אלופה חדשה בליגת ה-NHL

לא משנה מי תנצח בסדרת הגמר, אלופת הליגה תזכה בה לראשונה בתולדותיה. גביע סטנלי, שמוענק לזוכת סדרת גמר הליגה, יוענק לראשונה אי פעם או לקבוצת גולדן נייטס מלאס ווגאס או לקפיטלס מוושינגטון. עבור וושינגטון זהו גמר ראשון מאז 1998, עבור גולדן נייטס זו בכלל העונה הראשונה שלה בליגה, לאחר שהוקמה רק לפני כשנה, ב-1 במרץ 2017.

וושינגטון קפיטלס
הוושינגטון קפיטלס
Credit to "NHL" Facebook page

אבל הסיפור המעניין הוא לא הסינדרלה שצפויה לזכות בליגה שוודאי כבר נכתב עליה, אלא העובדה שבשורות הוושינגטון קפיטלס משחק אחד המבקיעים הגדולים בליגה שעדיין לא זכה בגביע סטנלי.

אלכסנדר אובצ'קין, שמתפקד גם כקפטן הקבוצה, הגיע מרוסיה לארצות הברית בשנת 2004 לאחר שנבחר בארוע הבחירה של הליגה על ידי הקפיטלס. הוא התברג כשחקן מרכזי בהתקפה וזכה בשלל פרסים אישיים, אבל כאמור עד כה לא הצליח לזכות עם ווישינגטון באף תואר.

//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

בעבר אלכסנדר כבר זכה באליפות העולם בהוקי קרח עד גיל 20, כששיחק בשורות הנבחרת הרוסית הצעירה, אך מעולם עד כה הוא לא זכה באף תואר לאומי קבוצתי ועבורו סדרת הגמר תהיה סדרת גמר מיוחדת. בחצי הגמר אובצ'קין הצליח להוביל את הוושינגטון לזכייה בפרס נסיך ויילס, המוענק לאלופת המזרח, לאחר שגברה על המועדפת לזכייה, טמפה ביי לייטנינגס, לאחר סדרת חצי גמר לא קלה, שהסתיימה לפני מספר ימים. הקפיטלס, שניצחו 3-4 בסדרת הגמר, זכו בתואר אלופת המזרח בפעם השנייה בתולדותיה, הפעם הקודמת היתה ב-1998, שהייתה גם הפעם האחרונה שהקבוצה הופיעה בגמר ואז היא הפסידה.

אז האם אובצ'קין יצליח להוביל את הקפיטלס לזכייה ראשונה בגביע סטנלי, או שייכשל והגביע יוענק לקבוצת ההוקי הצעירה ביותר בליגה, שזוהי כאמור עונת הבכורה שלה? זאת נדע רק לאחר שתושלם סדרת הגמר המעניינת ביותר בתולדות ליגת ההוקי האמריקאית שנפתחת הלילה.

אלכסנדר אובצ'קין
אלכסנדר אובצ'קין
Credit to "NHL" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח