מפנטזים על – ג'סי לינגארד, ה"עוד שנייה פורץ" הנצחי

// מאת איתמר דביר

עם השנים ג'סי לינגארד הפך לסוג של בדיחה. הילד ממנצ'סטר יונייטד, לינגארדיניו, זה שהוא כל כך טוב שממש עוד רגע, עוד שנייה, הוא פורץ. וזה אף פעם לא קרה. שמונה שערים ושישה בישולים בעונת 17-18 ב-1807 דקות בלבד, כבר גרמו לנו לחשוב שהנה, זה קורה! במונדיאל 2018 הוא היה אחד מהשחקנים הטובים ביותר בנבחרת אנגליה ואפילו היה מועמד לשער הטורניר, עם סקרימר אדיר מחוץ לרחבה מול פנמה, שנגמר בריקוד פורטנייט אופייני לילד הנצחי שעונה לשם ג'סי.

אך מאז הוא הבקיע רק חמישה שערים ובישל רק שלושה במדי מנצ'סטר יונייטד בליגה, בשנתיים וחצי. פציעה קטנה פה ופציעה קטנה שם, מוריניו לא אהב אותו, ככל הנראה מבחינה אישית יותר מהכל וסולשיאר הנחית לו את ברונו פרננדש על הראש. ג'סי נישאר בודד ועצוב, מחוץ להרכב, והחליט להשקיע את מירב מאמציו בקריירת טיק טוק שהתחילה לנסוק בתור אושיית רשת.

Jesse Lingard
חיפש שוב ושוב חלון הזדמנויות כדי לפרוץ
Credit to Jesse Lingard Facebook Page

ואז במפתיע, בינואר האחרון, ג'סי עבר בהשאלה לווסטהאם. העברה שנראתה חסרת משמעות במובן מסוים, בהתחשב בכך שווסטהאם מחזיקה בצי שלם של שחקני קישור התקפיים. לא היה ברור למה לעזאזל לינגארד מצטרף לרוסטר עמוס כל כך בשחקנים שדומים לו. תחת מויס, רגע לפני טורניר גדול, בקבוצה שנאבקת על הטופ 4… סצנה די מוכרת ללינגארד.

מאז המעבר – ג'סי פרץ. באמת. ארבעה שערים שערים ושני בישולים, שמונה בעיטות למסגרת בארבעת המשחקים האחרונים (ראשון בליגה), שלושה מצבים גדולים (שני מבין כל מי שמשחק במחזור 29), תשע בעיטות מתוך הרחבה (רביעי בליגה). ג'סי משחק בצד שמאל של ווסטהאם, כהצד הימני של ארסנל לא נוראי בהכרח, אבל כן חלש יותר; שש פעמים ספגה ארסנל מהאגף השמאלי שלה, שבע מהאמצע ועשר פעמים מצד ימין, בו תתמודד במחזור הקרוב עם ג'סי. נגד ארסנל לג'סי יש ארבעה שערים ובישול, בשבעה משחקים בהם פתח במדי מנצ'סטר יונייטד, הכי הרבה שיש לו נגד מועדון ספציפי למעט שפילד וונסדיי.

Jesse Lingard
לינגארד פרץ? העיקר שימשיך לכבוש ולחייך
Credit to Jesse Lingard Facebook Page

בארנס, מדיסון וג'קי פצועים. הם יחזרו למגרשים העונה, אך לג'סי יש הזדמנות פז, כנגד כל הסיכויים, לקנות לעצמו מקום ליורו 2021. והוא הולך לנסות לעשות הכל בשביל להשיג אותו. את הפנדל האחרון שסחט הוא לקח בעצמו, אמנם החטיא, אבל הוא כן סחט אותו וכן ביקש לבעוט אותו. אנחנו יכולים לצפות מלינגארד לנסות לעשות כל שביכולתו בשביל להוכיח שהוא ראוי למקום שלו ביורו. בנוסף לכך, ווסטהאם תתחרה עד סוף העונה על מקום באירופה. אולי לא צ'מפיונס, אבל בהחלט מקום באירופה. הדברים האלה הופכים את ג'סי לנכס משמעותי לא רק למחזור 29, אלא עד סוף העונה. יש לו הרבה על מה לשחק, יש לווסטהאם הרבה על מה לשחק, והרעב הזה – זה בדיוק מה ששחקן פנטזי מחפש בקבוצה שלו.

//

איתמר דביר שחקן פנטזי פרמייר ליג משנת 2017, סיים במקום השלישי בישראל (433 בעולם) בעונת 2017-18 ומנחה שותף של פודקאסט הפנטזי פרמיירליג – "מינוס 4" (זמין בכל הפלטפורמות) להאזנה – https://open.spotify.com/show/1IFr3C4Fl6XaoxiQeIl81I

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח