מתרגלים הנאת כדור – סיכום המחזור השביעי בליגת העל

עברו שלושה שבועות מסיומו של המחזור השישי ורק אנשים שיודעים לספור קלפים בפוקר זוכרים מה היה שם. ליצור עניין בליגה זה לא רק משימתן של הקבוצות אלא גם תפקידה של המנהלת וליצור פגרה כל כך ארוכה כבר בתחילת הליגה זה כמו שאיבון בארקסדייל חוטף כדור בכתף (ראיתי יותר מדי פרקים של "הסמויה" לאחרונה), לוקח זמן עד שנכנסים שוב לקצב. אז בואו נתחיל עם סכום המחזור השביעי.

  1. פרידה מאריק – בסיכום המחזור החמישי הצבתי את אריק בנאדו במקום השני בטבלת הסיכויים להיות מפוטר. בני יהודה נראתה רע לפני הפגרה ונראתה עוד יותר גרוע במשחק מול מכבי פ"ת. הנהלת בני יהודה רצתה שבנאדו יתפטר, כנראה כדי להימנע מתשלום פיצויים וכו', אז היא פיטרה את עוזר המאמן משה הרשקו. ממתי מפטרים עוזר מאמן? בסופו של דבר הבינו שם שאריק לא ילך לבד, אז הראו לו את הדלת והוסיפו דחיפה קלה במדרגות. בני יהודה עוד יכולה לצאת מתחתית הטבלה, היא נמצאת רק שלוש נקודות ממקום שישי ומצפה לה משחק מול האחרונה אשדוד. אני רק לא בטוח שהבעיה היא באמת במאמן. לתחושתי הבעלים החדש אברמוב מנסה קצת להיות אלי טביב. אני רק אזכיר לאברמוב שטביב ירד ליגה עם כפ"ס.
  2. הפועל ת"א – המועדון הזה מרגיז אותי. העניין פה הוא לא הניצחון, אלא העובדה שאף אחד בקבוצה לא קיבל את משכורת ספטמבר. מתי הבקרה התקציבית תעשה את מה שהיא אמורה? שתוציא כסף שהפועל הפקידה אצלה ותשלם לשחקנים! בשביל זה היא קיימת. הגדיל לעשות גיא לוזון, שנזכר בימיו כנער וטען שאז שיחקנו רק בשביל לשחק. הוא צודק. הבעיה שעכשיו כולם מבוגרים עם משפחות וזאת העבודה שלהם. אז בקרה, שומעת? גיא לוזון לא צריך לקבל את הכסף. לכל השאר תדאגי.
  3. גידי קניוק – הרבה התלהבו מכך שיובל אבידור הבקיע שער אחרי 600 ימים או משחקים או בעיטות, אבל תרשו לי להתלהב מהשער של גידי. מלבד העובדה שהשער באמת היה מושלם, אני מתלהב בגלל שזאת לא הפעם הראשונה העונה שהוא מבקיע כך ובאופן כללי קפיצת המדרגה שהוא עשה בעונה שעברה מקבלת משנה תוקף. ארבעה שערים ובעיקר יציבות שעוזרים למכבי פ"ת להתמקם בניחותא במקום השלישי. צריך לשים את הקלפים על השולחן, גידי לא יהיה שחקן מוביל באירופה. הוא צריך לכוון להיות שחקן מוביל בליגת העל לאורך שנים, זה לא רע ולא בושה. חוץ מזה שכך אנחנו נוכל ליהנות ממנו. אז גידי לא, תגידו לו, גידי אל תסע מפה. הווווווו פידי פי פידי פוווו.
  4. מכבי חיפה – אם אני אוהד מכבי חיפה אני מגיש עתירה לבית המשפט העליון, נוגע בכדור הארץ, צועק שוטגאן וגללושה כדי שחיפה ישחקו רק נגד מכבי ת"א וב"ש. כל העונה.
    נוח לחיפה במשחקים הללו שהיא לא שולטת בכדור, מתגוננת ויוצאת למתפרצות קטלניות. בשאר המשחקים כשהיא צריכה לפרוץ הגנות מעובות היא אובדת עצות. למזלה יש לה מאמן שיודע מה הוא עושה, יודע היכן הבעיות של הקבוצה ועובד על גדולה (חוסר יכולת לפרוץ בונקר) כקטנה (הוצאות חוץ כושלות). זה ייקח קצת זמן וחיפה לא תזכה באליפות, אבל היי, אנחנו אחרי שבעה משחקים והיא עדיין לא בים.

    מכבי-חיפה-מכבי-תל-אביב-25.10.16
    קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מנהלת הליגה
  5. קושיות המחזור:
    # מי בעד להכניס חוק שאומר: אם לא שיחקו כדורגל 21 יום אז מתחילים מה ת ח ל ה?
    # מי שהצליח לראות את הכדור של קגלמאכר בדרך לשער נחשב לאיש ביוני?
    # עוד קגלמאכר. מי זוכר שחקן שהציל פעמיים מהקו באותו משחק?
    # האם אפשר להגיד שמכבי חיפה עשתה בונקר בדקות לא מעטות נגד מכבי ת"א?
    # מוטי איווניר עם שישה משחקים ללא ניצחון. כמה קשה להיות מאמן? ופרשן?
    # אם על המגרש אמורים לשחק השחקנים הכי טובים, אז למה את המשחק לא מסביר הפרשן הטוב ביותר? די לבוני. קדימה אורי אוזן.

    תוצאות מחזור 7
    קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מנהלת הליגה

     

    לטורים קודמים

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח