כןןןןןןן ושוב פעם כןןןןןןןן

אובי עשה את זה. 44 שנה אחרי שהקבוצה הוקמה, שני עשורים לאחר ההעפלה לגמר הקודם ואחרי מאות תחזיות שלא התממשו, הקפיטלס עשו את זה ואחרי ניצחון 3-4 במשחק החמישי בסדרת הגמר של גביע סטנלי זכו סופסוף באליפות ה-NHL, אחרי 15,948 ימים של ציפייה!

הוקי, סטנלי קאפ, אלכסנדר אובצ'קין
קרדיט: דף הפייסבוק הרשמי של Washington Capitals

העונה הכל הצביע על ההישג הזה — קפטן הקפיטלס, אלכסנדר אובצ'קין הרוסי. עשה את הבלתי אפשרי ואחרי 14 שנה בקבוצה הוסיף לארון גם את גביע סטנלי, שהוא חיכה לו כל כך הרבה. הוא אומנם לא היה היחיד ועזר לו גם יבגני קוזנצוב הנפלא, אבל עבורו זהו תואר משמעותי מאוד. זה כמו לראות את מסי מפספס זכייה במונדיאל כשהוא בכושר שיא, הו, רגע…

אבל הקפיטלס עשו את זה ולאס וגאס נשארה עם המחמאות. בעונת בכורה להעפיל לגמר גביע סטנלי זה לא דבר של מה בכך.



בצדק אובצ'קין אמר אחרי המשחק שהוא יזכור את המאורע כל חייו, הוא הרי הצליח לעשות את זה אחרי שכבר לא האמינו שהוא יצליח. אחרי 1,124 משחקים, 668 שערים, 571 אסיסטים, 1,239 נקודות ו-7 תארי מוריס "רוקט" רישאר (המבקיע המצטיין בעונה הסדירה) הוא הוכתר ל-MVP של הפלייאוף והפך לקפטן הרוסי הראשון שזוכה בגביע סטנלי וצדק מנכ"ל הקפיטלס, בריאן מק'לאן, שבמאי 2015 אמר שנשארו להם עוד 3-4 שנים לזכייה בגביע סטנלי עם אובצ'קין. יותר משהוא ניבא זאת, הוא קיווה שהקבוצה תצליח לעשות את זה לפני שאובי יחליט לעזוב. היו שמועות על רוח נכאים בחדר ההלבשה, שהשחקנים לא מוכנים להילחם יותר, אבל כל זה התבדה עם הזכייה בגביע הנכסף.

הוקי, וושינגטון קפיטלס
הקבוצה מספר אחת.
קרדיט: NHL Official Facebook page

העונה הכל הסתדר להם: פיטסבורג הפסיקה לנצח, הנערים מבוסטון וטורונטו עוד לא הבשילו והמנצחים מטמפה ביי התעייפו. בגמר הם קיבלו את היריבה הכי לא אפשרית — לאס וגאס החדשה, שהוקמה רק לפני שנה ולא אלופת העונה הסדירה נאשוויל, עם צוות השחקנים הרצחני שלה. האבירים מלאס וגאס אומנם באו עם רצח בעיניים והראו רצון ורוח לחימה עד הסוף, אבל זה לא הספיק ובסוף היו אלה הוושינגטון קפיטלס שהצטרפו למועדון המנצחים ועכשיו בארון הקבוצה ניצב לו גם גביע סטנלי הנחשק.

איזה סיום נהדר לפלייאוף גדול מהחיים, כמו שספורט צריך להיות, זה היה פלייאוף מותח, מסקרן ומלא הפתעות.

הוקי, סטנלי קאפ, אלכסנדר אובצ'קין
רגע שלא יישכח לעולם.
קרדיט: NHL Official Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח