תרשום, תרשום: ילדי הפלא במנג'ר ששווה להכיר

בעבור כל חובב כדורגל, שילוב המילים פוטבול מנג'ר אינו זר. בין אם בילית שעות (או אפילו ימים) מול המסך, ובין אם רק שמעת סיפורים של חברים – אי אפשר להישאר אדיש לתופעה הזאת. לקחת את המועדון האהוב עליך ולעמוד בראשו בתור המנג'ר זהו סוג של חלום ילדות עבור כל אוהד. אם שיחקת בעברך כדורגל והתמזל מזלך להיכנס לדאטה בייס של המשחק בתור שחקן, זה בכלל מרגש (חפשו אותי, אני שחקן חופשי, מציאה!).

מנג'ר 2019
Via Football Manager Facebook page

אחת מנפלאות המנג'ר היא לגלות שחקן במשחק שאח"כ הופך לכוכב במציאות: בשנת 2004 גיליתי את ויין רוני בן ה-16 באברטון. בהמשך הדרך גם את וינסנט קומפני באנדלרכט, לוקה מודריץ' לפני שעבר לטוטנהאם ועוד אינספור ילדי פלא. חלק הצליחו יותר, חלק פחות.

זהו לא סוד שמאגר המידע שנבנה במשך שנים ומעודכן בצורה מדויקת להפליא על ידי יותר מ-1,000 חוקרי מנג'ר ברחבי העולם משמש קבוצות רבות על מנת לסנן ולבדוק שחקנים. יש שיאמרו שהוא מדייק באופן די מרשים בביטוי הפוטנציאל הגלום בשחקנים ברחבי העולם. לא פעם התפרסמו התבטאויות של אנשי ספורט אינטראקטיב (מפתחי המשחק) על שיתופי פעולה עם קבוצות מהקטנות עד הגדולות ביותר, מבלי לחשוף כמובן את שמן.

אז לכבוד פתיחתה של עונת 2018-19, החלטתי לשתף אתכם בילדי הפלא הבאים בכדורגל העולמי, עפ"י המשחק לפחות. כדי לעשות את זה קצת יותר פיקנטי, בחרתי דווקא בשמות שלאו דווקא מוכרים לחלק לא מבוטל מחובבי הענף. מיותר לציין שקיליאן אמבפה, ג'יג'י דונארומה, מרקוס רשפורד ו-ויניסיוס ג'וניור לא יופיעו פה. אז כפי שאני וחברי נוהגים להגיד – תרשמו:

שוערים

אלבאן לפונט, פיורנטינה, 19: השוער הצרפתי, שבשלוש השנים האחרונות תפס מקום של קבע בשער של טולוז הצרפתית, עבר בעבור סכום של 18 מיליון יורו בקיץ הנוכחי לפיורנטינה, ולא מן הנמנע שבשנים הקרובות נראה אותו בין הקורות של נבחרת הטריקולור ונשמע עליו כאחד השוערים הטובים ביותר בעולם. עפ"י המשחק הוא יגיע בשיאו לציון 83, ללא ספק גבוה מאוד לשוער.

כריסטיאן פריכטל, באיירן מינכן, 18: השוער הגרמני הצעיר, שהופיע עד כה בקבוצות הנוער והמילואים ועדיין לא קיבל הזדמנות בבוגרת, מסומן כיורש של מנואל נוייר במשחק. עם פוטנציאל שמראה כי בשיאו יגיע לציון 83, בהחלט יש לנו למה לצפות ולא אתפלא אם בשנים הקרובות יחליף את נוייר הפציע בשערה של באיירן מינכן.



שחקני הגנה

גיירמה ארנה, סביליה, 21: המגן השמאלי שנקנה בגיל 19 מקורינתיאנס בעבור סכום של 11 מיליון יורו ולא זכה עד כה ליותר מדי הזדמנויות במדי הספרדים, מסומן במשחק כמחליפו של מרסלו בסלסאו עם ציון פוטנציאלי של 83.

דאיוט אופמקאנו, רד בול לייפציג, 19: עוד נציג לטריקולור, שמראה כי יש המשך לדור שהביא את גביע העולם לצרפת בקיץ האחרון. הבלם הוא שם שרץ כבר שנתיים בהרכבה של הקבוצה מגרמניה, ועם ציון פוטנציאלי אדיר של 86 מסומן כאחת ההבטחות הגדולות במשחק, וכנראה גם במציאות.

שחקני קישור

סרחיו גומז, בורוסיה דורטמונד, 18: הקשר הספרדי הצעיר שגדל והתחנך בחממה של ברצלונה עדיין לא קיבל הזדמנות בקבוצת הבוגרים הגרמנית ומסומן במשחק כדבר הבא בכדורגל העולמי עם ציון פונטציאלי של 87 וביחד עם ג'יידון סאנצ'ו (הבא בתור), יוצרים קישור מפלצתי לקבוצה מחבל הרוהר.

ג'יידון סאנצ'ו, בורוסיה דורטמונד, 19: עוד עבודת סקאוט נהדרת של הגרמנים שהביאו את הקשר האנגלי מקבוצת הנוער של מנצ'סטר סיטי ועל פי המשחק זה עתיד להשתלם להם עם ציון שיגיע בשיאו ל-86.

מיקאל קוויסאנס, בורוסיה מנשנגלאדבך, 19: הקשר הצרפתי (כן, עוד אחד) שגדל בשטרסבורג כבר קיבל כמה הזדמנויות בשנה שעברה בקבוצה הגרמנית מסומן גם הוא כילד פלא במשחק, ועתיד להגיע לציון שיא של 84.



שחקני התקפה

אבל רואיז, ברצלונה, 18: החלוץ הצעיר של הבלאוגרנה טרם קיבל דקות בקבוצה הבוגרת במשחק רשמי, אך מסומן במשחק כחלוץ קורע רשתות וצפוי להיות זה שיעמוד בחוד של ברצלונה בשנים הבאות עם ציון פוטנציאלי של 86.

קאי האוורץ, באיירן לברקוזן, 19: אולי הכישרון הכי גדול במשחק עם ציון שיגיע בשיאו ל-88. מסומן מגיל צעיר גם במציאות. ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת בגיל 16 ומתחיל את שנתו השלישית כפליימיקר של הקבוצה מגרמניה.

טיאגו אלמאדה, ולז סארספילד, 17: השארתי את השחקן שאולי מסכם את כל הטור הזה בצורה הטובה ביותר. במשחק, מתפתח לאחד הגדולים ציון פוטנציאלי של 87. אך במציאות? כמו כל ארגנטינאי כישרוני במשחק, אין לדעת אם בעתיד יתגלה כהצלחה מסחררת, או שלא נשמע עליו לעולם.

אין לדעת מה יעלה בגורל השחקנים האלו, אבל לא מן הנמנע שחלק גדול מהם יתחילו להופיע על המסך שלנו בעוד כמה שנים. רק אל תשכחו איפה שמעתם עליהם לראשונה!

ואם במנג'ר עסקינן, תמיד שווה ולבדוק עם מי אביב בצון משחק עכשיו, או פשוט לעבור על כל סידרת הטורים המעולים שלו שעוסקים במשחק הממכר בטירוף.

צילום מסך מנג'ר
Via Football Manager Facebook Page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח