בריידי נגד גודל

למרות ההצלחה המסחררת, או אולי בעצם דווקא בגללה, טום בריידי הוא אחד הספורטאים השנואים בארה"ב. אין ספור השערוריות, הביטחון העצמי הגבוה, הנשואים לדוגמנית על, החיים הלכאורה מושלמים, גורמים לו להיחשב בעיני רבים כשליט שיושב במגדל השן הרחק הרחק מעלינו. השילוב שלו עם מאמן שחצן ורוווי שערוריות גם כן, מאמן שתמיד מוצא דרך להעפיל על היריב ולהעמיד פרצוף של "אתם ממש לא מעניינים אותי", גורמת לבריידי להיות עוד יותר שנוא. במשך שנים האוהדים היחידים של בריידי הגיעו רק ממסצ'וסטס, כאשר הוא מהווה יעד עיקרי להשמצות, ירידות וטראש טוק רציני משאר שחקני הליגה. בכל רגע נתון ישנם שחקנים שרק מחכים לתפוס את בריידי לשנייה אחת בלי הגנה ולהיכנס באם אמא שלו. אז למה פתאום אותם שחקנים רוצים לראות אותו זוכה בסופרבול? איפה פה הקאץ׳?

בריידי נגד גודוול
בריידי. לא אהוד
Credit to "Tom Brady" Facebook page

רוג׳ר גודל, זה הקאץ׳.

רוג׳ר גודל הוא הקומישינר של הליגה. הוא נכנס לתפקיד ב2006 כשלפני זה שימש בתור מנהל התפעול של הליגה. מחד גיסא גודל מצליח להצעיד את הליגה להצלחה כלכלית מדהימה, תחרותיות וחוזי הון עם רשתות הטלוויזיה, מאידך גיסא הוא מכתיב משטר דיקטטורי שבעיני רבים מוציא את כל הכיף מהמשחק. קנסות על כמעט כל סוג של חגיגה של השחקנים (חגיגות באנדזון אחרי טאצדאון היו סימן היכר של הליגה), קנסות על עבירות חזקות, ועוד אמצעי אכיפה מדכאים שלמעשה אפילו גרמו בשנה אחרונה לירידה ברייטינג, פעם ראשונה מזה שנים.

בריידי נגד גודל
Credit to "NFL" Facebook page

הרבה אנשים מסביב לספורט כל כך שונאים אותו עד שהם מעדיפים לראות את טום בריידי מניף את הגביע שוב רק בשביל לראות את הפרצוף המובך של גודל כשהוא מעניק את הגביע לבריידי. כזכור, גודל השעה את בריידי לארבעת המשחקים הראשונים של העונה הנוכחית בגלל פרשת דיפלייטגייט. העסק הזה כל כך תפח בימים האחרונים עד שגודל הוציא הודעה בתקשורת שיהיה זה כבוד בשבילו להעניק את הגביע לבריידי (עאלק)...

עד כדי כך חוסר האהדה לגודל גבוה ברחבי הליגה. יש משפט האומר שצדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים. במקרה שלנו צדיקים אולי לא, אבל מלאכתו של בריידי בהחלט נעשית על ידי אחרים. אני אגב לא שחקן פעיל אז חוסר האהדה שלי אל גודל לא משחק תפקיד חשוב. אני רוצה לראות את בריידי מפסיד.

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח