מי תזכה באלופות? הבלוגרים מהמרים

בשישי האחרון נערכה הגרלת רבע גמר ליגת האלופות, ובשונה מהשנים האחרונות, ישר אחריה הוגרלו גם המפגשים האפשריים בחצי הגמר ולמעשה גם הדרך של כל אחת מהקבוצות שנותרו במפעל עד לגמר הגדול בוונדה מטרופוליטנו שבמדריד בתחילת יוני. בדומה למשחקי הברקאט NBA האהובים, מספר בלוגרים מהאתר החליטו להמר על המנצחת בכל אחד מהשלבים עד שנשארת אחת – זו שתניף בעוד קצת יותר מחודשיים את הגביע עם האוזניים הגדולות. בלי להכביר במילים ניגש היישר להימורי הבלוגרים:

ליגת האלופות
Credit to "UEFA Champions League" Facebook page

 

רועי זגה

רבעי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
אייאקס 2 – יובה 4
ליברפול 4 – פורטו 2
טוטנהאם 2 – סיטי 5
יונייטד 3 – ברצלונה 4

חצאי גמר (בסיכום שני המשחקים)
סיטי 3 – יובה 2
ברצלונה 4 – ליברפול 3

הגמר הגדול
סיטי – ברצלונה

3-1 סיטי

רועי זגה ליגת האלופות

איך התנהלה הבחירה שלי: למרות הרומנטיקה אני מאמין שכל הפייבוריטיות יעפילו בקלות לחצי הגמר, כשמי שתצטרך להתאמץ תהיה בארסה שתתן הכל בכדי לעבור את השדים של סולשיאר.
חצאי הגמר יהיו צמודים מאוד ויוכרעו על חודם של שערים בודדים – העומק והאיכות של סיטי יכריעו את הווינריות של רונאלדו ויובנטוס בעוד שהלהטוטים של מסי ומשחק המסירות של ברצלונה יאפילו על משחק הלחץ הגבוה של ליברפול.
בראשון ליוני בוונדה מטרופוליטנו ייפגשו ברצלונה וסיטי במפגש שכותרתו פפ מול מסי, על אף שהמפגש במדינתה של היריבה, סיטי תתקוף גלים גלים בהתבססות על מגוון שחקניה האיכותיים כשברצלונה רק תצמק לקראת הסיום. גביע אלופות שלישי לפפ וראשון למנצ׳סטר סיטי.

מנצ'סטר סיטי
Credit to "Manchester City" Facebook page

 

איל פידל

רבעי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
אייאקס 1 – יובה 4
ליברפול 3 – פורטו 3 (פורטו עולה בפנדלים)
טוטנהאם 3 – סיטי 5
יונייטד 2 – ברצלונה 4

חצאי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
סיטי 1 – יובה 2
ברצלונה 3 – פורטו 1

הגמר הגדול
יובה – ברצלונה

1-0 יובה

איל פידל ליגת האלופות

איך התנהלה הבחירה שלי: אני לא מגיע מתחום הכדורגל אלא דווקא מהאופניים ומתפקד כאן על תקן קוף… כל הניחושים שלי מתבססים על מחקר שטחי קצר ומתוכן שמגיע מהאתר ומהרשתות החברתיות.
מסי ורונאלדו לא מצטלבים עד הגמר, אז הימרתי שזה יהיה הגמר. רונאלדו ווינר אז הימרתי שיובנטוס תנצח.
ה"הפתעה הגדולה" בברקאט שלי היא שפורטו תנצח את ליברפול. ליברפול במאבק אליפות קשה מאוד באנגליה ואני חושב שתהיה נפילת מתח באחד המפעלים, פורטו היא "קבוצה קטנה" שיכולה לתפוס את ליברפול שאננים, לכן אני חוזה שליברפול לא תצליח להכריע את פורטו ושיהיו פנדלים.

 

אלון בן גיגי

רבעי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
אייאקס 3 – יובה 5
ליברפול 6 – פורטו 0
טוטנהאם 2 – סיטי 4
יונייטד 1 – בארסה 3

חצאי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
סיטי 4 – יובה 2
בארסה 5 – ליברפול 4

הגמר הגדול

סיטי – בארסה

2-1 סיטי

אלון בן גיגי ליגת האלופות

איך התנהלה הבחירה שלי: אני חושב שיובה יגברו על אייאקס על אף הכדורגל הרומנטי של ההולנדים, אך גם רונאלדו (אולי הווינר הכי גדול בתולדות המפעל) ייפול במערכה מול הסיטיזנס.
עם כל הכבוד לסולשיאר, שעושה פלאים בתאטרון החלומות, יהיה לו קשה לעבור את ברצלונה שהיא הרבה פחות לוזרית ועושה טעויות קריטיות כמו פ.ס.ז׳.
ליברפול תיתקל בקבוצה לוחמנית כמו פורטו, אך היא תנצח אותה ותיפול בחצי הגמר מול ברצלונה.
ברצלונה תגיע עד הגמר למרות 2 משחקים קשים מול יונייטד וליברפול בהמשך.
בכושר הנוכחי, מנצ׳סטר סיטי היא הקבוצה הטובה ביותר באירופה. לדעתי היא תלך עד הסוף למרות 3 קרבות קשים מאוד שילכו ויהיו יותר קשים בהדרגה עד הגמר מול בארסה. זה הזמן שלה להיות ווינרית ולא ליפול במאני טיים.

Credit to "UEFA Champions League" Facebook page

 

שגיא להמן

רבעי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
אייאקס 2 – יובה 4
ליברפול 4 – פורטו 1
טוטנהאם 3 – סיטי 1
יונייטד 2 – בארסה 3

חצאי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
סיטי 1 – יובה 3
בארסה 5 – ליברפול 3

הגמר הגדול
יובה – בארסה

3-1 יובה

שגיא להמן ליגת האלופות

איך התנהלה הבחירה שלי: מכיוון שהלכתי על התוצאות הצפויות ברבע אעבור ישירות להסברים על חצאי הגמר.
אז נכון, על הנייר סיטי קבוצה טובה יותר ושלמה יותר מיובנטוס, אך למדנו פעמים רבות שמה שקובע בשלבים אלה של המפעל זה בעיקר הנסיון, מנצ'סטר סיטי הגיעה פעם אחת בעשור האחרון לחצי הגמר של הגביע הנחשק לעומת יובנטוס שהגיעה פעמיים (ואף ניצחה בשתיהן) כמו כן, ליובה יש את אחד השחקנים הכי מצליחים ומנוסים בליגת האלופות, כריסטיאנו רונאלדו. פפ לעומת זאת, לא הצליח להעפיל לגמר מאז שעזב את ברצלונה. לסיכום, הניסיון של יובה יגבר על האיכות של סיטי.

בצד השני, ברצלונה תפגוש את ליברפול, בשלב הזה של העונה ליברפול תהיה במחזורי הסיום של הפרמייר ליג בעוד שבארסה דה פאקטו כבר זכתה באליפות בספרד, אז נכון שאמרו את זה על ליברפול לפני המשחק מול באיירן מינכן והנה ליברפול כבר ברבע, אך הפעם ליברפול יגיעו בלי הרבה ברירות, מאבקי האליפות יביאו אותם מותשים לחצי הגמר ומסי וחבריו יעפילו לגמר ויותירו את חלום הטרבל בחיים.

הגמר גדול, יובה נגד בארסה, מסי נגד רונאלדו, "הגמר של כל הגמרים" שחובבי הכדורגל הדרום אמריקאי דיברו עליו באוקטובר אכן יקרה במדריד, אך בתחילת יוני. על הנייר מדובר בשני סגלים מאוד איכותיים, מובלים בידי שני הסופרסטארים הגדולים בעולם. שתי הקבוצות לא התעייפו במיוחד בגלל הליגה, ולשתיהן יש רצון עז במיוחד לזכות בגביע בעל האוזניים הגדולות. ההבדל? על הקווים, בעוד שתקופתו של ארנסטו וואלורדה מתקרבת לסופה, מסימיליאנו אלגרי מצליח להוציא עוד ועוד קלפים מהשרוול למרות כל הביקורות. בגמר יזכה המאמן הטוב יותר, הנאחס של יובה סוף סוף ישבר, רונאלדו יניף גביע אלופות שישי, רביעי ברצף, בשלוש קבוצות שונות. המלך של הצ׳מפיונס.

 

אודי ריבן

רבעי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
אייאקס 1 – יובנטוס
ליברפול 5 – פורטו 2
טוטנהאם 2 – סיטי 6
יונייטד 3 – ברצלונה 4

חצאי הגמר (בסיכום שני המשחקים)
סיטי 4 – יובנטוס 2
בארסה 3 – ליברפול 4

הגמר הגדול
סיטי – ליברפול

2-1 סיטי

אודי ריבן ליגת האלופות

איך התנהלה הבחירה שלי: יובנטוס יותר איכותית מאיאקס ולא תעשה את הטעויות של ריאל, אבל בגדול, יובה לא מרשימים העונה, ולדעתי כשתפגוש קבוצה באמת איכותית כמו סיטי הם יעצרו, למרות כריסטיאנו והכול.
אפשר להגיד אותו דבר על יונייטד – סולסשיאר הוציא הרבה מסגל מדוכא, אבל ברצלונה לא תיפול כמו עונה שעברה, ולמרות שהיא לא מושלמת ויש חסרונות, מספיק טובה לנצח את יונייטד. אבל לא מספיק טובה לעבור את ליברפול של העונה, שלדעתי מספיק טובה וגמישה כדי להדיח את ברסה בחצי.
בגמר? סיטי קבוצה יותר טובה, ולמרות שאני אומר זאת בכאב רב, לדעתי זה יגמר בהנפת גביע של פפ וחבורתו.

ברצלונה, סוארס, מסי
Credit to "FC Barcelona" Facebook page

 

אז מי תזכה באלופות, יובנטוס או מנצ'סטר סיטי? אולי בכלל ברצלונה או ליברפול? עם מי מהבלוגרים אתם מסכימים, מי לדעתכם טועה ובגדול?

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח