ראסלמאניה 35: המדריך המלא!

לפניכם המדריך המלא לכל הקרבות, כל הסיפורים וכל השמועות לקראת האירוע הגדול ביותר של השנה בהתאבקות; שבוע ראסלמאניה הגיע!

נ.ב קצר: הטור כתוב לכם בסגנון רשימת קרבות, בשביל שהיה לכם נוח להתביית על הקרבות שמעניינים אתכם יותר, ו(חלילה) לפסוח על אלו שפחות. אז כמו שאחד אומר בערוץ ההוא: תבלו.

המופע שלו. וינס מקמהאן. באדיבות הפייסבוק הרשמי של ה-WWE.


ה-
Main Event!

1) רונדה ראוזי (א) מול בקי לינץ' מול שארלוט פלייר (א), מנצחת זוכה בשני התארים:

מה הסיפור: היסטוריה תתרחש במאניה השנה. בפעם הראשונה אי פעם, קרב של דיוויזיית הנשים יהווה את הקרב המרכזי של האירוע הגדול ביותר בשנה בעולם ההתאבקות. הניצנים להיסטוריה הזאת, אפשר להגיד שהתחילו עם ההחתמה של רונדה ראוזי לאירגון. אבל אם להיות הוגנים, הניצוץ האמתי שהתחיל את כל הסיפור הזה, היה העלייה המטאורית של בקי לינץ'. לינץ' הייתה מתאבקת פופולרית על הקהל עוד בימייה ב-NXT, והוכתרה יחד עם חברותיה (שארלוט פלייר, סאשה בנקס וביילי) בתור ארבעת ה-Horsewomen של ה-WWE. ברוסטר הראשי היא המשיכה להיות פופולרית אצל הקהל, אבל נחשבה למתאבקת לא גבוהה מדי בעמוד הטוטם של הנהלת ה-WWE. שתי העובדות האלה עמדו במתח במשך יותר משנתיים, עד שלינץ' קיבלה הזדמנות בקרב אליפות מול כרמלה בסאמרסלאם. הקהל שראה סוף סוף את המתאבקת האהובה עליהם מקבלת הזדמנות לפרוץ בחזרה למקומה הטבעי בקארד, נאלץ לבלוע הוספה ברגע האחרון של שארלוט פלייר לקרב. אפשר להגיד שאלו היו השבועות שהגדירו את גורלה של בקי לינץ' להמשך השנה.

בסאמרסלאם, לינץ' הייתה הפייבוריטית של הקהל שהיה נואש לראות אותה מנצחת, אבל נאלץ לראות את שארלוט פלייר זוכה בתואר. בסיום הקרב לינץ' התפוצצה של שארלוט (חברתה הטובה בסיפור עד אותו הרגע) מרוב תסכול ותקפה אותה. הרעיון של ה-WWE, היה למקם את לינץ' כהיל למול פלייר הבייביפייס. אני זוכר שכתבתי עוד בזמנו, שב-WWE הולכים להתאכזב קשות כי הרעיון הזה לא יקרה לעולם. הקהל אמר את דברו, והרעיף שריקות בוז צורמות על שארלוט פלייר (הבחורה ה"טובה" בסיפור) ועודד בטירוף את לינץ' (הבחורה ה"רעה" בסיפור). לבסוף אחרי כמה שבועות, ב-WWE נכנעו, ולינץ' הפכה להיות פשוט Badass סגנון סטיב אוסטין, מבלי להיות היל מובהק, ושארלוט פלייר נכנסה יותר ויותר לדמות ההיל המסורתית שלה. האירוע המכונן השני לקראת הקרב הזה הגיע לפני Survivor Series. אירוע שבו האלופים של שני הבראנדים נפגשים ב"קרב בראנדים", ולכן בקי לינץ' האלופה של סמאקדאון (שזכתה באליפות מידיי  פלייר בשבועות לפני באירוע "אבולושן", בקרב בלתי נשכח) הייתה אמורה לפגוש את רונדה ראוזי האלופה מ-RAW. דייב מלצר דייוח בדיעבד, שהתכנית המקורית הייתה לתת בוקינג ממש חזק ללינץ' אבל בסופו של דבר רונדה ראוזי הייתה אמורה לנצח נקי, והחיים נמשכים. אבל בתוכנית RAW האחרונה לפני האירוע, חוסר המזל (או הפוך) הכה. בקי לינץ' קיבלה אגרוף עוצמתי ולגיטימי בטעות מניה ג'קס, ריסקה את האף שלה וקיבלה זעזוע מוח.

ה-Main Event. באדיבות הפייסבוק הרשמי של ה-WWE.

לינץ' לא יכלה להתחרות באירוע. התגובות להתגלגלות האירועים ברשתות החברתיות היו סוערות, וב-WWE סוף סוף התחילו להבין שיש להם בידיים הסתדרות אירועים היסטורית. לפי כל הדיווחים מאותה התקופה, מאותו הרגע הכל נכנס למסלול שלא השתנה יותר מדי מאז. שארלוט פלייר נכנסה במקום לינץ' לקרב מול ראוזי, ובמקום תוצאה נקייה, קיבלנו התפוצצות של פלייר עם תקיפה עם מקל קאנדו על ראוזי, וקהל ששרק בוז צורם לראוזי אחרי הקרב (קהל אגב, ביתי! בלוס אנג'לס). הקהל אמר את דברו בצורה ברורה. כל עוד זה נוגע לשלישיה של ראוזי, פלייר ולינץ': הם לא מוכנים לקבל אף אחד אחר בתור הפייבוריטית שלהם מלבד לינץ'. ראוזי יכולה לקבל אהדה מהקהל מול כל מתאבקת אחרת, אבל ברגע שלינץ' מעורבת – רק בוז צורם.

מאז, הכל נבנה לקראת הקרב המשולש. לינץ' זכתה ברויאל ראמבל כדי לקבל את הקרב מול ראוזי, והתערבות "נבזית" של משפחת מקמהאן כפתה את שארלוט פלייר (הפייבוריטית לפי הסיפור של ההנהלה) לתוך הקרב גם כן. ראוזי מהצד שלה, נכנסה יותר ויותר לתוך דמות היל שמצפצפת על חוקי העסק ורק רוצה להכאיב בצורה לגיטימית ללינץ' (שמתעללת בה בטוויטר על בסיס שבועי, כולל עירוב של בעלה של ראוזי בסיפור) ולפלייר (שתקפה אותה עוד אז). והנה הגענו: ראוזי מגיעה עם תואר האליפות שלה, פלייר מגיעה עם תואר האליפות שלה (שזכתה מידי אוסקה ממש לפני שבוע בהחלטה שעוררה סערה גדולה בקהילת ההתאבקות, בעיקר בגלל ההקרבה של אוסקה למען הקרב המשולש הזה) ולינץ' מגיעה בתור הבייביפייס הכי גדול שהחברה ראתה מזה שנים רבות.

מה יכול לקרות: עם בנייה כל כך ארוכה ומסובכת, ועם כל החלקים שהתארגנו בפאזל הזה, אני רואה רק דרך אחת שבה המאניה הזאת נגמרת. הסיבה ששארלוט זכתה בתואר של סמאקדאון ברגע האחרון היה גם כי וינס לא רוצה לפי הדיווחים לשים את אוסקה בקרב מול מתאבקת שלקהל לא אכפת ממנה, וגם בשביל לייצר את תמונת הסיום האולטימטיבית לאירוע. לינץ' תכניע או תצמיד את ראוזי או שארלוט ותמונת הסיום תהיה בקי לינץ' במרכז הזירה עם שתי החגורות. השאלה מי, תלויה בעיקר בראוזי שדווח לפני כמה חודשים שהיא צפויה לצאת להפסקה מהספורט אחרי מאניה, בעיקר בשביל הרצון שלה לגדל משפחה עם בעלה. אם זאת אכן המציאות, אז לינץ' תכניע/תצמיד את ראוזי ואנחנו ניכנס בקיץ לעוד פיוד לינץ' מול פלייר. ואם לא, למרות שזה כנראה יאכזב מאוד את הקהל, אז בקי תכניע/תצמיד את שארלוט והקיץ יתפנה לתכנית אחת מול אחת של לינץ' מול ראוזי.

 

ה-Top Card!

2) ברוק לסנר (א) מול סת' רולינס על האליפות האוניברסלית:

מה הסיפור: עבור קרב מרכזי במאניה, ועוד על התואר הנחשב ביותר של דוויזיית הגברים, הסיפור פה הוא סיפור פשוט ונטול דרמה. סת' רולינס ניצח את קרב הרויאל ראמבל וילחם בברוק לסנר האלוף. אם טיפה ללכת יותר עמוק, אז הרבה מאוד מכל הקארד של הגברים השנה במאניה נקבע רק בחודשים האחרונים (לרוב הקרבות האלה נקבעים עד כדי שנה לפני האירוע אפילו), בעיקר בגלל שרומאן ריינס (הטופ סופרסטאר של החברה) נאלץ לעזוב לחמישה חודשים את הארגון כדי להילחם בסרטן הדם (מחלה שהוא נמצא בנסיגה כרגע וחזר להתאבק בחודש האחרון ממש). זה זרק את כל הקלפים באוויר ושם את חגורת האליפות מחדש על ברוק לסנר הלגיטימי אך משעמם להחריד עבור הקהל, שכן לסנר מופיע רק לעיתים נדירות בארגון (לפי החוזה המיוחד שלו).

מה יכול לקרות:  לסנר היה החלטת ה-Default אחרי העזיבה של האלוף הקודם, ריינס, ועכשיו דברים אמורים לחזור למסלול. סת' רולינס יצא ממאניה כשהוא האלוף, בזה כמעט שאין לי ספק (למרות שעם לסנר והחוזים "המיוחדים" שלו אף פעם באמת אפשר לדעת, כפי שראינו שנה שעברה לדוגמא עם ריינס). הדרך שבא רולינס יצא כאלוף, זה יכול להגיע במבחר דרכים. יכול להיות ניצחון נקי של רולינס, יכול להיות ניצחון מלוכלך עם התערבות של ריינס ודין אמברוז לדוגמא. והכי מופרע שיכול להיות, דניאל קורמייר איים לאחרונה שיגיע למאניה ו"יעלה" ללסנר את החגורה שלו כדי לגרום ללסנר לבוא להילחם בו ב-UFC. היחסים בין החברות יותר חמים מבעבר, ואני לא פוסל רצון של ה-WWE לערב סיפור מ"החיים האמיתיים" של ה-UFC לתוך הסיפור שלהם. זה מופרע, ו-Long Shot אבל היי, קרו כבר דברים מופרעים בעבר ב-WWE.

קופי קינגסטון עם קסבייר וודס וביג E. הסיפור המרגש של מאניה. באדיבות הפייסבוק הרשמי של ה-WWE.


3) דניאל בריאן (א) מול קופי קינגסטון על אליפות ה-
WWE:

מה הסיפור: הסיפור הגדול ביותר בכניסה לאירוע מלבד הקרב המרכזי (אולי גם יותר לחלק מהאנשים, בגלל שזה סיפור טרי לעומת הסיפור של הנשים שכבר נבנה במשך יותר מחצי שנה). קופי קינגסטון שמעולם לא היה אמור להיות במצב הזה, שנמצא בחברה כבר 11 שנים ותמיד עשה עבודה טובה במיד קארד או אצל הזוגות ומעולם לא התחרה על התואר הגדול, נכנס ברגע האחרון לקרב משושה על התואר ב-Elimination Chamber אחרי שמוסטפה עלי ספג זעזוע מוח שבוע לפני האירוע. קינגסטון נתן הופעה מדהימה ומלאת לב בקרב Gauntlet בסמאקדאון לפני האירוע, ואם זה לא הספיק, אז הוא גם קנה עוד יותר את לב האוהדים בהופעה אדירה באירוע עצמו. וזה מקור העוצמה של הסיפור הזה, שההתחלה שלו היא אורגנית לחלוטין. קופי לא היה צריך להיות פה, אבל במקרה הוא הגיע לשם והקהל התחבר אליו מידית בעקבות האהדה והכבוד שהוא מקבל מהקהל על יותר מעשר שנים שהוא קורע את התחת עבור בידורם.

הפעם ה-WWE היו מהירים לזהות את המתרחש ובנו סיפור סטנדרטי של אנדרדוג מוחלט שנלחם בתחנות הרוח הענקיות שהם ה-WWE ווינס מקמהאן אשר התעלל בו פעם אחרי פעם ולא נתן לו את הקרב המיוחל. תחילה הוא ביטל את הקרב האליפות שלו ב-Fastlane ושלח אותו לקרב 1 מול 2 כדי שישמידו אותו. ואז הכריח אותו לשרוד עוד קרב Gauntlet רק כדי להגיד לו שאחרי שעה בזירה, הוא ברגע האחרון צריך לנצח עוד קרב נוסף, מול אותו דניאל בריאן, מה שקופי כבר לא הצליח לעשות אחרי שניצח חמישה מתאבקים אחרים. ובסוף, וינס גם הכריח את שני חברייו לניו דיי (אקסבייר וודס וביג E) לנצח קרב gauntlet משל עצמם כדי שלבסוף קופי יקבל את הקרב המיוחל מול דניאל בריאן במאניה.

מה יכול לקרות: אני חושב שמאניה הזאת עומדת בסימן של ניצחון הבייביפייס בקרבות הגדולים. לינץ' תצמיד את ראוזי, רולינס את לסנר וגם פה, קופי יצמיד את בריאן ויזכה בפעם הראשונה בחייו בתואר הנכסף והיוקרתי של הארגון. ובסקלת הריגושים אני מאמין שזה יהיה הרגע המרגש ביותר של האירוע, אפילו עם הזכייה הצפוייה של לינץ' לדעתי. תחשבו על זה כמו הסיפור של לינץ', רק בלי להפוך אי פעם ל-Badass ולהישאר תמיד הבחור הצנום והצנוע שעובד וקורע את התחת שלו, רק כדי להיחשב תמיד רק במקסימום בתור B+ ולא טופ קארד; ובמקום שנתיים של קרטוע במקרה של לינץ', אצל קופי זה 11 שנה. בגלל זה זה הולך להיות הרגע המרגש ביותר של הערב.

 

4) טריפל H מול באטיסטה, קרב ללא הגבלות, טריפל H פורש אם הוא מפסיד:

מה הסיפור: באטיסטה רצה כבר זמן מה לחזור לזירת ה-WWE, בשביל "סיפור אחד אחרון" והוא התעקש שהוא רוצה את זה רק מול טריפל H. והנה זה קורה. הסיפור די משני (באטיסטה טוען שטריפל H תמיד החזיק אותו למטה בארגון, וגרם לו לעזוב פעמיים וכו'). זה פשוט קרב בפרופיל סופר גבוהה של מתאבק ענקי מהעבר, שהפך לשם עוד יותר גדול בהוליווד, מול טריפל H הוותיק ששם את הקריירה שלו על כף המאזניים.

מה יכול לקרות: זה יכול להיות סיום או התחלה של הריצה של באטיסטה. שתי האפשרויות שוות בסיכויים שלהם. אם טריפל H ינצח, אז סוף סוף H ינצח את באטיסטה ודייב ה"חיה" קיבל את הסיפור והקרב האחרון שלו והוא יכול לפרוש מהזירה בצורה יפה ולעשות את המעבר הסופי להיות "רק שחקן". מצד שני, אם באטיסטה מנצח, אז כנראה מאחורי הקלעים הם הסכימו על ריצה יותר ארוכה, והסיפור יימשך. כמו שאמרתי, הקרב הזה יהיה או סוף הסיפור או תחילת הסיפור. נראה מה יקרה.

האם ריינס יצליח לגבור על מקינטייר בשיא כושרו? באדיבות הפייסבוק הרשמי של ה-WWE.


5) רומאן ריינס מול דרו מקינטייר:

מה הסיפור: כמו שאתם רואים, כמה שאנחנו מתחילים לרדת בקארד, הסיפורים הופכים יותר ויותר פשוטים. ריינס עזב בגלל מחלת הלוקימיה, וחזר לפני חודש בצורה מרגשת. דרו מקינטייר הוא מההילס הטובים ביותר בטופ של הקארד של ה-WWE והוא קיבל את הקרב היוקרתי הזה.

מה יכול לקרות: אולי קשה לראות את ריינס מפסיד כמעט מיד אחרי שחזר ממחלה מסכנת חיים. אבל לדעתי הסיפור יהיה פה יותר ריאלסטי. ובצורה ריאליסטית, אין שום דרך שבה מתאבק שלא נלחם במשך כמעט חצי שנה, ואחרי תהליך החלמה ממחלה קשה, אמור לנצח מתאבק בשיא כוחו כמו דרו מקינטייר. רולינס יצטרך מתמודד לחגורה אחרי לסנר, ואני לא רואה אפשרות יותר טובה ממקינטייר. ובשביל זה הוא צריך לנצח פה את ריינס. ריינס מצידו יתחיל את סיפור האנדרדוג שחוזר לאט לאט לכוחו האבוד. אגב, מקינטייר מדבר רבות בתקשורת לאחרונה, שאף אחד לא יצליח להתעלות על הקרב שלו ושל ריינס במאניה. לא הייתי מזלזל באמירות שלו, ואם אתם מחפשים את ה-"Sleeper Fight" שיגנוב את ההצגה – הקרב הזה בהחלט יכול להיות It.

ה-Mid Card!

6) בובי לאשלי (א) מול פין באלור על התואר הבין יבשתי:

מה הסיפור: אז באלור זכה בתואר, אחרי שניצח את ליאו ראש בקרב handicap על התואר מול ראש ולאשלי. לאשלי זכה בתואר בחזרה אחרי הסחת דעת של ראש כמה שבועות אחרי. ועכשיו השניים יפגשו סוף סוף, לקרב אחד מול אחד נקי (בתקווה).

מה יכול לקרות: זה קרב של פין באלור, אז אני לא חושב שזה יכול להיות רע, לפחות לא ברמה הטכנית. מצידו של באלור אנחנו נראה את חזרתו של האלטר אגו של באלור: "השד". כי אם לא במאניה, אז מתי כן. וזה יהיה רגע נחמד מאוד. אני לא יכול להתעלם מהתחושה שהקרב הזה אמור לרגש אותי הרבה יותר ממה שקורה במציאות. לאשלי הוא מתאבק מעולה ולוחם לגיטימי בכל זירה (תבדקו את הרקורד ה-MMA שלו) ובאלור הוא מהמתאבקים המחוננים טכנית ביותר בעולם. האשמה נופלת בעיקר על הקריאטיב של ה-WWE שלא גרם לקרב הזה להרגיש Big Match מספיק. אבל "השד" זה תמיד חוויה מהנה, ובאלור יצא ממאניה עם החגורה.

סמואה ג'ו, יגן מול ריי מיסטריו האגדי. באדיבות הפייסבוק הרשמי של ה-WWE.


7) סמואה ג'ו (א) מול ריי מיסטריו על תואר אליפות ארה"ב:

מה הסיפור: הקרב הזה עבר הרבה שינויים מאחורי הקלעים. היו הרבה רעיונות במהלך הדרך, כמו קרב "שיער מול מסכה" של אנדרדה "Cien" אלמאס מול ריי מיסטריו וקרב של ג'ו מול ג'ון סינה. בסוף ויתרו על כל זה, ווינס החליט על ג'ו מול מיסטריו על התואר. בחירה סבירה לחלוטין ואני בטוח שיהיה קרב מעולה. ברגע האחרון, ישנו עדכון שריי מיסטריו קיבל פציעה בכף הרגל, ולכן הוא לא נלחם בתכנית סמאקדאון האחרונה השבוע. תהיה בדיקה רפואית ביום של מאניה כדי לבדוק האם הוא יכול להתחרות. צפו לשינויים אולי בקרב הזה (אני בטוח שבמקרה הצורך אפשר לערב את אנדרדה או ג'ון סינה בקרב הזה והקהל לא יתלונן יותר מדי).

מה יכול לקרות: גם הילס חייבים לנצח במאניה, וג'ו הוא בחירה מעולה לזה. המתאבק שתמיד הרגיש לי הכי "לגיטימי" ב-WWE, מלבד ברוק לסנר. אין סיבה שהוא יפסיד את התואר פה.

8) סאשה בנקס וביילי (א) מול נאטאליה ובת' פיניקס מול ניה ג'קס וטאמינה מול האייקוניקס, על תואר הזוגות של דיוויזיית הנשים:

מה הסיפור: התואר הטרי והחדש ביותר בארגון ולכן אנחנו רואים יותר חשיפה ליותר "קבוצות" בדיוויזיה בשביל לקדם את התואר. אז יש לנו אגדת עבר שחוזרת לזירה בצורת בת' פיניקס ה"גלמאזון" המעולה ובנוסף צוות מ-RAW וצוות מסמאקדאון. היו שמועות שגם צוות מ-NXT היה אמור להתווסף לקרב אבל זה נפל בסוף. זה נראה לפי ראיונות שלביילי ובנקס יש תוכניות מאוד גדולות לחגורות האלו, הן סיפרו שהן היו באות לוינס כל שבוע ומנסות "למכור" לו את הרעיון של התואר הזה, ופשוט "עולות לו על העצבים". בהתחלה  בנקס מספרת שהתשובה הייתה "לא, לא יקרה", תוך כמה חודשים זה הפך ל"כנראה כן, נראה מתי" ובסוף זה פשוט קרה והוכרז. בנקס וביילי רוצות להגן על התואר הזה בכל מקום (כולל בטייקאובר של NXT או טייקאובר של NXT UK) כדי לתת לגיטימציה ויוקרה לתואר החדש.

מה יכול לקרות: זה הקרב הנשים היחיד מלבד המיין איוונט (ופורמלית גם הבאטל רויאל של הנשים), ובדומה לריינס ומקינטייר, זה גם קרב שלדעתי יכול לבוא קצת בהפתעה ולהיות הרבה יותר טוב ממה שמצפים ממנו. ככה או ככה, ביילי ובנקס ישמרו על התואר לדעתי.

 

9) AJ סטיילס מול רנדי אורטון:

מה הסיפור: בנו פה סיפור קטן ונחמד של סטיילס שמגיע מהרקע של האינדיז מול רנדי אורטון, המתאבקת שגדל אצל ה-WWE ומעולם לא "נאלץ" להתחרות באולמות הבינגו ואולמי הספורט הקטנים כמו AJ סטיילס. הפרומואים של השניים האלו אחד על השני בדרך למאניה זה דוגמא מופלאה, לאיך בונים סיפור מעולה במינימום זמן והכנה. בידיים של שתי מתאבקים "נחותים" יותר, זה היה הופך את הקרב ללא מעניין בעליל. אבל אורטון וסטיילס הוותיקים, לקחו את המועט שניתן להם ויצרו באמת אחלה של יריבות וסיפור.

מה יכול לקרות: בסופו של דבר, סיפור או לא סיפור, זה פשוט קרב אדיר בין המתאבק הטכני המוכשר ביותר שה-WWE גידלו ב-15 שנה האחרונות מול המתאבק הטכני המוכשר ביותר שגדל מחוץ ל-WWE באותן השנים בדיוק. יהיה קרב פנטסטי אין לי ספק.

סטיילס וקורט אנגל. פעם ב-TNA ועשיו ב-WWE. באדיבות הפייסבוק הרשמי של ה-WWE.


10) שיין מקמהאן מול המיז, קרב
Falls count anywhere:

מה הסיפור: הקרבות של המיז במאניה אף פעם לא אמורים להיות טובים או מעניינים, הוא תמיד מצליח להפוך אותם להרבה יותר מבדרים ממה שיש להם זכות להיות. כך גם הפעם. שיין מקמהאן הפסיד ביחד עם המיז פעמיים לאוסוז בסמאקדאון והחליט שנמאס לו להיות הבחור הטוב, ולהיזכר שהוא בכל זאת, מקמהאן. אז הוא תקף באכזריות את המיז מאחורי גבו, וגם את אביו ליד הזירה. ואז, כי הוא מקמהאן, הצהיר שהוא "כל כך נהנה מלפוצץ מכות את המיז שהוא רוצה לעשות את זה שוב במאניה. ולמיז אין ברירה, כי הוא הבוס שלו אחרי הכל". יש פה סיפור אישי והמיז ושיין הצליחו דווקא לייצר סיפור די מושך ומעניין ואפילו ששיין הוא לא מתאבק "ראסטמי", איכשהו הקרבות שלו תמיד מבדרים.

מה יכול לקרות: אני חושב ששיין ינצח פה. הסיפור כביכול נבנה בשביל נקמה של המיז בשיין, אבל אנחנו מדברים פה על בן משפחת מקמהאן, והחוקים הרגילים לא חלים עליהם כידוע.

11) קורט אנגל מול בארון קורבין, קרב הפרישה של קורט אנגל:

מה הסיפור: קורט אנגל כבר לא יכול לסחוב בגילו בזירה. רואים את זה לצערנו בצורה מאוד ברורה בחודשים האחרונים. וזה בסדר גמור. צריך גם לדעת מתי לפרוש. עבור הקהל, קצת חבל שזה מול מתאבק די משעמם כמו קורבין, אבל מאחורי הקלעים די חמים על קורבין מאז ומעולם אז הוא יקבל את הכבוד עבור הדמות שלו, להיות הקרב האחרון של אגדה.

מה יכול לקרות: מתאבקים לרוב לא מנצחים את הקרב האחרון שלהם. זאת פשוט לא המסורת. מתאבק כשהוא פורש, נותן את ה-“rub” שלו למתאבק צעיר. אנגל יפסיד לקורבין. ועדיין חייבים להזכיר את העובדה: אנגל הוא אגדה חייה של הספורט, מהגדולים ביותר (באמת, לא סתם מילים. מ-ה-ג-ד-ו-ל-י-ם ביותר שאי פעם היו בזירה) בקרב הפרישה שלו. כבוד.

 

כל השאר!

12) באדי מארפי (א) מול טוני ניס, על אליפות משקל הנוצה:

מה הסיפור: כרגיל ה-CW לא מעניינים אף אחד מאחורי הקלעים. וכרגיל הם יתנו קרב ענקי. וכרגיל הקרב הזה יהיה בפרי שואו.

מה יכול לקרות:  אני חושב שמארפי ימשיך לשמור על התואר שלו.

ברון סטרומן. "התדרדר" עד לפיוד עם קומיקאי SNL. באדיבות הפייסבוק הרשמי של ה-WWE.


13) האוסוז (א) מול ריקושט ואליסטר בלאק מול נאקאמורה ורוסב מול הבר (שיימוס וסזארו), על אליפות הזוגות של סמאקדאון:

מה הסיפור: הסיפור הדל פה (הקרב הוכרז חמישה ימים לפני האירוע) הוא, שבגלל ההתנהגות של האוסוז בקרב ה-Gauntlet של הניו דיי (הם מתוך כבוד לקופי, ויתרו על הקרב שלהם מול וודס וביג E כדי לתת ניצחון אוטומטי לניו דיי ולעזור לקופי לקבל את הקרב שלו במאניה), ה"נקמה" של מקמהאן בהם היא קרב מרובע שמוריד את הסיכויים שלהם לשמור במאניה. ריקושט ואליסטר בלאק אגב, ילחמו פעמיים השבוע. פעם ראשונה באירוע טייקאובר של NXT מול ה-War Raiders על תואר הזוגות של NXT, ופעם שנייה במאניה על תואר הזוגות של סמאקדאון. תיאורטית… הם יכולים לבוא לתוך הקרב במאניה בתור אלופי NXT, ועם החגורות…

מה יכול לקרות: אני לא אופתע משום תוצאה פה. ממש סיכוי שווה לכל ארבעת הצוותים. הימור רנדומלי לחלוטין שלי הוא ריקושט ואליסטר בלאק.

14) הבאטל רויאל לזכרו של אנדרה הענק:

מה הסיפור: הקרב שבו כל המתאבקים שלא קיבלו קרב משל עצמם באירוע. ובאופן עצוב, ברון סטרומן (שעסוק בסיפור משעשע עם המנחים של SNL, מייקל צ'ה וקולין ג'וסט שגם ישתתפו בבאטל רויאל).

מה יכול לקרות: סטרומן יזכה כי יש גבול לכמה אפשר לדרדר את אחד הכוכבים הגדולים ביותר (עד ללפני חצי שנה) של הארגון. או לפחות לקוות שיש גבול.

 

15) הבאטל רויאל של דיוויזיית הנשים:

מה הסיפור: הקרב שבו כל המתאבקות שלא קיבלו קרב משל עצמן באירוע. ובאופן עצוב ממש, אוסקה שנזרקה מתחת לגלגלים עבור הקרב המרכזי של הנשים. מגיע לה הרבה יותר מזה, ואין אדם אחד בקהל שלא יסכים אם הסנטימנט הזה, כולל כמה וכמה מתאבקות בארגון עצמו שיצאו ואמרו את המילים האלו בדיוק (כמו למשל בקי לינץ' ונעומי).

מה יכול לקרות: אוסקה תנצח, וזה יהיה ממש עצוב. במחשבה שנייה, אני לא אופתע אם לייסי אוונס תזכה בזה. עדיין סופר עצוב כל המאניה הזאת עבור אוסקה.

16) נ.ב: באופן מאוד עקבי, כל אתרי החדשות מדווחים שיש "קרב ג'ון סינה" בקארד, אבל ב-WWE שומרים עליו מאוד בסוד ולא מדליפים בכלל נגד מי זה יהיה. אז קחו בחשבון.


אם כך, הנה "הסיפור המלא". אני מזכיר לכולם שביום שישי בלילה יש לנו את האירוע הגדול של השנה גם של NXT עם רשימת קרבות פשוט אדירה שכרגיל תגנוב את ההצגה מכל השבוע, וכרגיל אני ממליץ בחום לכולם לראות את אירוע הטייקאובר (מבטיח כרגיל שלא תתאכזבו):

  • פיט דאן (א) מול WALTER על תואר אליפות NXT UK.
  • ה-War Raiders (א) מול אליסטר בלאק וריקושט על תואר הזוגות של NXT.
  • Velveteen Dream (א) מול מאט רידל על התואר הצפון אמריקאי.
  • שיינה בייזלר (א) מול ביאנקה בלייר מול איו שיראי מול קיירי סיין, על תואר הנשים של NXT.
  • אדם קול מול ג'וני גארגאנו, על תואר אליפות NXT הריק.
הקרב המרכזי של NXT. באדיבות הפייסבוק הרשמי של ה-WWE NXT.

אגב, שבוע מאניה זה לא רק ראסלמאניה וטייקאובר. מסביב לאירועים האלו יתרחשו עשרות (!) אירועים שונים של ארגונים שונים בניו יורק וניו ג'רזי מסביב. כולל אירוע משולב ענקי של ROH ו-NJPW שיתקיים במדיסון סקוור גארדן (עם קרבות כמו קוזיצ'קה אוקאדה מול ג'יי וואייט וקוטה איבושי מול טטסויה נייטו) ועוד אירועים של EVOLVE ורבים רבים אחרים. לאלו שמתעניינים, תעקבו באתרי החדשות אם יש קרבות ששווה לתפוס מהאירועים האלה אחר כך (יש קרב של סקוט שטיינר מול הורנסוואגל, שבו אני לגיטימית חושש לחייו של סוואגל הקטן). השבוע הכי גדול בשנה של ההתאבקות, אמרתי כבר?

זהו, אנחנו נתראה מאוד קרוב עם הסיכום של השבוע הגדול ביותר של הספורט!

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח