מתרגלים הנאת כדור – סיכום המחזור הרביעי בליגת העל

כמו בכל שבוע, מורן כהן מסכם את המחזור בליגת העל בפינתו "מתרגלים הנאת כדור"

  1. מכבי פ"ת – פתיחת העונה הנהדרת של החברים של לוזון נמשכת בקצב מסחרר והם סופרים כבר שלושה נצחונות רצופים ונמצאים קרוב קרוב למקום הראשון בליגה. שלא תטעו לחשוב שמדובר רק בתוצר של הגרלת המשחקים, למכבי פ"ת יש קבוצה לא רעה עם כישרונות עולים כמו גידי קניוק, חגי גולדנברג וגיא מלמד לצד מבוגרים ומנוסים בדמותם של רומאריו פירס, קואלר חביאר ואיטור מונרוי. קובי רפואה עם צוות מרשים לצידו עושים כרגע הכל בצורה נכונה, כנראה שזה יספיק להם למאבק על כניסה לפלייאוף העליון במקרה הטוב, הסגל מאוד קצר והספסל לא קרוב ברמה להרכב, ביום שני הבא מול מכבי חיפה המעודדת מניצחונה על האלופה נוכל לראות האם המלאבסים כאן כדי להישאר או שהם יתפוגגו אט אט כמו זוהרה של עירם.
  2. הפועל רעננה – הפתעת העונה שעברה והקבוצה המתקדמת ביותר בשנים האחרונות בהנהגתו של חיים סילבס, מוצאת את עצמה עמוק במקום האחרון עם שער זכות אחד ונקודה אחת עצובה. דווקא במקרה של רעננה כן אפשר לייחס את מצבה להגרלה, היא כבר פגשה את שלושת הקבוצות המובילות בליגה וזה לא דבר של מה בכך. הפועל רעננה איבדה בשנים האחרונות לפחות שחקן אחד משמעותי וגם בעונה הזאת יובל שבתאי ואוונס קנגאווה ויתרו על רעננה פאנטיקס ועברו למקומות קצת יותר רועשים. המשחק הקרוב מול אשקלון הוא קריטי מאוד עבור רעננה וכנראה די יקבע את המקום אליו היא תלך בעונה הזאת. ניצחון ואפשר להביט למעלה בהקלה. הפסד לא יגרום לאלימות ביציעים אך הכיסא של סילבס יישאר עם שלוש רגליים בחסות הבעלים "אשר המנסר".
  3. אנתוני וואקמה – נכון שקאמיל ואצק היה השחקן הכי טוב במכבי חיפה ולכן גם נבחר למצטיין במשחק, אך טוני וואקמה הראה שוב ושוב ושוב שהוא השחקן הכי טוב שיש לליגה הזאת להציע. מהירות, כוח פריצה, עוצמה פיזית, טכניקה והבנת משחק ששמה אותו רמה אחת מעל כולם. בשלב מסויים קגלמאכר כבר ויתר על המאבקים איתו ופשוט תפס ממנו מרחק וחיכה שאיסמעיל ריאן יילחם עם וואקמה. כמובן שגם הוא כשל.
    אנתוני וואקמה
    Credit to "Hapoel Beer Sheva FC" Facebook page

    לבסוף העייפות הגיעה גם לעוקץ הניגרי ולקראת הסוף תש כוחו ואפילו ווליינטה הצליח לבלום אותו על סף הרחבה.
    תנו את מחיאות הכפיים והתשואות לטוני וואקמה, מגיע לו.

  4. ראיונות סוף המחצית – הקבוצות יוצאות מחדרי ההלבשה למחצית השנייה ושדרי הקווים עוצרים את המאמנים לשאלה אחת. באופן כללי נשמע רעיון לא רע, קצת לשמוע מה הלך בחדרי ההלבשה וכו', אך השאלות תמיד חוזרות על עצמן והן בנאליות, טיפשיות ולא מועילות. "מה אמרת לשחקנים בחדר ההלבשה?" , בטח הוא סיפר להם מה יקרה אם כדור הארץ יפסיק להסתובב על צירו (כולנו נמות אגב). "איך אתם מתכננים לעלות למחצית השנייה?", בחצאיות סקוטיות, כובע של נזירים ומלפפונים על העיניים. "מה אתם צריכים לעשות כדי להפוך את התוצאה?", קבענו כולם להיפגש מחר ב14 אצל בולדוג קעקועים, אנחנו כותבים את ה"קפיטל" בראשי פרקים על הגב של כל השחקנים.
    תפסיקו לשאול שאלות כלליות ותהיו יותר ספציפיים, ממוקדים ובעיקר מקצועיים אחרת אתם סתם מעכבים את המאמנים, בכל זאת יש להם עבודה.
  5. קושיות המחזור:
    # האם שיא הכיבושים של ערן זהבי יצליח להשלים שנה?
    # בהייה, סזאר ולאלה כבשו האם מדובר בקורינתיאס או בהפועל חיפה?
    # מי יהיה השחקן האמיץ הראשון שיתלונן במשטרה כנגד יובל נעים על קללות ואיומים?
    # הפועל ת"א כובשת 3 שערים ב – 9 דקות. זאת קבוצה של אלי גוטמן או בלה גוטמן?
    # האם עידן ורד יזכה בתואר "מרקו מוצא את אמא"?
    כל זאת ועוד בפרק הבא של ליגת העל….

    מכבי חיפה הפועל באר שבע סמי עופר
    Credit to "Maccabi Haifa FC" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח