מפנטזים על – תומאס סוצ'ק, הענק שחולף מתחת לרדאר

// מאת איתמר דביר

לפעמים צריך לחזור למקורות. הבחירות המרגשות למחזור כפול #26 התרסקו ועלו בלהבות. פריירה לא שמר על שער נקי אפילו נגד ברנלי, בארנס עזב את הדשא באלונקה אחרי בקושי מחצית, ברונו לקח את כל מי ששם עליו טריפל קפטן לטיול קטן סביב אי שפיות זמנית ובאופן כללי יש תחושה שהכל פשוט התרסק. אז הגיע הזמן לחזור למקורות.

תרשו לי לקחת אתכם לרגע מפתח בעונה שלי; יום שבת, 00:30 בערך, חאמס רודריגז עם בלנק שלישי ברציפות (הפעם מול לידס) משלים 8 נקודות בחמישה משחקים ומוציא אותי מדעתי סופית. אלה עדיין ימים של תחילת העונה ולכן אני שם לב לעליות וירידות מחירים, בשלב הזה זה די חשוב, וחאמס צפוי לרדת במחיר ממש עוד כמה שעות. אני מחפש מחליף ולא באמת מוצא אחד אידאלי. את זייך וגריליש כבר יש לי, אין לי כסף לסון ואיש לא קורץ לי מבין רשימה דלה מאוד דאז של קשרים שהצדיקו מקום בהרכב. אז התחלתי לחקור.

תומאס סוצ'ק
נעים מאוד, תומאס המעניש סוצ'ק
Credit to Fantasy Premier League Facebook Page

מה שהיה נכון אז, אמנם קצת פחות נכון עכשיו, אבל עדיין נכון. ווסטהאם הקבוצה הכי חזקה באוויר בליגה (הייתה ועודנה). לידס ומנצ'סטר יונייטד לא מסוגלות להגן מקרן גם אם ישלמו לדה חאה ומלייה מענקים של 7 ספרות על כל קרן שהם לא סופגים בה (עדיין המצב, למרות שיפור קל). ויותר מכל, תומאס סוצ'ק הוא שחקן הפרמייר ליג הדומיננטי ביותר באוויר, אפילו יותר מקורט זומה – איימת ההגנות של סוף 2020.

הלכתי נגד הזרם והחתמתי את סוצ'ק להופעת בכורה נגד מנצ'סטר יונייטד. בשיחה לפני המשחק, הפצרתי בסוצ'ק את השקפת העולם שלי בתור אוהד ליברפול ונראה שזה נגע בו, כי הוא הבקיע עוד במחצית הראשונה. נגד לידס הוא עשה זאת שוב והשאיר אותי בסביבת ה-200 אלף העולמי, למרות שפספסתי שבוע אחרי שבוע את הקפטן.

למה אני מספר לכם את זה? כי אם תסתכלו לרגע על רצף המשחקים הקרובים של תומאס סוצ'ק, תגלו שהמשחק הבא שלו הוא נגד לידס ומחזור לאחר מכן הוא פוגש את מנצ'סטר יונייטד. נשמע מוכר, נשמע נוח. כמו אז, גם עכשיו אף אחד לא מסתכל לכיוון שלו. ג'סי לינגארד, שלא ישחק במחזור ה-28 כי הוא מושאל ממנצ'סטר יונייטד, הוא שיחת היום ואיש לא מתייחס לקשר הפנטסטי שעד לפני רגע היה שיחת הטוויטר.

שמעתם ותשמעו עוד רבות על ברטרנד טראורה, אנוואר אל גאזי, בוקאיו סאקה ופדרו נטו בתור מחליפים פוטנציאלים להארווי בארנס. אבל ההיסטוריה שוב תחזור על עצמה והמחליף האידאלי יחלוף מתחת לראדר, וכולם יזכרו בו מאוחר מדי. וגם הפעם יקראו לו תומאס סוצ'ק – זה שהכרתם כלכך טוב, עד שלא שמתם לב אליו.

//

איתמר דביר שחקן פנטזי פרמייר ליג משנת 2017, סיים במקום השלישי בישראל (433 בעולם) בעונת 2017-18 ומנחה שותף של פודקאסט הפנטזי פרמיירליג – "מינוס 4" (זמין בכל הפלטפורמות) להאזנה – https://open.spotify.com/show/1IFr3C4Fl6XaoxiQeIl81I

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח