לכי לעזאזל מכבי

//נכתב בשיתוף עם עידן סגרון

לכי לעזאזל מכבי על הכסף הבלתי נגמר שלך, על התקציב הכי גבוה בליגה, על ילד אחרי צו ראשון שעולה שלושה מיליון אירו, על מלוכסן שהוא בכלל איסלנדי שנקנה ב-3.7 מיליון אירו, על שפונגין, יחזקאל ואחרים שקנית במאות אלפים רק כדי לחמם את הספסל ולמלא את השורות בפוסטר בתחילת העונה, על שבירת שיאי השכר לשחקנים שסיימו עונה שלמה בלי אף תואר.

לכי לעזאזל מכבי על האוהדים המשומנים שלך שמגיעים בהמוניהם לכל משחק ובכל מזג אוויר אבל רק אם זה משחק עונה ואת ברצף מטורף של ניצחונות, על 6000 צופים בליגה ועל 1500 צופים בשמינית גמר הגביע שבחוצפתם מחזיקים שלט "לעולם לא תצעדי לבד", חבל על הדיו של המילה "לא".

לכי לעזאזל מכבי על התקשורת האוהדת והדוחפת שמפרגנת בלי סוף, על עמיחי שפיגלר שמתפעל מכל מהלך שאת עושה כמו אחרון האוהדים עד שברח לו "יששששש" מטורף בשיוויון 2:2 בסמי עופר שהוא לא הצליח להחניק גם אם היו שמים לו על הפה מגן לסת לכלבים, על ההכרזה ששוטא הוא המאמן הכי טוב בארץ, על אתרי הספורט שמכורים לך כי התוכן שלהם צהוב כמוך.

עמיחי שפיגלר
(צילום מסך)

לכי לעזאזל מכבי על הקטע של מינוי צוות אימון וניהול זר כאילו את האימפריה הבריטית שבאה לכבוש את פלסטין, על הראיונות בזמן משחק שגורמים למראיינים לתרגם חצאי דברים לצופים כי האנגלית של יוקאנוביץ', גרסיה ופאקו מזכירה את הראיונות של ארבייטמן בבלגיה, על התרבות האירופאית שהם הביאו איתם ובזכותה את משאירה חדר הלבשה בסוף כל משחק במצב הרס וגועל כמו הזבל בירושלים אחרי שביתה.

לכי לעזאזל מכבי על אי ההשתלבות שלך בחברה, על השנאה ההדדית עם אוהדי הפועל ת"א ושירי הנאצה המכוערים, על הכסאח ארוך השנים עם מכבי חיפה, שבלי מפגש מכות בין אוהדים לפני כל משחק ביניכן לא עובר לך בגרון, על האיבה החדשה שיצרת עם הפועל ב"ש כאילו את הבלונדינית מלכת הכיתה ונכנסה לך לטריטוריה הברונטית מהפריפריה שכולם משתגעים אחריה.

הבלונדינית

לכי לעזאזל מכבי על השופטים במגרש שמתרפסים בפנייך כאילו את התלוש הם מקבלים ממך, על שריקות של פנדלים, כרטיסים אדומים ונבדלים שלא היו מעולם, על השיבוץ הבלתי נגמר של משיח במשחקים שלך, על תוספות הזמן כשאת זקוקה להן כאילו לשופט יש פתאום שעון אטומי, על הדיינים של ההתאחדות שמטפלים בך בכפפות של משי, על הפקידים במשרד הפנים שמאזרחים כל שחקן שלך כאילו עלה עם אבותינו ממצרים.

לכי לעזאזל מכבי על היהירות והשחצנות שלך, על המשפט "אנחנו מכבי מי אתם בכלל" שמייצג את אותך יותר מכל, על כל אלה ובעיקר על זה בואי ואומר לך שוב שתפנימי, בשבת הקרובה עומדת מולך מוליכת הטבלה הפועל באר שבע, אלופת המדינה!!

הפועל באר שבע זכייה
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי של מנהלת הליגה
מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח