מפנטז – שחקנים מומלצים לפנטזי פרמיירליג – מחזור 10

// איכשהו עדיין אורח, ניב צפרירי

"והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה…", כי בכל זאת, אני יודע שהייתם במתח לדעת איך נגמר סיפור האהבה של פגרת הנבחרות והדייט "הסוער" שהכירה בבר, הבייסבול.

אבל בכל זאת, כדי שנוכל לסיים את העונה הנוכחית באושר (ואולי גם בעושר, תלוי בליגות בהן אתם משחקים) הגיע הזמן לבחור כמה בחירות נכונות לקראת השבוע הקרוב, אז כמו שאומרים אצלנו: יאללה לעסק!

מי שהקשיב להמלצות שלי בשבוע שעבר כנראה עבר שברון לב קטן במהלך סוף השבוע, כי המחזור האחרון לא היה מוצלח במיוחד מבחינתי. רוי פטריסיו ספג צמד מבישולים של עבדולייה דוקורה (אירוע נדיר לכשעצמו) והשאיר אותנו עם נקודה אחת בלבד בין הקורות. הקלף הבטוח, אנדי רוברטסון, עם עוד משחק טוב, שער נקי  ושתי נקודות בונוס – שמונה נקודות קלילות.

Andrew Robertson אנדרו רוברסון
Credit to "Liverpool Updates" Facebook page

בקישור וההתקפה העסק נעשה קצת יותר עגום. ראחים סטרלינג הוא הקורבן האחרון של הרוטציה מבית פפ גווארדיולה, כאשר גם גילפי סיגורדסון, למרות משחק טוב, לא כבש או בישל והסתפק בשלוש נקודות. את פגיעת הראש של גלן מארי הרגשתי כאילו חטפתי בעצמי, כי בכל זאת – לא פשוט לראות חלוץ שלך עם נקודה אחת בלבד.

ועכשיו – לפינטוזי השבוע:

שוער – מאט ראיין – ברייטון – 4.5 מיליון (נגד וולבס בבית)

Matt Ryan מאט ריאן
Credit to "Brighton & Hove Albion" Facebook page

השחפים נמצאים בתקופה נהדרת ולוח המשחקים שלהם מבשר טובות. ראיין מגיע אחרי שני משחקים רצופים בהם לא ספג ונראה שהוא, יחד עם כל ההגנה של הכחולים-לבנים (בהנהגת שיין דאפי ולואיס דאנק) העלה משמעותית את הרמה. הייתי שם את המפתחות אצל השוער האוסטרלי.

מגן – הקטור ביירין – ארסנל – 5.4 מיליון (נגד קריסטל פאלאס בחוץ)

Hector Bellerin - הקטור ביירין
Credit to "Hector Bellerin" Facebook page

אחד השמות החמים בשנים האחרונות בפנטזי, והאמת שבצדק גמור. למרות שער עצמי במחזור האחרון, הספרדי תיקן עם שני בישולים, כאשר הוא רושם ניקוד על שני שערים נקיים, יחד עם שלושה בישולים בארבעת המשחקים האחרונים. הכושר המדהים של ארסנל לא פוסח גם על המגן הימני, שנראה מעורב מאוד בשני חלקי המגרש. משחק מול קריסטל פאלאס בחוץ הוא משוכה שהתותחנים צריכים לעבור ופוטנציאל נהדר לנקודות עבור ביירין.

 

קישור – אנתוני מרסיאל – מנצ'סטר יונייטד – 7.3 מיליון (נגד אברטו בבית)

Anthony Martial אנתוני מרסיאל
Credit to "Anthony Martial" Facebook page

למרות הייחוס המשפחתי הבעייתי מבחינתי, החלטתי לתת השבוע צ'אנס לקשר ההתקפי של השדים האדומים שנמצא בכושר נהדר. מרסיאל חילץ את מוריניו מפיגור וכמעט הוביל את יונייטד לניצחון חוץ בסטמפורד ברידג'. לצרפתי יש שלושה שערים ובישול בשני המשחקים האחרונים והוא נראה כמו השחקן החם ביותר של השדים האדומים כרגע. אברטון היא כמובן יריבה קלה הרבה יותר מיובנטוס, ויונייטד מגיעה למשחק הזה כשהיא יודעת שרק ניצחון בא בחשבון, אחרת תקבע את מיקומה במרכז הטבלה.

קישור – דיוויד ברוקס, בורנמות', 5.1 מיליון (נגד פולהאם בחוץ)

David Brooks דיוויד ברוקס
Credit to "AFC Bournemouth" Facebook page

הדובדבנים הם המרענן הרשמי של הליגה כרגע, כאשר מלבד ה-0:0 במחזור האחרון כל משחק שלהם היה מלא באירועים. ההתקפה של הקבוצה נראית מעולה ונתמכת על ידי קישור יעיל מאוד אשר מורכב משחקנים שעובדים ללא הפסקה. בניגוד לתפקוד שלו בשפילד יונייטד, ברוקס מקבל תפקיד התקפי יותר אצל אדי האו וזה בא לידי ביטוי במספרים במשחקים האחרונים. אמנם ברוקס לא משחק 90 דקות בכל משחק ובדרך כלל מוחלף, אבל שני שערים בשלושת המשחקים האחרונים והמון מעורבות במשחק, יחד עם 2% בעלות של שחקני הפנטזי, יכולים להיות גניבה לא רעה בכלל.

חלוץ – דני אינגס – סאות'המפטון – 5.7 מיליון (נגד ניוקאסל בבית)

Danny Ings דני אינגס
Credit to "Danny Ings" Facebook page

החלוץ פתח נהדר את הקדנציה וכבש בצרורות, אך לא הצליח לחזור לעצמו מאז המשחק ממנו נעדר עקב הסכם ההשאלה מול ליברפול. משחק ביתי מול נועלת הטבלה ניוקאסל הוא הזדמנות מצוינת להחזיר את הביטחון ולתקן את הרושם מהמשחקים האחרונים.

 

********************************************************************************

שימו לב! חלון החילופים השבועי יינעל השבוע בשעה 16:00 שעון ישראל. השעה המוזרה היא תוצאה של פתיחת המחזור בשעה 17:00 עם לא פחות מחמישה משחקים במקביל!

עד כאן להפעם, שתהיה שבת שלווה, שקטה, רטובה ומי ייתן ותקבלו את ההחלטה על הקפטן בתבונה!

פנטזי הזווית

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח