מכתבי סליחה מדומיינים ליום כיפור

לקראת יום כיפור ניתאי אריה החליט לנסח כמה מכתבי סליחה מדומיינים שיכולים לעשות טוב לשני הצדדים

 

ערן זהבי לאוהדי הפועל תל אביב:

"אחרי כמה שנים שאנחנו מתגוששים, לקראת יום כיפור הקרוב הגיע הזמן להפסיק עם זה. כן, נעלבתי מאוד מההנהלה ומחלקים בקהל האדום. כשחזרתי מאיטליה, הרגשתי שלא רוצים בי מספיק. אני, שהבאתי לכם דאבל היסטורי ועשיתי הכל בשביל להיות חלק מכם, ולא קיבלתם אותי. לכן הלכתי למקום שיעורר אצלכם רגש אלי, גם אם הוא שלילי. אני לא מתחרט שחתמתי שם, אבל הייתי צריך להתנהג אתכם אחרת. אני יודע שיש אלפי ילדים שהעריצו אותי והפיו פיו כלפיהם לא היה מכובד. נכון שמאז התנועה כבר הפכה להיות הסמל המסחרי שלי ולא קשורה אליכם, אבל באותו דרבי בו התחלתי את אותה התנועה, הייתי צריך לחשוב פעמיים. בעיניים שלי לא ירקתי לבאר ממנה שתיתי, אלא פשוט החזרתי לכם על חוסר ההערכה שהרגשתי. ביקום אחר, הייתי היום הכוכב הגדול של הפועל. ומי יודע, אולי היינו יכולים לקחת עוד אליפויות ולא להיות אויבים מרים. אבל ככה החיים התגלגלו. סליחה".

ערן זהבי
Credit to official Eran Zahavi Wikipedia Page

אלישע לוי לתומר חמד:

"תומר יקירי, אדבר ישירות. הייתי צריך לפתוח איתך בכל המשחקים של הנבחרת. לא הקשבתי לקול ההיגיון והחלטתי לשחק איתך משחקי כוח שבסוף פגעו בנבחרת. אני גאה מאוד בפריחה של הקריירה האירופית שלך. במקום להשתמש בך כראוי גם בנבחרת, זלזלתי בתרומה שתוכל לתת. אין לי ספק שאם אתה היית החלוץ שלי לאורך כל הדרך, היינו נותנים קמפיין מכובד יותר. הקמפיין הנוכחי יהיה האחרון שלי, אז בנבחרת כבר לא אצליח לפצות אותך. אך כשתבוא לעונת פרישה בישראל, אולי יצא לי בדיוק לאמן את הקבוצה שתשחק בה. אני מבטיח לך שתקבל שם הזדמנות אמיתית שתעשה איתך צדק. סליחה .

אלישע לוי נבחרת ישראל
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של ההתאחדות לכדורגל בישראל – The Israel Football Association

 



 

יו"ר ארגון האוהדים של ריאל מדריד לגארת' בייל:

"בקיץ רובנו חשבנו שאתה צריך לעזוב. הייתה לך עונה לא טובה ומלאה בפציעות. עולם הכדורגל הוא לא סבלני ובריאל מדריד המצב אפילו קיצוני יותר. גם לאגדה כמו רונאלדו נעשה חיים קשים, אם לא ימצא את הרשת במשך כמה משחקים. הסבלנות של זידאן וההנהלה במקרה שלך, השתלמה. המשכת לעבוד קשה ולהוכיח לנו האוהדים שיש לך מה לתרום לריאל מדריד. פתחת היטב את העונה וחזרת להיות השחקן עליו חלמנו. תמשיך לרוץ כמו רוד ראנר ואל תתרגש אם מדי פעם נתעצבן עליך, זה פשוט כי ממש אכפת לנו. סליחה".

גארת' בייל
Credit to "Real Madrid C.F." Facebokk page

ניימאר לקבאני:

"אח יקר, שותפי להתקפה. באתי לפריז בשביל להפוך לשחקן הטוב בעולם. כדי לעשות את זה, אני צריך שנזכה בליגת האלופות. אחת הסיבות שעברתי דווקא לכאן, היא כי ידעתי שיש חלוץ אימתני כמוך בהתקפה. לא היה לי ספק ששיתוף הפעולה בינינו יהיה לפורה ביותר. התקשורת התעסקה בנו לאחרונה בגלל שטויות שעשינו. מה זה משנה מי יבעט את הפנדל או מי יבקיע יותר. פריז זה אתה ואני. אם נצליח, נצליח ביחד. אם ניכשל, ניכשל ביחד. בוא נשים את המחלוקת מאחורינו ונמשיך לגרום למאמנים כמו אנצ'לוטי להיות חסרי אונים מולנו. אוהב אותך ומצפה לעוד שנים רבות של תארים והצלחות. סליחה".

ניימאר
Credit to "PSG – Paris Saint-Germain" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח