ככה זה נראה

ככה זה נראה כשקיץ שלם לא עושים כלום.

ככה זה נראה כשמחלקת שיווק מנויים היא זו שעובדת הכי קשה במועדון.

ככה זה נראה כשהשחקנים היחידים שה-"פינצטה" מצאה, הם שחקנים חופשיים שחס וחלילה לא ישולמו דמי העברה עבורם, ושגם איתם הצליחו ליפול במו"מ.

ככה זה נראה כש"הרכש הכי טוב שיכולנו להביא" הוא מאמן שכל כולו היסטוריה של מלחמות אגו, ואף הישג מרשים למעט מקום שישי עם מכבי נתניה. פאקינג קבלן תארים.

ככה זה נראה כש-90% מהקבוצה הלוזרית של השנה שעברה, עדיין מככבת בהרכב הראשון של זו הנוכחית. מישהו באמת ציפה לשינוי מהותי?

ככה זה נראה כשהכוכב הכי גדול של הקבוצה, זה שהביא אותנו לאינספור רגעים מרגשים, יודע להזהיר מראש על כמה הוא מפחד שלא יכבדו אותו כשהוא חוזר לארץ, אבל נשאר אותו ילד בן 19 בראש ועושה שביתה איטלקית למאמן שלא בונה עליו להרכב הראשון.

ככה זה נראה שבמקום להביא שחקן בשלושה מליון יורו עם הכסף של ליגת האלופות מביאים את שטרכמן ודוטרה, ויחי ההבדל הקטן, בעוד היד הצהובה הרוכשת עוד נטויה ופוזלת לליגיונרים הבכירים שלנו.

ככה זה נראה כשהבעלים של המועדון שלך כבר שנים על גבי שנים גורם לכל המועדון הזה לדרוך במקום, וכשדורכים במקום אחרים עוקפים אותך.

ככה זה נראה כשכל מחאה של הקהל נגד הבעלים, ככל שתהא שקטה ותרבותית יותר כך תתקבל בציניות ובליגלוג מבחינתו.

ככה זה נראה כשתחושת הזילזול הזאת, שמתבטאת באותן ההצהרות, ובנסיעה לפיינל פור של היריבה השנואה על פני משחק האליפות של הקבוצה שלך, נצרבת בתודעה של האוהדים וגורמת לתחושת ההערכה והכבוד להתחלף בזעם ובתיסכול.

ככה זה נראה אחרי שני מחזורים בהם אתה מפסיד לשתי העולות החדשות ומציג 0 יכולת, 0 נקודות, 0 שערים ו-0 בשורות חדשות אחרי אינספור הצהרות.

ככה זה נראה כשעדר שלם של אוהדים קונה מנוי כי הוא שבוי בסם האהבה לקבוצה, אבל היא מחזירה לו בהכל רק לא באהבה.

ככה זה נראה אחרי שני מחזורים, מישהו רוצה לנחש איך זה ייראה במחזור הבא?

Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח