מדריך צפייה לאוהד המשועמם

// מאת צפריר הופרט

בואו נודה בזה : עבור האוהד הממוצע, אין צמד מילים מפחיד יותר מ-"יוני- יולי" .
אין כדורגל, הכדורסל סוף סוף נגמר (אלא אם כן השביתה כבר סיימה את העונה לפני ) וכל מה שנשאר זה כל 5 דקות לעשות refresh לאתרים, ולבדוק שמץ של מילה על הקבוצה האהודה.
אז- משועממים? המונדיאל לא באמת מרגש כמו שכולם עושים אותו? (כולם חושבים את זה, מישהו אמיץ רק צריך להוציא לאור), מה שנשאר זה ווימבלדון או טור דה פרנס?
לא! כשירות לציבור, אני מציג לכם מגוון סדרות שרצו במהלך העונה ושווה לצפות בהן בזמן הפגרה (כמובן שהתוכן הומוריסטי):

משחקי הכס – סדרה אפית שמקורה בממלכת "סמי עופר" בצפון (למי שמחשיב את זה כצפון), העוקבת אחרי שרשרת המאמנים האין סופית במועדון (פעם אימפריה, לאוהדי חיפה – האימפריה עוד תחזור).
ממליץ מאוד לעקוב אחרי העונה האחרונה, בה גיא לוזון ביצע מהפכה גדולה בממלכה וסיים את תפקידו באמצע העונה (ספויילר).

סיפורה של שפחה– דרמה דיסטופית נוגעת לב וקשה לצפייה, המגוללת את סיפורו של בני בן זקן – פעם איש עצמאי בכל דעות ומחשבות, אשר הופך (די מהר, למען האמת) לשופר ההנהלה הידוע בשם "של-אלי" .
החצי הראשון של העונה די חלש, אבל הדרמה האמתית מתחילה כאשר איתי שכטר נכנס לתמונה.

קרדיט לעמוד הפייסבוק The Handmaid's Tale

 

מר רובוט– עוד סיפור מרגש, אך הפעם מקורו בארצות הברית.
קוואי לאונרד הוא רובוט דמוי אדם אשר משחק בליגת ה-NBA. נכון, יש שיגידו שהמשחק לא אמין ושקוואי לא עובר כבן-אדם , שמנעד הרגשות שלו שקול לקרש או אבן ושמוטת הידיים שלו לא אנושית, אך בכל זאת עדיין שווה צפייה.
הערה- יש טענה שהעונה לא שיחק הרבה, כי סוף סוף עושה את עבודתו שאליה נשלח מהעתיד -לחסל את שרה קונור או את בנה ג'ון .

האנטומיה של גלן – גלן רייס ג'וניור הוא שחקן כדורסל הנרדף אחרי הנעליים הגדולות של אביו (חפשו גלן רייס בגוגל). הוא מוצא פרנסה בעיר הקודש חולון, שם הוא נקרע בין הכישרון הגדול שלו לבין רצון להכות את שחקני קבוצתו.
במהלך תקופה קצרה (למרות שלפי קצב האירועים זה נראה כשנה) הוא הספיק להביא גביע, למקם את קבוצתו במקום הראשון ולהחטיף אגרוף לגיא פניני (מהלך שהמון שחקנים רצו לעשות).

מה זה השטויות האלה? – תכניות מציאות המציגה את תגובות הצופים בטלוויזיה לדברי הפרשנים והשדרנים בארץ. התוסף המעניין הוא המספר המופיע בתחתית המספר אשר סופר את מספר הפעמים בהן אחד מהצופים צועק בייאוש "מה זה השטויות האלה, הפרשן לא יודע כלום!" (השיא 879 במשחק אחד).

קרטיס לעמוד הפייסבוק "מה זה השטויות האלה?"

 

נרקוס – אלונה ברקת היא "מלכת הגמלים", אשת עסקים (למראית עין לגיטימית), אשר בעזרת קרטל תוספי התזונה שלה חולשת על כל האזור המדברי של המדינה ומביאה להצלחות רבות בליגה (יש לי המון כבוד אל אלונה ומה שהיא עושה בב"ש, אבל חייבים להודות שהעסק עם שיר צדק היה מפוקפק).

 



כבר בחודשים הקרובים יצאו סדרות נוספות:
הלב – ג'יג'י בופון במסע מאיטליה לחפש אחר אימו או אחר תואר ליגת האלופות.
דברים מוזרים – מה לעזאזל קורה בהפועל כפר סבא?
האמריקאים – מעקב אחר מועמדותו של דיוויד בלאט לנשיאות ארה"ב (לפי התקשרות בארץ הוא בין 2 המועמדים הסופיים, ואף השלים סדרות ראיונות).
המתים המהלכים – העונה האחרונה של ארסנל.
המפץ הגדול – ערן זהבי כקפטן הנבחרת (פרק סיום העונה בסמי עופר ישאיר אתכם עם פה פעור).

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח