לא יכול להוריד ממך את העיניים – ליברפול שוברת שיאי רייטינג

בלתי אפשרי לקרוא למרוץ האליפות האנגלית מרוץ קיים. כבר יותר משישה חודשים זה נראה יותר כמו מצעד שליברפול מובילה, בזמן ש-19 קבוצות הפרמייר ליג הנותרות הוזמנו לצעוד מאחוריה.

המועדון האדום תפס את המקום הראשון כבר בשבוע השני של העונה ומאז לא נראה שמפריעים לו להישאר שם. הנהגת המועדון מורכבת עכשיו ממוחצי נשמה שלא רואים בעיניים, עם 22 נקודות הפרש כששלושה חודשים עוד לפניהם. כרגע נראה שאף קבוצה לא יכולה לערער את המעמד של ליברפול או לעשות משהו שישנה את התמונה. ההנפה הרשמית של תואר הפרמייר ליג נראית בשלב זה כמו אקט פורמאלי בלבד כשזהות המניפה כבר ידועה לכל.

קלופ ליברפול
credit to "Liverpool fc" Facebook page

בשביל הפרמייר ליג, תהלוכת הניצחון הארוכה וחסרת המתח היא לעיתים רחוקות דבר טוב. מנהלי הליגה האנגלית מוצאים את עצמם המומים לאור המרוץ הכולל מתמודדת אחת בלבד. אבל למרות התוצאה הידועה מראש, מסתבר שקהל הצופים אינו יכול להפסיק לצפות בקבוצה האדומה העונה.

לפי הנתונים של מערכת Sky Sport News, כנגד כל הסיכויים, הליגה מכוונת העונה לרשום את הרייטינג הגבוה בתולדות הליגה. בנוסף, בכירים בעולם תקשורת הספורט האנגלי מודים, שבעונה הזאת כבר צפו בשלושה משחקים המדורגים בטופ חמש של משחקים בהיסטוריה של הליגה!

נראה שכל קבוצת פרמייר ליג אחרת שהתואר כבר רחוק ממנה עוררה פיהוק קולקטיבי. מנצ'סטר סיטי הייתה במצב דומה לפני שנתיים, אבל משחקיה היו רחוקים מהפריים טיים בטלוויזיה האנגלית. אפשר גם לצרף את הנס שקרה למנצ'סטר סיטי באליפות 15-16, אך גם אז לא הצליחו לתפוס כמות כזאת של זוגות עיניים ועניין רב כמו שקורה במציאות הנוכחית עם ליברפול העונה.

 

ישנם מספר מועדונים בודדים בעולם הכדורגל שיכולים להשתוות לליברפול באופן השילוב המיוחד שקורה לקבוצה. היא מפתה, בעלת בסיס קהל עצום ושנים ארוכות ללא תואר – הסיפור המושלם.

הפעם האחרונה שבה ליברפול היתה הקבוצה הכי מצליחה בליגה האנגלית היתה בשנת 1990, לפני שעידן הפרמייר ליג התחיל. עם זאת, כמו היאנקיז בניו יורק או הדאלאס קאבויס, המורשת של ליברפול לאורך שנות ה70 וה – 80 הרוויחה לה המוני אוהדים, גם כאלה שמעבר לגבולות העיר שלה. אז אפשר להניח שלא הייתה זאת הפתעה בחודש שעבר שהניצחון של ליברפול על מנצ'סטר יונייטד דווח על ידי sky sport כשידור השני הכי נצפה בפרמייר ליג ב – 28 שנות היסטוריה, רק הדרבי המנצ'סטרי התעלה במעט בשנת 2012 כששני הצדדים היו רגילים לצאת ולחזור לתואר אלופי אנגליה.

לצפות בליברפול העונה מרגיש כמו לצפות בהיסטוריה שמתרחשת לנגד עינינו. הדיוק, הסטייל בהבקעות השערים וכשיורגן קלופ אחד גדול לצידם, יודעים האדומים, כמו גם האוהדים האחרים, שאין הצגה טובה יותר, גם במונחים היסטוריים.

פירמינו, ליברפול
Credit to "Liverpool FC" Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח