מתרגלים הנאת כדור – סיכום המחזור השלישי בליגת העל

כמו בכל שבוע, מורן כהן מסכם את המחזור בליגת העל בפינתו "מתרגלים הנאת כדור"

  1. טל בן חיים (חלוץ) – לאחר העזיבה של ערן זהבי הציפיות היו ששחקנים אחרים ייכנסו לתוך החלל העצום שנותר ובינתיים טב"ח עושה זאת בצורה נהדרת. ארבעה שערים שהתפזרו על פני שלושה מחזורים ובעוד סקאריונה וקיארטנסון מתאקלמים לחום, ללחות ובאופן כללי לליגה הישראלית, טב"ח מוביל את מכבי ת"א לפתיחה סבירה לחלוטין, אך אל לה למכבי ת"א לסמוך על טב"ח לאורך זמן. התקווה הייתה שהוא יאסוף את עצמו ויסדר את קבלת ההחלטות במהלך המשחק, כפי שראינו נגד בית"ר, טב"ח עדיין לא שם. היו לו שתי הזדמנויות גדולות לסגור את המשחק בקלות, אם רק היה יותר קבוצתי ופחות מאמין לכך שהוא זה שייכנס לבדו לנעלי הפקקים של ערן זהבי. לטב"ח יש יכולות פנומנליות, בטח יחסית לליגה הדלה שלנו וכדאי שיסבירו לו, שאם הוא ימסור פעם אחת לחברים שלו, הם ימסרו לו חמש פעמים, אם הוא ירוץ לבד, אף אחד לא ימסור לו.
  2. אלי אלבז – מי? בדיוק הוא. אי אפשר לנבא כרגע עד מתי תימשך הפתיחה המטורפת של חלוץ הפועל כפ"ס והפועל חיפה (במחזור הראשון). אלי אלבז הוא סמל להתנהלות הקלוקלת והרועשת בהפועל חיפה ומנגד לעבודה השקטה והטובה שעושים בהפועל כפ"ס. כולי תקווה שגילו הלא צעיר של אלבז (25) יגרום לו לקחת את ההצלחות האחרונות בפרופורציה ולכיוון של עבודה קשה יותר באימונים ובמגרש. כיף לראות שחקני כדורגל ישראלים שמגיעים משום מקום ומעירים קצת את הליגה הישנונית שלנו. כמו כן, המשימה הקשה מוטלת כעת על אוהדיה היצירתיים של כפ"ס, נראה אותם מחברים שיר עם השם אלי אלבז.
  3. בוריס קליימן – כרגע הוא הפוטנציאל הגדול ביותר להיות שוער ממש טוב, אפילו את הפוזה כבר יש לו. הוא עוצר כדורים בדילוגים מעוררי השראה כמו שהחתול ב"חתול פחים" (אם אתם לא יודעים מה זה פספסתם את אחת ההנאות הגדולות בחיים) מקפץ בין הכבסים. אני לא מצליח להבין מדוע אלישע לוי בחר את דודו גורש כשוער ראשון לנבחרת בקמפיין שבו אם נסיים במקום הרביעי זה יהיה ממש נס. גורש לא יהיה בקמפיין הבא, אז אולי כדאי להתחיל להכין את קליימן לקמפיין הבא? גם אם זה אומר שהוא קצת יתגלח על הנבחרת, אז נספוג מספרד ארבעה שערים במקום שלושה ואולי אפילו הוא יספוג צמד ממקדוניה, אבל נרוויח שוער טוב יותר ומנוסה יותר לקמפיין הבא.
    מתרגלים הנאת כדור
    קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"
  4. משחקי 0:0 – אחת התוצאות האהובות בישראל היא הדבר הכי גרוע בכדורגל. הרי לא הייתם מכניסים את הכסף שלכם לחיסכון שמניב לכם 0%. לא הייתם הולכים למסעדה שהטבחים מבשלים בה, אבל שום מנה לא יוצאת מהמטבח. לא הייתם מתחברים לספקית אינטרנט שהייתה אומרת לכם שייתכן ומהירות הגלישה תהיה 0. אז למה אנחנו מסכימים לקבל את התוצאה הבזויה הזאת בכדורגל? אפילו בבייסבול לא יכול להיות תיקו 0, הם ישחקו 3 ימים עד שקבוצה תכניס רץ לבסיס הבית. מתי בכדורגל?
  5. קושיות המחזור:
    # כמה שעות הפועל ת"א לא הבקיעה שער?
    # מה יהיה עם הזקן של דני עמוס? הוא מתכנן להאריך עד הברכיים?
    # כשג'קי בן זקן ייכנס לכלא האם הוא ייקבל שחרורים למשחקים של מ.ס אשדוד?
    # לגבי הנקודה הקודמת, האם זאת נחשבת הטבה או ענישה כפולה?
    # מי מכם הקשיב לי ושם את גידי קניוק בליגת החלומות???

לכתבות הקודמות בסדרה

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח