מפנטזים על – דני אינגס, השחקן הנכון, כל עוד הוא כשיר

// מאת איתמר דביר

גילוי נאות לפני שאתחיל להרעיף מחמאות על הכוכב שיכל להיות אם לא הפציעות, אני משוחד. דני אינגס זה אחד השחקנים הכי מרגשים בליגה הזו בעיניי, אם לא המרגש שבהם. הילד כבר בן 28 וזה מרגיש מוזר כי הוא נראה בן 28 מאז שהוא בן 18, רק שעכשיו הוא כבר באמת בן 28. החלוץ האנגלי שפרץ לתודעה בעונת 2014-2015, שבה לבבות של הרבה אוהדי פרמיירליג וגם את שלי. לוחם. שחקן שנותן 150 אחוז מעצמו בכל דקה שהוא על המגרש ואי אפשר היה שלא להתאהב בזה.

לא רק האוהדים הבחינו, אינגסי צד את עיניהם גם של המועדונים הגדולים ביותר בממלכה. ליברפול בחרה לתת לחלוץ חצי אלמוני מברנלי סיכוי להפוך לסיפור הוליוודי. כזה של שחקן שנלחם בשיניים בשביל להגיע לטופ והצליח לעשות זאת. וזה התחיל בסדר – עד הפציעה. לא סתם פציעה, לא דבר שקצת נחים וזה עובר, אפילו לא לגמור את העונה; לדני אינגס פשוט הלכה הברך. אין לי דרך אחרת לתאר את זה. הוא פספס 85 משחקים בעקבות הפציעה הזו בליברפול, כאשר הוא עובר ניתוח אחר ניתוח ואחד הכשרונות הכי מעניינים באותה עת בליגה פשוט נעלם מהמפה, כאילו כלום.

דני אינגס Danny Ings
מעט מדי רגעים שמחים בליברפול
Credit to Danny Ings Facebook Page

ליברפול מצאה תחליפים, ועד שאינגס השתקם והתאושש הוא כבר לא היה הילד בן ה-23 עם הפוטנציאל האדיר, אלא חלוץ שאמור להיות בשיא הכושר שלו. האיש שהיה אמור להיות שחקן מוביל בליברפול, מוצא את עצמו נוגע בדשא בפעם הראשונה אחרי שנה וחצי. דני רצה לעזוב, ליברפול לא סירבה, ואחרי שנים שבה היא קוטפת את הכוכבים של סאות'המפטון אחד אחרי השני, מאדם לאלאנה ועד וירג'יל ואן דייק – ליברפול החזירה טובה. והעניקה לסאות'המפטון את דני אינגס.

שבעה שערים ושלושה בישולים בעונת 18-19 זה לא מדהים, אבל 1650 דקות בעונה זה כן. תקופת השאלה מוצלחת נגמרה בהעברה לצמיתות ופרק נוסף בקריירה של אינגס החל לתפוס תאוצה. פרק טוב יותר, עם יותר דשא ופחות ניתוחים. עונת 19-20 הייתה עונת שינא מטורפת של אינגס, עם 22 שערים ב-2800 דקות. עונה שמאמני פנטזי רבים נהנו ממנה, בטח אלו שהאמינו בו וקפצו מוקדם על המציאה.

העונה הוא קצת מתקשה, כשגם סאות'המפטון לא לפה ולא לשם. מהטופ ארבע בתחילת העונה ומחשבות על אירופה, לתקופה נוראית עם עוד 9-0 איום מול יונייטד בתאטרון החלומות לפני פחות משבועיים. זה קרה גם בשנה שעברה, התוצאה הזו; 9-0. האזנהוטל כמעט פוטר, אבל מתוך הקושי הגדול סאות'המפטון יצאה לריצה אדירה והוכיחה את עצמה לא רק כקבוצת פרמיירליג לגיטימית, אלא כיותר מזה. גם דני עצמו פרח באותה תקופה כמובן.

דני אינגס Danny Ings
יקבל מקום ביורו?
Credit to Danny Ings Facebook Page

זה הזמן לחזור אל אינגס, לא רק כי ההיסטוריה מלמדת אותנו שסאות'המפטון תכה חזרה, והיא תכה חזרה, אתם יכולים להיות בטוחים בזה. אלא כי אינגס שוב כשיר, מכת הפציעות של סאות'המפטון מתחילה להירגע והחשוב ביותר – הם הולכים לשחק יותר. סאות'המפטון עשויה לשחק לא פחות מ-7 משחקים בארבעת המחזורים הקרובים, וזה רבותיי אומר דבר אחד – נקודות. הרבה מהן.

הוא הכוכב הכי גדול של קבוצה באמת מצוינת, למרות שזה לא נראה ככה כרגע. הוא כשיר, הוא בועט פנדלים, הוא רוצה מקום ביורו והוא מצפה למעבר בקיץ לקבוצת צ'מפיונס. אתם יכולים להיות בטוחים שאינגס יקח את התקופה הזו בשתי רגליים. זה הזמן הכי קריטי של עונת הפנטזי, מחזור כפול רודף מחזור כפול, צ'יפים עפים לכל כיוון ולבחור מוקדם בשחקן הנכון זה קריטי. דני אינגס הוא השחקן הנכון לתקופה הזו, כל עוד הוא כשיר.

//

איתמר דביר שחקן פנטזי פרמייר ליג משנת 2017, סיים במקום השלישי בישראל (433 בעולם) בעונת 2017-18 ומנחה שותף של פודקאסט הפנטזי פרמיירליג – "מינוס 4" (זמין בכל הפלטפורמות) להאזנה – https://open.spotify.com/show/1IFr3C4Fl6XaoxiQeIl81I

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח