ברונו פרס קם ונופל

הטאצ׳דאון בדרבי של טורינו, החתימה ברומא שהייתה אמורה להקפיץ את הקריירה וחוסר האחריות שיכל לסיים הכל. סיפור האכזבה הגדול של ברונו פרס.

בערבו האחרון של חודש נובמבר בשנת 2014 הפך ברונו פרס לכדורגלן המדובר ביותר באיטליה. בדקה ה-23 למשחק, במצב של 1-0 ליובנטוס משער מוקדם של ארתורו וידאל, קיבל פרס את הכדור עמוק בתוך חצי המגרש של קבוצתו, המגן דהר עם הכדור לאורך כמעט 70 מטרים באגף הימני, עבר על פני וידאל עצמו ועוד 4 שחקנים נוספים וירה לשער. אותו השער היה אמור להיות הרגע הגדול של הדרבי הטעון, אך בעיטה חופשית של פירלו בדקה ה-93 הכריעה את המשחק לטובתה של יובנטוס.

טורינו, ברונו פרס
פרס חוגג את השער
Credit to "Torino Football Club" Facebook page

מאותו המשחק שימש ברונו פרס, שהגיע רק בקיץ 2014 לטורינו מיצרנית השחקנים הברזילאית הגדולה סנטוס, את קבוצתו בכל משחק ליגה בתור קשר או מגן ימני וטורינו סיימה את העונה במקום התשיעי.

לאחר שתי עונות סבירות בפן הקבוצתי (סיום העונה באמצע הטבלה ללא כרטיס לאירופה) וטובות בפן האישי (67 משחקים, בהם כבש 6 שערים ובישל 15), קיבלה טורינו הצעת השאלה על השחקן מרומא. התחרות עם אלסנדרו פלורנצי, אחד השחקנים המקומיים הטובים ביותר באיטליה, לא איימה על ברונו והברזילאי חתם ברומא בתור שחקן מושאל עם אופציית רכישה של הג'יאלרוסי. למרות הפציעה שמנעה מברונו לשחק במשך כמעט חודש שלם והעימות עם אחד השחקנים האחרים בקבוצה במהלך אימון, החליטה רומא לממש את אופציית הרכישה לאחר שברונו עצמו סירב לחזור לטורינו ושני המועדונים החליטו לקיים את רצון השחקן ולסכם על מכירת כרטיסו בסכום של כ-12 מיליון ליש"ט.



בעונה החולפת, דווקא כאשר רומא עצמה התמודדה בצורה הכי טובה שיש עם פרישתו של פרנצ׳סקו טוטי האגדי כאשר רשמה מהפך אדיר על ברצלונה והופעה היסטורית בחצי גמר ליגת האלופות, הגיע רגע השפל הגדול של ברונו. לאחר שנפצע במשחק הפתיחה של העונה, רשם הברזילאי פחות מ-12 דקות בחמישה משחקים שונים עקב מתיחה בשריר, המגן סופסל בעשרה משחקים אחרים ונשאר מחוץ לסגל בשניים נוספים. האימונים הנפרדים, השמועות על ניפוי אפשרי מהמועדון וההרגשה שהכל עומד להתפרק בעוד פלורנצי, מנולאס ושאר המגנים ממשיכים לפרוח, גרמו לפרס להפסיק להתעסק בכדורגל ולצאת לבילוי לילי באחד המועדונים בעיר – פרס נכנס שיכור לרכבו ועבר תאונה. ראשי המועדון החליטו להשעות את השחקן למשחק בודד מכיוון וזו הייתה עבירת המשמעת השנייה שלו בשתי עונות ושקלו למכור אותו לאחת הקבוצות בברזיל או בסין.

ברונו פרס, רומא
פרס בהזדמנות משחק נדירה ברומא
Credit to "Bruno Peres" Facebook page

העונה הסתיימה, ברונו פרס שהיה שותף מרכזי בהתקפותיה של טורינו, בישל שער בודד במדי רומא והג'יאלרוסי החליטו להחזיר את ברונו פרס למולדתו כשחקן מושאל עד סוף 2019, הפעם לסאו- פאולו. פריצתו האמיתית של פרס טרם הגיעה. מי שבשיאו היה מועמד להיות מחליף ראוי לדני קרבאחל בריאל מדריד, נמצא כרגע בצומת דרכים קשה בגיל 28. שחקנים ברזילאים רבים וטובים מפרס נשארו במולדתם עד סוף הקריירה עקב חוסר התאמה לקבוצה כזו או אחרת באחת הליגות הבכירות. אנחנו נקווה לראות את פרס מחזיר את הקסם שלו לאירופה.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח