ הקרוב. אם הכדורגל בליגה לא ברמה גבוהה, אז גם התדמית נמצאת מתחת לקו האדום.

בני סכנין:
השיא – העפלה שנייה ברציפות לפלייאוף העליון הוא לא דבר של מה בכך עבור המועדון הצנוע מהצפון. בזכות התעלות של מספר שחקנים (ז'אורז'יניו, פאאס, עידן שמש) ועבודה נהדרת ושקטה של יוסי אבוקסיס (שכמעט עזב את הקבוצה בגלל סיבות אישיות).
השפל – המחזור האחרון נגד הפועל ת"א. תיקו אפס שנקבע עוד בתום המחזור ה–25. לא שיש פשע לרדוף אחר תוצאה, אבל כשזה כל כך ברור, אז טוהר המשחק נפגע.

מכבי חיפה:
השיא – הניצחון על מכבי ת"א, שגם אם הושג ביכולת לא מרשימה נתן תקווה לכל מי שחי את הקבוצה, שמכבי חיפה תצליח להוות גורם משמעותי בקרב על האליפות.
השפל – הבטחת העפלה לפלייאוף העליון במשחק האחרון של העונה הסדירה ממחיש את התנפצות אותם חלומות שנרקמו אחרי הניצחון על מכבי ת"א.

נטע-לביא-מכבי-חיפה-דרבי-חיפאי
הדרבי החיפאי. לחלק זהו רגע השיא ולחלק אחד מרגעי השפל                             Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page

קריית שמונה:
השיא – רצף המשחקים בין ה–26.11 עד ה–12.1 בהם השיגה הקבוצה חמישה נצחונות ושתי תוצאות תיקו שהציבו אותה במאבק על כניסה לפלייאוף העליון.
השפל – איזי שרצקי עולה לשידור במחצית המשחק של הקבוצה ומפטר את בני בן זקן על רקע חילוקי דעות לגבי ההרכב שעלה למשחק.

הפועל חיפה:
השיא – השלישייה הנפלאה לרשת של הירוקים בדרבי של חיפה, תוך רמיסה של כל שאריות הכבוד שנותרו לשחקניו של מולנסטיין.
השפל – עדן בן בסט יורד כועס ועצבני היישר לחדר ההלבשה אחרי עוד משחק שבו חוץ מלהחמיץ לא עשה דבר. קצת מודעות עצמית לא הזיקה לאף אחד. הכוכב של הקבוצה מתנהג כמו כוכב נופל, בדרך להתרסקות הקריירה.

מועדון ספורט אשדוד:
השיא – למרות פתיחת עונה גרועה ושלל אירועים שלא מהעולם של הכדורגל, אשדוד מצליחה לסיים את העונה עם ניצחון על מכבי פ"ת והבטחה כמעט וודאית של עוד עונה בליגת העל.
השפל – לא הצלחתי לבחור אז אתחיל עם ג'קי בן זקן נכנס לכלא, אמשיך עם ניב זריהן מתגזען על אור אינברום ואסיים עם הבאת מאמן על (יוסי מזרחי) מעל המאמן ואז עוד מאמן (רן בן שמעון) מעל המאמן. חידה, איך קוראים למאמן?

הפועל רעננה:
השיא – 14 שערים הבקיעה הקבוצה ובזכותם השיגה 28 נקודות! ניצול מקסימלי של שער לנקודה.
השפל – 14 שערים הבקיעה הקבוצה ב–26 משחקים. נראה לי שזה שפל די רציני.

עמוד הפייסבוק – מנהלת הליגות לכדורגל IPFL

בני יהודה:
השיא – אמיליו זובאס נותן תצוגת שוערות כמעט מושלמת מול מכבי חיפה כולל עצירת פנדל ושומר באופן כללי את בני יהודה במרווח נשימה מעל הקו האדום.
השפל – הניהול של הבעלים החדש ברק אברמוב, גם אם השתפר ככל שהעונה התקדמה, היווה נקודת שפל קשה ביותר כולל שחרור שחקנים בלי להתייעץ עם המאמן, פיטורי עוזר המאמן כדי לגרום לבנאדו ללכת, התעסקות טפלה במי צריך להיות קפטן והמון כותרות לא מחמיאות שסיפק לעיתונים.

הפועל כפר סבא:
השיא – ניצחון החוץ במחזור האחרון על ק"ש. ניצחון שנתן למנמנמים מכפ"ס מעט אוויר לנשימה לפני המאבק הכמעט חסר סיכוי להישאר בליגה.
השפל – שבעה משחקים מלאים בהם לא הצליחה הקבוצה להבקיע שער.

הפועל אשקלון:
השיא – העובדה שאשקלון מגיעה לפלייאוף התחתון עם סיכוי להישאר בליגה הוא הישג שאין לזלזל בו.
השפל – ההתעמרות שחווים שחקנים מהמאמן יובל נעים, אולי מתקבלת על ידם בהבנה. בעיני זה פשוט חינוך רע.

הפועל ת"א:
השיא – מסע רכש של שנים עשר שחקנים ומאמן בחלון העברות של חודש. האוהדים האדומים עוד מקווים שהשיא נמצא לפניהם, הישארות בליגה.
השפל – לא רק התבוסה למכבי ת"א, אלא כל העונה הזאת של הפועל ת"א היא שפל אחד ארוך ומתמשך שהתחיל בניהול ומסתיים על המגרש.

בתקווה שיהיו לנו עוד המון רגעי שיא והרבה פחות רגעי שפל. פלייאוף נפלא לכולם.

עמוד הפייסבוק – מנהלת הליגות לכדורגל IPFL
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח