זה כל הקסם

קסם או קארמה של כדורגל, הפועל חיפה, לראשונה בתולדותיה, ניצחה את טורניר אלוף האלופים. מחזיקת הגביע הניפה את התואר הראשון שלה לעונת 18/19 מול הקבוצה שלקחה לה כמעט הכול, אבל לא את הכבוד והנחישות.

הפועל ב"ש לא תרצה לזכור את ליל הטורניר אלוף האלופים מול הפועל חיפה באצטדיון היהלום בנתניה. ב"ש הגיעה לאחר תבוסה קשה בזאגרב ומה שנראה כאי העפלה לשלב הבתים בשלב מאוד מוקדם. בנוסף החליטה לעלות ב"ש עם הספסל ה"חזק" שבנתה לעצמה הקיץ כאשר בהרכב הפותח כיכבו שלושת נוטשי הפועל חיפה (שיימן, ממן) ובראשם הקפטן לשעבר, עדן בן בסט.

עדן בן בסט, הפועל חיפה
קרדיט לדף הפייסבוק של הפועל חיפה

כבר כשרן קדוש עצר את חן עזרא במהלך דו קרב הפנדלים החלה ההרגשה שהנה הגלגל מסתובב. חניכיו של ברק בכר הציגו יכולת בינונית ולא השכילו לזכות בגביע אלוף האלופים בפעם השלישית ברציפות. הפועל חיפה לעומתם, נתנה את הכול ומעבר. שחקנים אלמוניים שרובם נחשבים להרכב שני, הוכיחו שיש לקלינגר ספסל לסמוך עליו.

עוצמת הרגשות באהדת הכדורגל היא חוצת גבולות. בטורניר אלוף האלופים השנה היה מנעד רגשי כה מגוון ומלא יצרים. כל סוגיית הנאמנות לקבוצת כדורגל הומחשה היטב כשהקללות והגידופים שצעקו לעברו של עדן בסט נבעו מרגש טעון אכזבה איתו הגיעו אוהדי הפועל חיפה למגרש, אדם מבוגר מחה דמעה של אושר מעיניו, בחור צעיר עמד וצרח במלוא הגרון ואחר שאחז בייאוש את ראשו בין ידיו. אם כן, הפסדים וכישלונות גובים מאוהדים מחיר רגשי כבד בדמות תסכול, עלבון וכאב ולצד זאת, ניצחונות של קבוצה מרוממים את רוחם ואת גופם ומטעינים אותם בכוח ואופטימיות.



אוהדי הפועל חיפה הניפו אתמול שלטים נגד נשיאת מועדון הכדורגל הפועל ב"ש, אלונה ברקת, שפרקה להם לטענתם את הקבוצה, אבל השחקנים על המגרש הוכיחו שיש עתיד ואולי גם המשכיות להפועל חיפה. אז את אלופת המדינה כבר הכתרנו במאי, אבל את אלופת האלופים קבלנו עכשיו והיא אדומה מאושר וצובעת, לפחות לעכשיו, את הכרמל באדום.

לא נותר לי אלא לצטט משיר שנכתב לרגעים כאלה: "או או, איך שגלגל מסתובב לו".

הפועל חיפה, אלוף אלופים
קרדיט לדף הפייסבוק של "מנהלת הליגות לכדורגל- IPFL"
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח