אוי מכבי מכבי

שלום, שמי סתיו ויש לי ווידוי. בתחילת העונה חשבתי שמכבי הולכת להראות לא רע, חשבתי שההנהלה עשתה מהלכים ראויים וכן, חשבתי שזה נכון ושמחתי שגיא גודס נשאר לעוד עונה, שמחתי לראות שההנהלה נותנת גב ולא בורחת מהר מידיי לאופציות אחרות.

אך כמה שקיוויתי כך גם טעיתי. כמה לא ראיתי שהדברים נעשו מתוך פאניקה ולא מתוך מחשבה רציונאלית, כמה לא ראיתי את הברדק שמתחולל כבר שנים במכבי וממשיך בפול ספיד, כמה לא ראיתי את ראשי המועדון, שפעם היו דוגמא לניהול, לרצינות ולמקצועניות, הופכים לאובדי עצות, אינטרסנטים ולמעשה למקור הבעיה.

במכבי של היום יש הרגשה כזאת שמנסים לרצות מישהו, אבל לא כל כך יודעים את מי. מצד אחד מנסים לרצות את האוהדים ומביאים שמות גדולים אבל לא מתאימים, מצד שני רוצים לרצות את בעלי המניות ומנסים לחסוך כסף במקומות שאי אפשר ומהצד השלישי מנסים לרצות את העיתונאים והמקטרגים ונשארים עם מאמן "הבית", אבל לא באמת נותנים לו את המושכות. יש הרגשה כזאת שפשוט מנסים קצת מהכל, כמו בופה של בית מלון. במקום לגבש שיטה ודרך עבודה בצורה מסודרת שמתאימה להנהלה ולמאמן כאחד, מביאים כמה שמות גדולים, כמה קטנים, כמה יקרים, כמה זולים להחריד וכמה שיאללה, ננסה. לא יודע אם מכבי קבוצה מבולבלת או שמכבי היא קבוצה שמנוהלת בצורה מבולבלת, לא יודע אפילו אם יש הבדל בכלל בין שני הדברים, גם אני מבולבל כבר מכל מה שקורה שם.

בשבילי החלק הכי עצוב בכל הסיפור הזה הוא לראות כמה נמוך הגענו וכמה שמעון ודיוויד צריכים להתחנן למאמנים שייקחו את התפקיד. אם פעם אנשים היו עומדים בתור בשביל להגיע למכבי, בין אם זה שחקנים או מאמנים, היום המצב שונה, היום מעדיפים ללכת למקום אחר עם קצת יותר שקט ומרחב עבודה.

בניגוד להרבה אנשים אחרים אני ממש לא חושב שהסגל רע. ברור שיש בעיה עם הגבוהים וברור שהגארדים עוד רחוקים משיא היכולת, אבל אני לא חושב שהעונה אבודה עם הסגל הקיים. אני גם חושב שלחץ זה דבר בריא, במיוחד לחץ טבעי שמגיע עם הרמות הגבוהות שמכבי נמצאת בהן, אבל אני גם חושב שאפילו שחקנים גדולים, השחקנים הכי טובים שיש, לא יכולים לשחק בבלגן כזה. חייבת להיות שיטה, חייבת להיות יציבות וחייב להיות שקט במערכת, כל דבר אחר הוא פשוט מקור לצרות.

אני יודע שכל האימפריות נופלות, אבל בבקשה בואו ננסה לעשות את זה בצורה יותר מבוקרת, בצורה יותר מסודרת ופחות כואבת. זה לא תמיד חייב להיות בצורת התרסקות על הפרצוף.

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח