הגש ורוץ לרשת

 

אף אחד לא חלם שמכבי תקלע כמעט 100נקודות במילאנו. את היכולות של גאודלוק כבר ראינו, שהקבוצה הולכת ומתחברת לאט לאט, רואים בהרבה דקות. אבל האין הגנה, אוי האין הגנה.

ארז מדבר על חוסר אתלטיות, על טקטיקות חסרות, אבל לצופה מהצד זה נראה רע בהרבה. יש לקבוצה הזו לקויות הגנתיות בסיסיות ביותר. בעונה כל כך ארוכה ומורכבת, מותר לתפוס יום חלש, אבל כמו שזה נראה עכשיו, גם עם הרבה אימונים מכבי תהיה קבוצת הגנה בינונית במקרה הטוב, לא יותר.

וזה גורם למשל שרק צירבס משמש כגבוה דומיננטי. אלכסנדר ובעיקר אייברסון, צריכים עוד להוכיח שהם ברמה מספקת ליורו ליג. בינתיים גם לליגה הישראלית הם לא ברמה מספקת.

וביורו ליג גם הישראלים נעלמים וקבוצה לא גדולה כמו מילאנו קולעת 60% ל 2 נקודות, זה נס שבכלל מכבי הייתה בעמדת שוויון או הארכה.

והנס הזה קרה כי בהנהגת גאודלוק, ההתקפה הצהובה נראית מצויין. 97 נקודות בחוץ אמורות היו להספיק. בפעם הבאה שמכבי תקלע כך בחוץ היא גם תנצח. הקבוצה רצה בהתקפה כמו בטניס, אבל חשופה מאחור לחלוטין. ועדיין זה כמעט הספיק.

אבל רק כמעט. מילה שכמעט לא הכירו במכבי. אחרי גמר הגביע בשנה שעברה, כתבתי שהמכביזם מת. גם עכשיו הוא עדיין לא קם לתחייה. זו לא קבוצה מכביסטית קלאסית. ארז בטח לא מאמן מכביסטי קלאסי ואולי מזרחי צריך להעביר קצת שיעורי מכביזם, כי מכבי של פעם, הייתה לוקחת משחק כזה.

גו אלכנסדר מכבי תל אביב כדורסל
Credit to: Maccabi Tal aviv Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח