מתרגלים הנאת כדור – סיכום המחזור ה – 12 בליגת העל

הסיפור הגדול של המחזור הנוכחי הוא ללא ספק הבקשה להקפאת הליכים של הפועל ת"א. כבר שלוש שנים שעננה כלכלית מרחפת מעל המועדון. עננה שהופכת בימים אלה לסופת הוריקן. הוריקן אטאז'נוב. כרגע לא ידוע מי יינצל ממסלולה של הסופה, מי מהשחקנים יישאר לאחר שהנאמן ימכור שחקנים לכל המרבה במחיר (שלא אמור להיות גבוה…), מי יהיה המאמן (אני חושב ששייע יתנדב בשמחה), איפה ישחקו (באיצטדיון גאון השאירו את השערים או שהרסו הכל?) ובעיקר לא ידוע האם ההוריקן יחריב את מועדון הפאר הזה וישלח אותו לליגה הלאומית בתום העונה הנוכחית ומשם הכל כבר יכול לקרות. עצוב לי על האוהדים. שיקרו להם, הונו אותם, עשו עליהם סיבוב או שניים והלכו. ורק הם נשארו, עצמו עיניים והתפללו לטוב. תהיו חזקים אנשי המגל והפטיש. כשההוריקן יחלוף, תקופה חדשה תחל ואתם הבסיס היציב היחיד עליו ניתן לבנות שוב את המועדון.
תפרקו אותם 1:0!

יאללה כדורגל.
1. בית"ר ירושלים – רב"ש חזר למורשתו של דראפיץ' ואולי הבין סוף סוף שאם מאמן אחר גילה את הפלא אז זה לא אומר שאסור לו להשתמש בזה. ואני מתכוון כמובן לשלישיית האמצע איינבינדר – קלטינס – פריירה. הוא קיבל בחזרה משחק מושלם של איינבינדר, מספר דו ספרתי של חטיפות מצידו של קלטינס וחיפוי אדיר של פריירה על שניהם. בית"ר בעזרת האמצע החזק גרמה למכבי חיפה להיראות שוב כאילו היא הקבוצה של רוני לוי וזה לא משהו חיובי עבור הירוקים. בהינף החלטה אחת ומשחק טוב אחד בית"ר שוב קרובה למקום השני ורב"ש עבר ממועמד לגירוש לאתר חולות למועמד ליקיר העיר ירושלים. בליגה המאנית דיפרסית שלנו, תמיד עדיף להיות ביום של המאניה.

2. מאמנים – בזמן שראיתי (נשבע!) את המשחק בין סכנין לרעננה, היה לי הרבה זמן לנדוד למחוזות פילוסופיים במחשבותי. אז חוץ מזה שהאדם טוב מיסודו, הקור הוא ידידו של השטן וסופרמן הוא היחיד שמתפשט כדי להיות גיבור על, אני חושב שגם הבנתי למה כל כך הרבה משחקים בליגה שלנו משעממים ומאמנים מעדיפים לא להפסיד מאשר לנצח. האסימון (כן, אני זקן והשתמשתי באסימונים בחיי) שרשרש בהכרתי אמר כך: המאמנים בארץ, בגלל סיבות רבות שקשורות בעיקר לתרבות ותרבות ספורט, רוצים בעיקר לשרוד. עוד שבוע, עוד מחזור, עוד עונה. המאמנים באירופה רוצים להטביע את חותמם על הקבוצה. בסדר, בסדר, אני יודע שלא אהפוך למרצה לפילוסופיה, אבל מה דעתכם על כך?

3. אחמד עאבד – אני לא יודע מה גרם לכך שהוא יהפוך להיות שחקן המריבה בק"ש, אבל מאז שאיזי פיטר את בן זקן ומינה את עושה דברו הבן של קשטן, אחמד עבד כבש והדיח את מכבי ת"א בגביע הטוטו ולאחר שלושה ימים פירק את הפועל חיפה עם בישול, שער והספיק גם להחמיץ פנדל בתווך. נכון לחלוטין שהבעלים לא צריך לקבוע את ההרכב, אך מצד שני אחמד עבד הוא שחקן שק"ש לא יכולה לוותר עליו. בכלל, יכול להיות שכל הסאגה סביבו רק גרמה לו להבין שעכשיו הכל תלוי בו ואי אפשר להתחבא יותר. אם הוא יצליח לייצר יכולת גבוהה לאורך זמן איזי עוד יצליח לגזור את הקופון שהוא כל כך רצה.

עבאד-קרית-שמונה
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של עירוני איתוראן קרית שמונה והצלם: ארז יעקובי

4. הבקרה התקציבית – שוב התברר שהגוף הזה הזה הוא בדיחה לא מצחיקה במיוחד מהספר האלמותי של דידי מנוסי "בדיחמין לשבת" (חובת קריאה!). בשנה שעברה היה בלאגן עם מכבי נתניה והשנה עם הפועל ת"א. אורליצקי עוד טוען שיש לו בטחונות על כספים עד פברואר – מרץ… אז תשחרר כבר את הכסף! הוא שייך לאנשים שעבדו ולא קיבלו משכורות. אני בטוח אגב שהמשכורת שלו נכנסת יפה מאוד בכל חודש לחשבון הבנק והעבודה שהוא עושה שם אפעס, כנראה לא ממש טובה אם זה קורה שוב, שנה אחר שנה.

5. קושיות המחזור:
# כבר הספקתם לברך את הפועל ב"ש על אליפות שנייה ברציפות?
# כבר הספקתם להיפרד משוטא?
# אפשר להציג את שכטר כמועמד להצלת העונה? מהספסל!
# עומר דמארי כבר חתם בחינם והושאל בחינם ומוכן לשחק בחינם. מי תיקח?
# ימים נפלאים לרואי החשבון. גם סרט עם בן אפלק וגם אלטר אגו בשם אורליצקי, רק שאלה קטנה, מה בדיוק הם עושים? כלומר, מה העבודה שלהם? זה כמו סוכן ביטוח. אין לך מושג מה הוא באמת עושה, אבל אתה יודע שאתה צריך אותו.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח