אני לא בבון

אחרי חיפושים ארוכים שכמובן כללו את one וספורט 5 המוכרים לכל, סוף כל סוף מצאתי אתר ספורט עם כתבות עומק ובלי "פינות" צהובות ומגעילות. כאילו עצם היותי אוהד ספורט וכדורגל בפרט הופך אותי אוטומטית לבבון אידיוט שכל מה שמעניין אותו זה ציצים ושהקבוצה שלו תנצח. אז חשבתי שמצאתי מקום מפלט בוואלה ספורט ואז זה הגיע…

וואלה ספורט
צילום מסך מאפליקציית וואלה

כל מיני כותרות כגון "לא תאמינו את מי חיפה החתימה ביחד עם רמי גרשון" או "האוהדת השרופה של" , נמצאות בכל אתר ספורט כל הזמן. אז לא! לא מעניינת אותי אשתו של רמי גרשון ולא מעניינת אותי האוהדת של הפועל שבמקרה (ממש הפתעה מטורפת) גם מדגמנת בין המשחקים.

וכן מעניין אותי ספורט, ומה שקשור לספורט בלבד. אולי כדאי שתתרכזו בלספק לנו תוצאות, ראיונות של אנשי ספורט, החתמות וכו' שאת זה אתם אמנם מספקים, אבל ברמה בינונית מינוס. איפה כתבה על פריחתו מחדש של הכדורגל האיטלקי? איפה צמיחתם של מאמנים צעירים שלא היו שחקנים לפני כן בגרמניה? ואם אתם בכל זאת רוצים להוסיף פיקנטריה שלא קשורה באופן ישיר לספורט אז כן הייתי שמח לקבל פיקנטריה של בן אדם ולא חיה, כמו איך השפעות כלכליות משפיעות על הספורט, איך נפילתה של ספרד מבחינה כלכלית לא השפיעה בכלל על הדומיננטיות של הכדורגל הספרדי, ההשפעות הספורטיביות של המאבק של קטלוניה לעצמאות וכו'.

ברצלונה
Credit to "FC Barcelona" Facebook page

אני באמת מתלבט מה אותם עורכים למעלה חושבים עלינו? האם הם באמת חושבים שכולנו בבונים? או שככה יותר קל להם? לי יש דבר אחד להגיד להם. עיתונות לא רק מראה מציאות, היא גם יוצרת מציאות. ברור לי שיש אוהדים לכל ה"פינות" הבבוניות שלכם, אחרת כנראה הייתם משנים את זה, אבל תהיו בטוחים שיש גם אוהדים אחרים, ואתם יכולים לבחור לאיזה קהל יעד אתם פונים, איזה תרבות ספורט אתם רוצים לייצר, ומה לגיטימי או לא לגיטימי בעיניכם.

לסיכום, אם תתנו לנו קצת כתבות עומק מעניינות, קצת סטטיסטיקות לא בנאליות והשפעת העולם שבחוץ על הספורט, יהיה לכם המון עוקבים איכותיים המתעניינים,

נשבע באמא.

אתר הזווית בטאבלט

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח