זמן מנהיג – על המבחן האמיתי של איתי שכטר

// מאת יהודה לוזון

זה לא יהיה עוד משחק עבור איתי שכטר.

בימים האחרונים התחוללה סערה סביבו, כאשר צלל במשחק מול עירוני ק"ש במקום לשים את הכדור ברשת. בנוסף לכך, החלוץ המשיך עם ההתנהגות הילדותית כאשר עשה פרצופים כשגילי לבנדה החליף אותו.

ברור שקפטן שאמור להנהיג קבוצת צמרת בליגת העל לא יכול לזלזל בהחלטות של מאמן ולהוות דוגמא רעה לשאר השחקנים. שכטר, שיחגוג בקרוב 31, כבר לא אותו הילד הצעיר והליצן מהאדומים של גוטמן, אלא הקפטן של בית"ר והשחקן שאמור להוביל אותה לצמרת השנה, ועם כל הבלאגן בביתר עם טביב, בן זקן, אוחנה ולבנדה, בית"ר צריכה יותר מכל מנהיג.

איתי שכטר
קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"

זה הזמן של איתי שכטר להתבגר. אחרי עונה נהדרת אשתקד עם 14 שערים בליגה ועם פתיחת עונה טובה השנה כאשר כבש צמד מול מכבי תל אביב והוסיף עוד שער מול אשדוד ב-2 המחזורים הראשונים, יש נסיגה ביכולת שלו במשחקים האחרונים. שכטר הרבה להחמיץ ולעשות הצגות. חוסר היציבות הזה הוא משהו שמלווה אותו כל הקריירה. אי אפשר לקחת ממנו את הימים היפים בהפועל תל אביב בעונת הדאבל או את ההתחלה בנתניה, אך קשה לשכוח את התקופה הנוראית שעברה עליו במכבי חיפה ואת הסיבוב האירופאי הלא מוצלח.

בשנה שעברה מול סכנין, כולם זוכרים את הגול והכיפה ששלף במהלך שמינית גמר הגביע, בנוסף לצמד שכבש נגדה בליגה. הערב, מול אותה סכנין, הוא יצטרך להוביל את ההתקפה של ביתר ביחד עם ורד, ז'ורז'יניו ועזרא, ולסייע לביתר להשיג ניצחון במשחק הכל כך טעון הזה בעכו. לא עוד צלילות ונסיונות מוגזמים לסחוט פנדלים, לא עוד נבדלים או פרצופים בחילופים, אלא רק לעשות את הדבר שהוא יודע הכי טוב – לשים את הכדור ברשת.

איתי שכטר ביתר ירושלים
קרדיט לדף הפייסבוק "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"

אם שכטר יכבוש ויוביל את ביתר לניצחון, הוא ישתיק את הביקורות נגדו, יראה לאלישע לוי שהוא צריך לקבל דקות במשחק מול ספרד, יוכיח לבני בן זקן המאמן הטרי ולאלי טביב שיש להם על מי לסמוך, וגם יחזיר את בית"ר חזרה לפסגה. אך יותר מכל, הוא יוכיח שלבית"ר יש מנהיג השנה. וכשלבית"ר יש מנהיג, ואת זה אוחנה יודע יותר טוב מכולם, חייבים לקחת אותה ברצינות.

זה אולי לא יהיה המשחק הגדול בקריירה של שכטר, אבל זו בהחלט עשויה להיות שעתו היפה ביותר.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח