אז מה היה לנו – 10 נקודות על יובנטוס ברצלונה

מאת פלג סבדון

אז מה היה לנו. עשר קטנות על המשחק בין יובנטוס וברצלונה:

  • אחד אלוהינו, אחד שוערנו. יום אחרי שסיפרנו ביציאת מצרים הגיע בופון וכתב פרק נוסף בספר היסטוריה אחר. ההצלות שלו לבעיטות של אינייסטה וסוארס הן לא פחות מגדולות, משנות משחק. מי שיספר לכם שזה מזל או החמצות של הבועטים תשלחו אותו אליי לקורס מזורז על כדורגל, שני הבועטים בעטו מצוין ומולם היה שוער מהטופ העולמי. עכשיו שלא תבינו אותי לא נכון, בופון סופג בעיטות כאלה מפעם לפעם, אבל לאורך הזמן, בתוחלת המשחק, הוא מציל כאלה יותר מכל אחד אחר, אתמול, כששוב היא ממש הייתה צריכה אותו הוא היה שם בשביל הגברת שלו.
  • שני לוחות, שני בלמים, בונוצי וקייליני. בונוצי עם מהלך הגנתי נדיר לקח לסוארס כדור רגע לפני שהוא מתייצב אחד על אחד מול בופון. קייליני נעץ את המסמר האחרון, בשאר המשחק מדובר על החומה הבצורה ביותר שקיימת היום בעולם.
  • אם אתם, נגיד, קבוצה אנגלית שמחפשת מאמן טקטיקן-על עם יכולות להוציא מהקבוצה שלו את המקסימום ברגעים הנכונים, סמנו בבקשה את סניור אלגרי. בניגוד למערך שלושת הבלמים המסורתי של יובנטוס, עלה אתמול אלגרי, כמו שהוא עושה פעמים רבות בעיקר בליגת האלופות, עם מערך שני בלמים. שינויי מערך תכופים, מעבר בין חמישייה אחורית עם אלבס כבלם שלישי ווקוודראדו כמגן, מנדז'וקיץ' עם עבודה מדהימה באגף, לחץ ברגעים הנכונים, משמעת טקטית ועמידה איטלקית אמיתית על המגרש. הקבוצה הזאת רשומה מבחינתי קודם כל עליך מסימיליאנו.
  • הקבוצה! כי מעל כולם יש את בופון ומתחתיו את הבלמים, בצד מנצח על התזמורת המאמן, אבל לצד כל אלה נמצאת קבוצה, שלוחצת וזזה, מכווצת את הקווים ומניעה כדור. חדירה, מנדז'וקיץ והחברים עשו עבודה נהדרת, המשחק הטוב ביותר של יובה שראיתי העונה.
יובנטוס
Credit to "Juventus" Facebook page
  • פאולו דיבאלה, בסיום העונה, אם לא זאת אז הבאה, יעמדו בפניך שתי אופציות. להישאר חייל נאמן של הגברת או לצאת לעולם הגדול והנוצץ. לא חשוב איך העונה הזאת תסתיים, אם במקרה יקנן בך ספק, רק תסתכל אחורה על השוער שלך, אל תחפש קיצורי דרך, רק הדרך הארוכה היא הדרך השווה. אנחנו לא מבטיחים לך כלום, אבל אם אתה רוצה לנסות לטעום ממעיין הנעורים ולזכות בחיי נצח תעשה את הבחירה הנכונה.
  • אם זה לא מספיק לך תעשה גוגל על אחד, פול פוגבה.



  • כשהיגוואין הגיע ליובה יש שראו בזה רכישה כושלת, היו כאלה לא מעט בעבר. פפיטה הגיע כדי לתת ליובה את החוד שהיה חסר לה, השפיץ של הנעל, מי שנמצא שם רק כדי לשים את הרגל בזמן הנכון ובמקום הנכון. אתמול מי שהיה על המגרש בתחפושת של פפיטה הוא קרלוס טבז, אחד שהיובנטינים זוכרים טוב טוב. רץ, לוחץ, מוסר, מניע. רק דבר אחד לא, לא מבקיע. פפיטה, תתעורר על החיים שלך, אתה צריך את יובה לא פחות משהיא אותך, אז אתמול לא חסרת, אבל כשיגיע הרגע פשוט תופיע.
  • אז השופט לא ראה את היד של קייליני. ביג פאקינג דיל. הוא גם לא ראה את היד של מסצראנו מול פ.ס.ז. אל תספרו לי על שיפוט ביתי, לא היה שום דבר חריג בשיפוט במשחק ויובה ניצחה בזכות יכולת הרבה יותר טובה
  • פרשני ערוץ הספורט מתבקשים להפסיק לחשוב שהמשחק תלוי אך ורק בברסה ושהיא הפסידה כי היא לא הייתה ביום טוב. הייתה עוד קבוצה על המגרש, היה לה חלק באיך שברסה נראתה.
  • אני יודע שזה לא נגמר. זה לא נגמר לא רק בגלל ברצלונה פ.ס.ז. זה לא נגמר כי לה קורוניה מילאן, זה לא נגמר כי נס קאמפ נואו, זה לא נגמר כי ליברפול מילאן, זה לא נגמר כי משחק שביעי של לייקרס פורטלנד שהרבע הרביעי שלו נפתח בפיגור של 15 נקודות לרעת הלייקרס.
יובנטוס
Credit to "Juventus" Facebook page

 

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח