הפרחים להפועל חיפה

הפועל חיפה חזרה למפעלים האירופיים לאחר 19 שנה כשהיא מנצחת את הנציגה האיסלנדית במשחק לא קל בכלל. האדומים מהכרמל ממשיכים את מסעם בליגה האירופית.

הפועל חיפה שחקנים
קרדיט לדף הפייסבוק של נדב אמיר – יושב ראש וועד חוג האוהדים של הפועל חיפה

סיסמאות שחוקות דוגמת "מועדון עם אופי", "המזל הולך עם הטובים" או "קבוצה של ווינרים" נולדו בראש ובראשונה בחסות מספרים ותוצאות. אף אחד לא האמין שהעונה הקודמת וההמשך הנוכחי במסע לאירופה יהיו ככל הנראה המוצלחים ביותר בתקופתו של יואב כץ בהפועל חיפה, אבל מקבוצה שבעבר היתה משתנקת ברגעי ההכרעה או לחלופין כלל לא זוכה להשתתף בהם, יודעים השנה שחקניו של ניר קלינגר מתי הרגע הנכון לשים את הכדור ברשת.

אין שום דבר מקרי בהבקעת שערים, קלינגר מחפש תמיד שחקנים עם חוש הבקעה מפותח שיודעים להכריע משחקים ולאחרונה זה מצליח לו והשחקנים צוברים אמונה וביטחון ממשחק למשחק. בעונה שעברה האדומים נחשבו להפתעה, אבל היום אף אחד כבר לא מרים גבה כשהיא מנצחת. גם כששיחקה מול שלוש הגדולות שהיו מעליה בטבלה, הייתה שווה ביכולת והסתכלה להן בלבן של העיניים. קלינגר שינה את האופי של השחקנים מקצה לקצה. גם כשהיה שחקן תמיד שמר על מוטיבציית שיא והמשיך להאמין גם כשהיה קשה ורואים שהוא החדיר את הדברים הללו לשחקנים שלו. החזרה בדרבי מפיגור 2-0 ושפת הגוף שלו מאפיינות את האופי שמציגה הפועל חיפה בתקופה האחרונה, בעונה החולפת וזאת שקרבה ובאה. אני לא יודעת אם זה יספיק לה כדי לזכות באליפות, אבל אני בטוחה שהיא תתמודד בכבוד.



עד אז, הפועל חיפה חייבת להתחזק בכמה עמדות חשובות. כששוחחנו עם ניר קלינגר לאחר המשחק הוא שיתף אותנו בדעה שלו על הסגל ועל כך שצריך שחקן אחד לפחות לחזק את ההתקפה, צריך עוד מהירות, זה צועק וברור. ישנה הרגשה של מוגבלות בכנפיים, ושהפועל משוועים לשחק באגף שייתן להם אופציות בקווים ואז גנסארי יוכל לחזור לעמדה שלו. בינתיים הם משתמשים בו בצד למרות שזו לא העמדה שלו. בנוסף, חסר מגן שמאלי שייתן פייט לדילמוני, הפועל חיפה לא תוכל להסתדר עם מגן שמאלי אחד. בקבוצה מקווים שיוכלו להביא את השניים או שלושה שחקנים האלה, אחרת הדרך תהיה קשה ומפרכת.

ניכר לעין שהחבר'ה האדומים באיסלנד שמחים מאוד, למרות שהיה להם מסע ארוך. הם באו לשחק נגד קבוצה שמשחקת בבית חזק מאוד והם ניצחו. המחצית הראשונה הייתה פחות טובה, אבל השנייה הייתה כבר הרבה יותר טובה. השחקנים שנכנסו כמחליפים עשו את העבודה (אלי אלבז וגיא חדידה) שינו את המשחק.

על אטאלנטה אפשר כבר להתחיל לחשוב. אני חושבת שברור שזה קשה מאוד עד דמיוני, אבל הרוח של הפועל חיפה היא מיוחדת והיא מוכיחה את זה פעם אחר פעם. שום מהמורה בדרך לא עוצרת אותם, הם משחקים עם הלב והנשמה. צריך כאמור לחזק את הקבוצה בשניים או שלושה שחקנים, אבל הקבוצה נהנית מהרגע. מהיחד, ההתגבשות בטיסות. אני שמחה מאוד בשביל השחקנים והמאמן וזה כיף גדול לראות את 100 האוהדים שליוו אותם עד לאיסלנד.

ואחרי כל זה, נסכם במשפט אחד שאומר הכול: מי שחשב שהשיא מאחורי הפועל חיפה צפוי להתבדות

אוהדי הפועל חיפה באיסלנד
קרדיט לדף הפייסבוק של נדב אמיר – יושב ראש וועד חוג האוהדים של הפועל חיפה
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח