"מציאות" העונה במשחק הפנטזי של הפרמייר ליג לעונת 20/21

כתב אורח – יוסי פליישמן

לא יודע אם אתם מרגישים את זה באוויר או לא, אבל עוד עונה של פנטזי פרמייר ליג מתקדמת אלינו בצעדי ענק. לקראת תחילת העונה החלטתי להתמקד בהמלצות על כמה שחקנים פחות מוכרים, אך כאלה אשר אני מקווה לראות מככבים במהלך העונה.

כנראה שאף אחד מכם לא צריך אותי בשביל לדעת שכדאי להרכיב את טרנט/סלאח/מאנה/דה בריינה, אבל אחרי בחירת כל השחקנים האלו נישאר עם מעט מידי כסף ונצטרך למצוא את השחקן המשלים שעולה מעט ויכול להפתיע. בקיצור נצטרך למצוא את הלונדסטורם (הלורד, האחד והיחיד) הבא. בחרתי לכתוב טור סביב השחקנים האלו ואני מקווה מאוד שזה יוכל לעזור לכם בבניית הקבוצה שלכם.

 

הגנה

סטיוארט דאלאס – 4.5 מיליון, לידס יונייטד:

סטוארט דאלאס, לידס
Credit to "Leeds United" Facebook page

קשר נבחרת צפון אירלנד (כבש גם מול נבחרת ישראל) משחק כקיצוני בלידס. תמיד כיף למצוא קשר שרשום כשחקן הגנה… בטח בקבוצה שה-DNA שלה הוא התקפי. דאלאס כבש חמישה שערים ובישל שלושה נוספים בעונה האחרונה, הוא יציב מאוד בהרכב וזה בדיוק מה שאנחנו מחפשים בשחקן הגנה זול.

 

קישור

מתאוס פריירה – 6 מיליון, ווסט ברומיץ':

מתאוס פריירה, ווסט ברומיץ'
Credit to "Fantasy Premier League" Facebook page

רק בן 24 ולהערכתי בדרך לקבוצות גדולות יותר. כמלך הבישולים של הצ'מפיונשיפ בעונה שעברה עם 16 בישולים (ועוד שמונה שערים), כנראה שיהיה ספק הנקודות מרכזי של ברומיץ' העונה. הוא ככל הנראה האופציה ההתקפית הכי טובה שלהם ולכן גם כאן כנראה שלא נסבול מרוטציות והוא ישחק כל העונה. פריירה נרכש לאחרונה מספורטינג ליסבון בה מיעט לשחק ובילה את רוב הקריירה בהשאלות. לפני ברומיץ' שיחק בנירנברג בליגה הגרמנית הראשונה וגם שם השאיר חותם עם שלושה שערים ושני בישולים ב-19 משחקים.

 

חלוץ

 פטריק במפורד – 5.5 מיליון, לידס יונייטד:

פטריק במפורד, לידס
Credit to "Leeds United" Facebook page

חלוץ צעיר עם 16 כיבושים ושני בישולים בעונה האחרונה. באמפורד הוא חלוץ מגוון עם משחק ראש טוב וסיומת טובה מול השער. אמנם משחק בעולה חדשה, אבל לידס של ביילסה היא קבוצת התקפה מלהיבה ובמחיר שלו כנראה שהסיכון נמוך מאוד, בטח ובטח בעונה בה רוב שחקני הקישור הגדולים העלו מאוד את מחירם.

 

שמות נוספים שכדאי לשים אליהם לב

הגנה

ג'ו בריאן – 5 מיליון, פולהאם: תומחר קצת יקר לטעמי, ככל הנראה מההייפ אותו ייצר בגמר פלייאוף הצ'מפיונשיפ.

נת'ן פרגוסון – 4 מיליון, קריסטל פאלאס: ככל הנראה שחקן הרכב בעונה הבאה במחיר של ארבעה מיליון – אותי זה שכנע.

אז'יין אליוסקי – 4.5 מיליון, לידס יונייטד: שחקן נבחרת מקדוניה שמשחק כקיצוני (גם הוא כבש מול נבחרת ישראל) אך רשום כשחקן הגנה. התחיל את הקריירה כמגן שמאלי ומשחק היום כקיצוני ימני, עם המון פריצות למרכז אשר ייצרו חמישה שערים ושלושה בישולים בעונה שעברה. במחיר כזה אטרקטיבי כדאי לשים אליו לב.

קישור

אלן סט. מקסימין – 5.5 מיליון, ניוקאסל: שחקן נהדר עם דריבל מדהים. ככל הנראה האופציה הטובה ביותר לנקודות בניוקאסל. במחיר שלו הוא יכול להיות אופציה נהדרת להשלמת הסגל. החיסרון: פציע מאוד.

 

יש לכם שחקנים נוספים שאתם חושבים שהולכים להפציץ? מרגישים שגנבתי לכם את ההפתעות? רוצים להטריל את החברים שלכם ולגרום להם לבחור שחקנים שלא יביאו נקודות? מוזמנים להוסיף אותם בתגובות לטור.

אם איכשהו אתם עדיין לא חלק מהליגה שלנו, לחצו על הבאנר הגדול ותצטרפו אוטומטית לליגה. אם אתם מאמינים בדרך הישנה ובא לכם להצטרף ידנית, הקוד לליגה נמצא על הבאנר.

באנר הזווית פנטזי

 

 

Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. אתה מגעיל לי את הביצים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח