לאו בונוצ'י עוזב ואני לא עצוב

// מאת פלג סבדון

לאונרדו בונוצ'י הוא, בעיני, אחד משלושת הבלמים הטובים בעולם. באספקטים רבים הוא אפילו הטוב מכולם. בן שלושים, בדיוק בנקודה בה כושרו הגופני לא נסוג והניסיון נערם, ראיית משחק נהדרת, יכולות הגנתיות נדירות, יודע למסור כדור מדויק לשישים מטר ולוחם. שחקן כמעט מושלם.
הידיעה על העזיבה שלו למילאן השאירה אותי פעור פה לדקות ספורות ואח"כ העלתה חיוך על שפתיי. לפני כשבוע תכננתי לכתוב, בעקבות מסע ההתחזקות של מילאן, שיר הלל לליגה האיטלקית, לזאת שהייתה בעבר כמובן כי בשנים האחרונות היא לא עומדת בציפיות והנה באה העזיבה של בונוצ'י ואיחדה לי שני טורים לאחד.

לאונרדו בונוצ'י
Credit to "Leonardo Bonucci" Facebook page

אחרי שש אליפויות רצופות ושלושה דאבלים של הגברת הזקנה, המונח צרות של עשירים מקבל טוויסט. היעדר התחרות, הכשלונות האירופים של שאר הקבוצות וחוסר היכולת להתמודד כלכלית עם המכונה הביאנקונרית המשומנת העמידו את שאר הליגה בצל. עצוב. לאיטליה אסור למצוא את עצמה במצב של שאר הליגות הבכירות עם קבוצה אחת או שתיים ששולטות. העזיבה של בונו יכולה לשנות את התמונה.

לאונרדו בונוצ'י הוא בורג חשוב בהגנה הכל יכולה של יובה בשנים האחרונות, התחנה האחרונה לפני בופון, אבל לא כזה שאין לו תחליף. יובה תמצא מחליף לבונוצ'י – אם יש משהו שלא חסר לאיטלקים זה בלמים גדולים. כבר כתבתי פה בעבר שהקבוצה מעל הכל. עזבו אותנו שחקנים גדולים כל שנה בשנים האחרונות ואיכשהו תמיד יובה הייתה טובה יותר בשנה שאחרי. הקבוצה מעל כולם בטח במקרה של בונו שהוא לא דל פיירו או בופון. אם הייתי צריך לבחור בין אלגרי לבונוצ'י בעצמי לא הייתי מהסס ועושה את אותה בחירה שעשו ראשי יובה. אלגרי נשאר בונו בחוץ.

מסימו אלגרי
אלגרי. קרדיט צילום: Juventus Facebook Page

בונו ימצא מאחוריו במילאן שוער שצופים לו עתיד גדול, אם הוא ילמד אותו דבר או שניים ותימצא הכימיה ביניהם זה יעשה רק טוב לאיטליה – גם לנבחרת וגם לליגה.
הליגה האיטלקית הייתה ונשארה בעיני אחת הליגות הטובות והמעניינות ביותר לצפייה, כזאת שלא ויתרה על טקטיקה ככלי להשגת הנצחונות, זאת שקווי השחקנים בה מושלמים, שתפתיע אותך במערכים שעדיין לא ראית. הגיע הזמן שגם העולם יחזור לראות את הליגה הזאת ככה.

אריבדרצ'י בונוצ'י, אני מאחל לך רק טוב בהמשך המסע שלך.
אני קורא מפה לשאר הקבוצות הגדולות ברחבי המגף – אינטר, רומא, נאפולי ושות' – תקנו, תשתפרו, תשאפו, תחזירו לנו את חדוות הליגה שאנחנו כל כך אוהבים. תנו לנו האוהדים, ולא משנה של איזו קבוצה, תחרות אמיתית. תרימו את הליגה שלנו חזרה לגבהים שלהם היא שייכת, תנו לנו לחזור לשנוא אתכם, קצנו בלרחם עליכם.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח