ובסוף הגרמנים מנצחים?

לקראת גמר גביע הקונפדרציות שיחל היום (א') ב-21:00 וישודר בערוץ כאן 11, בחרתי להתמקד בנבחרת גרמניה. הגרמנים זכו רק לפני יומיים באליפות אירופה לנבחרות צעירות מול הפייבוריטית הברורה ספרד. הם שלחו לגביע הקונפדרציות סגל הרבה פחות נוצץ מהרגיל, בזמן שהיריבות פורטוגל וצ׳ילה שלחו את הסגל המיטבי לטורניר המשני ברוסיה.

למרות הכל, יואכים לב הפתיע את כולם והזימונים שלו הוכיחו את עצמם . טימו וורנר הגיע לאחר עונת שיא ב-RB לייפציג, בה כבש 21 שערים והוסיף חמישה בישולים בדרך למקום השני והמרשים בטבלת הבונדסליגה. הוא היה מעורב בארבעה שערים בקמפיין של המאנשאפט ברוסיה, לאחר שכבש שלושה שערים, להם הוסיף בישול נהדר. לאון גורצקה, שסיפק עונה מרשימה בשאלקה והיה מעורב בתשעה שערים, כבש שלושה שערים בקונפדרציות, כולל צמד אדיר מול מקסיקו בחצי הגמר שסחף את נבחרתו לגמר. ראוי לציין גם זימונים של שחקנים צעירים ומעולים נוספים, שאף זכו כבר לשחק על הבמות הגדולות ביותר. בניהם קימיך, דראקסלר ויונאס הקטור, שהיו מעורבים בשני שערים כל אחד בטורניר.

נבחרת גרמניה עד 21
הצעירים עשו את העבודה
Credit to Germany Football Team – Die Mannschaft Facebook Page

ניתן לראות את העבודה של יואכים לב בגיבוש הסגל שיצא לרוסיה, גם בכך שקבוצתו, שלא כוללת שחקנים מוכחים רבים, אלא בעיקר צעירים רעננים בעלי פוטנציאל, היא זו שכבשה את מספר השערים הגבוה ביותר בטורניר. 11 שערים, בהם היו מעורבים 11 שחקנים שונים – מספר מדהים לכל הדעות. לשם השוואה, היריבה בגמר, צ׳ילה, שנסעה לרוסיה עם שחקנים אדירים כמו וארגס, וידאל ואלכסיס, כבשה רק ארבעה שערים במהלך הטורניר. אותו מספר שגרמניה כבשה בחצי הגמר מול מקסיקו.

המפגש הקודם בין שתי הנבחרות, במסגרת בית ב׳ באותו הטורניר, הסתיים בתוצאת תיקו אחת ועשוי לבשר אולי על מאזן הכוחות בגמר. לגרמניה כבש סטינדל מבישול של הקטור ולצ׳ילה אלכסיס מבישול של וידאל. נוסף על כך, ניתן לראות שמלבד תוצאת תיקו זו, גרמניה ניצחה בכל שאר משחקיה, בעוד הצ׳יליאנים ניצחו רק את קמרון בפתיחת הקמפיין, ומאז סיימו את כל משחקיהם בתוצאת תיקו. היא העפילה מחצי הגמר לאחר ניצחון 3-0 בפנדלים על פורטוגל בתצוגת ענק של בראבו שהדף שלוש בעיטות של הסלסאו.

לב והשחקנים
קרדיט ללב על בחירת הסגל
Credit to Germany Football Team – Die Mannschaft Facebook Page

מהמגמות הללו של שתי הנבחרות ומהטורניר המופלא של הצעירים של גרמניה, ניתן להסיק שכמו במשפט הידוע שהפך למטבע לשון ״כדורגל משחקים 90 דקות ובסוף הגרמנים מנצחים״, ולאחר שהמקבילה הצעירה עשתה זאת שלשום מול ספרד – כך תנצח היום הנבחרת של לאב את הצ׳יליאנים בדרך לקטוף תואר נוסף לדור הזהב המעולה של הכדורגל הגרמני.

ונסיים בהימור: 2-0 לגרמנים שיניפו גביע בסיום הערב.

מוכנים לגמר
מוכנים לגמר
Credit to Germany Football Team – Die Mannschaft Facebook Page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח