הדרך אדומה ומפותלת

לאחר המשחק הביתי הדרמטי והמייגע שהסתיים עם טעם מתוק של האהובה האדומה שלי מול בני לוד באצטדיון המושבה בצהרי שישי האחרון, החלטתי לסקור את המצב של הקבוצה, הן מבחינה מקצועית והן מבחינת שביעות הרצון של האוהדים באצטדיון וברחבי הרשת.

המשחק בשישי התנהל בעצלתיים. היה נראה שלאוהדים שקפצו בטירוף ביציע שטוף השמש בשעות הצהריים החמימות אכפת מהמשחק הרבה יותר מהשחקנים שזכו ללבוש את החולצה האדומה ולא הייתי מתפלא אם היו מתפרסמים מדדים שמראים שהאוהדים הזיעו וזזו הרבה יותר מהשחקנים. תודה גדולה מגיעה לכובש שער הניצחון, ג׳וזף גנדה הצעיר, שמתחיל את עונתו השנייה באדום ונלחם על כל כדור, ולאוראל דגני המנוסה שעל אף הליך הבוררות שלו שמתנהל כנגד המועדון, הציג לחימה אדירה ומרגשת שכללה תיקולים ויירוטי כדור רבים, וגם זכה להתחיל בדריבל ומסירה טובה לדניאל גרץ את המהלך של השער המכריע.

הפועל תל אביב
קרדיט לדף הפייסבוק הרשמי "מועדון הכדורגל הפועל תל אביב"

בסיומו של המשחק יצא לי לשוחח עם מספר אוהדים מבוגרים, שליוו את הקבוצה עשרות שנים ובאלפי משחקים בכל רחבי הארץ, ואין דרך טובה יותר לתאר את האכזבה האדומה מאשר לצפות בפניהם המתוסכלות ובאימרות העצובות שיצאו מפיהם בדרכם לרכב ולארוחת השישי. ״אחד המשחקים המשעממים שצפיתי בהם בכל שנותיי במגרשים״, ״איזה ניצחון עצוב״, ״לא הגיע לנו לנצח״. ומנגד, בכל זאת היו נחרצים בדעתם ואמרו שלאור הניסיון הרב שלהם הם בטוחים שנסיים את העונה באחד משני המקומות שמובילים לליגת העל, אך הם מקווים שהדרך תהיה התקפית ומהנה לצפייה הרבה יותר, וחמה ומיוזעת הרבה פחות.

גיבור המשחק בעיני האוהדים היה דווקא עדן הרשקוביץ הצעיר והמוכשר, שחגג בשבוע האחרון את יום הולדתו העשרים ונכנס לכר הדשא בדקה ה-81, סיפק מספר מהלכים מרהיבים ושובי עיניים כולל דריבל ובעיטה מעולה בהתקפה האחרונה במשחק, שגרמה למספר אוהדים שקפצו לידי ביציע לחלום בגדול ולהגיד אודותיו ״גם נאתכו ובן שהר גדלו בנוער האדום ותראה לאן הם הגיעו״. צעירים כמוהו שישתפשפו ויצברו נסיון בליגה הלאומית צפויים להוות חלק מרכזי ברוטציה האדומה למשך עונות נוספות רבות ולהשיב את הצביון האדום לקבוצה המרגשת שלנו.

למרות התחושות המעורבות, האוהדים האדומים מאוד מרוצים בינתיים מפתיחת העונה שכן הקבוצה טרם הפסידה וניצחה ב-3 מ-5 המשחקים הללו בהפרש מוחץ של שלושה שערים. על גלי הסטטיסטיקה החיובית ושחקני המפתח המעולים שמרכיבים את הקבוצה בעלת התקציב הגבוה ביותר בהיסטוריית הליגה הלאומית, נותר רק לייחל שהדרך האדומה לליגת העל תהיה פשוטה ויעילה ושתגרום לנו כמה שפחות התקפי לב ורגעי דרמה מתישים.

קהל הפועל תל אביב
באדיבות דף הפייסבוק:"Hapoel Tel Aviv FC – מועדון הכדורגל הפועל תל אביב"
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח