מתרגלים הנאת כדור – סיכום המחזור השישי בליגת העל

כמו בכל שבוע, מורן כהן מסכם את המחזור בליגת העל בפינתו "מתרגלים הנאת כדור"

המחזור השישי החל עוד לפני עשרה ימים בעת שמכבי ת"א חגגה על סכנין ויסתיים בעוד שבועיים במשחק בין ב"ש לפ"ת. במהלך המחזור הארוך בהיסטוריה הצליחו לכנס חמישה משחקים ליום אחד וראו זה פלא, העולם לא קרס והטוטו עדיין מרוויח. רגע לפני ראש השנה הריהו לפניכם, סיכום המחזור:

  1. מוטי איווניר – אני חייב להודות שמאוד אהבתי את התקופה בה שימש כפרשן, אך יכול להיות שתפקיד זה יהיה לו לרועץ. איווניר הפרשן ידע להסביר בצורה ברורה ופרקטית את המתרחש על המגרש ואפילו נתן לא אחת עצות לא רעות בכלל למאמנים. עכשיו בא איווניר המאמן ועושה בונקר מפואר שכל טילי חיזבאללה לעבר ק"ש לא היו מצליחים לחדור אותו. המאמן איווניר, באנו לראות כדורגל ועדיף ששתי הקבוצות ישחקו אותו, כי פשוט כצופים ומתעניינים במשחק זה הרבה יותר כיף, אתה יודע, להכניס גולים וכו'. במשך כל המשחק של ק"ש נגד מכבי חיפה ניסיתי לחשוב כיצד איווניר הפרשן היה מתייחס לאיווניר המאמן. סתם תחושה שלי שהוא לא היה אוהב את זה.
  2. משהו טוב קורה במכבי חיפה – ואני ממש לא מתכוון לכדורגל שממשיך להיות עקר ולא תכליתי אלא למה שקורה מסביב. לכבוד יום הקשיש הבינלאומי החליטו במכבי חיפה לתת הנחה של 50% לכל אזרח/ית מעל גיל 67, לא דבר שאנו רגילים לראות במחוזותינו. הגדילו והחליטו להעלות עם השחקנים למגרש ארבעה מנויים ומנויה אחת שעברו את גיל 80. בינינו זה היה הרגע המרגש ביותר במשחק. הפרחים למנכ"ל אסף בן דב.
  3. הליגה השיוויונית בעולם – הפער בין המקום ה – 4 ל – 13 עומד כרגע על ארבע נקודות. מה אפשר ללמוד מכך? חשבון.
    אמנם הליגה עדיין בתחילתה, אך מכבי ת"א כבר מרחפת לה במקום הראשון וב"ש כנראה בעקבותיה (משחק חסר לא קל נגד מכבי פ"ת), זה יותיר לנו 11 קבוצות שרואות עצמן כמסוגלות להגיע לפלייאוף העליון, המתח יהיה בשיאו, הכדורגל כנראה ידעך ברמתו, משחקים עם מעט שערים ובעיקר הרבה בזבוזי זמן. אין כרגע שום קבוצה שנראית יותר טוב מאחרות, כל תוצאה אפשרית במשחקים ביניהן, מה שמבטיח חיים קשים למהמרי הווינר. זמן טוב להפסיק להמר.
  4. מי יפוטר? – בתחרות הנהדרת ריצה למרחקים קצרים בירידה עם שיפוע חד כנראה הולך לזכות רוני אוואט ששוב לא הצליח לנצח למרות שקבוצתו הוליכה פעמיים על מתמודד נוסף בתחרות אריק בנאדו ובני יהודה. במחזורים הבאים מחכים לאוואט ואשדוד משחקים קשים מאוד נגד בית"ר י –ם ורעננה. נראה שרק נס (לא זמיר) יצליח למנוע מאוואט לנצח בתחרות שאף אחד לא רוצה לזכות בה. קצת כמו האירוויזיון כי בת'כלס לאף אחד כבר אין כוח לארח את מפגן הביזאר הזה.
  5. קושיות המחזור:
    # ראיתם את הבואש ששיחק בק"ש? מה זאת התספורת הזאת של אופיר קריאף?!
    # כמה זמן ייקח לאוהדי הפועל ת"א להתגבר על התבוסה בדרבי? בינתיים הם עוד כועסים.
    כאלה רגשנים.
    # אלירן עטר חזר חם. בראש. בכדורגל הוא קצת יותר קר. האם זה הופך את האופי שלו לסתווי?
    # איתי שכטר עדיין לא כבש העונה. האם מדובר במשבר או שהוא אף פעם לא באמת יצא מהמשבר?
    # האם ההתלהבות מכך שאוהדי בית"ר י – ם כיבדו את דקת מחיאות הכפיים לשמעון פרס לא קצת מביכה?

    מכבי חיפה יום הקשיש
    Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח