הקבוצות הכי מרוחקות ב-5 הליגות הבכירות של אירופה

כשכדורגל זורם לך בעורקים, טיול בחו"ל לא יכול להיות שלם בלי לקפוץ למשחק כדורגל אחד או חמישה. בשבילי, החוויה הזו לא מושלמת בלי תוספת של נהיגה ברכב שכור כמה מאות קילומטרים טובים.

וברוח ה-Road Trip האירופי, הנה חמשת המשחקים בליגות הבכירות באירופה שיובילו לחשבון הדלק המנופח ביותר עבור האוהד השרוף שלא מאמין בתחבורה ציבורית.

ליגה אנגלית

סט ג'יימס פארק
Via Brian Hargadon on Flickr

הנסיעה הכי ארוכה שקיימת בליגה האנגלית בשביל אוהדים לוקחת אותם בין הקצה הצפון מזרחי של המדינה, שם שוכנת ניוקאסל, אל הדרום הקצת יותר שמשי בבורנמות' ודין קורט הקומפקטי. נסיעה בין שני האיצטדיונים תיקח חמש שעות ו-44 דקות, נסיעה שרק בטיפה יותר ארוכה מהנסיעה בין סיינט ג'יימס פארק בניוקאסל לברייטון ואצטדיון אמריקן אקספרס (או פאלמרס סטדיום), שתיקח חמש שעות ו-41 דקות.

אולי יום אחד, כשפלימות' הצנועה תגיע לליגה העליונה, נקבל זמן נסיעה יותר ארוך. מצד שני, ניוקאסל יורדת ליגה זה תרחיש יותר מציאותי, מה שיהפוך את ברנלי לצפונית ביותר. בעצם גם היא אמורה לרדת העונה.

 

ליגה איטלקית

קליארי שבאי סרדיניה יוצרת מרחקים וזמני הגעה מרשימים, אם נמשיך לדמיין שאין טיסות למען ניפוח זמני ההגעה. המסלול הארוך ביותר שקיים יהיה בין סטאדיו פריולי של אודינזה בעיר אודינה לסרדיניה ארנה שבקליארי – 13 שעות ו-59 דקות, הכוללות 5 שעות במעברות.

אם הולכים על מסלול יבשתי בלבד, הנסיעה הכי ארוכה תהיה בין איצטדיונה של יובנטוס בטורינו למקום בו ממש ממש לא אוהבים אותה, הסן פאולו בנאפולי – נסיעה של 8 ורבע שעות. היעדרותן של קבוצות כמו לצ'ה, קרוטונה ובארי מנופיה של הסרייה א' מונעת מאיתנו טיולי רכב ארוכים אף יותר, לפחות העונה.

איצטדיון יובנטוס
Via Juventus FC Facebook page

ליגה ספרדית

בלי קבוצות כמו מיורקה, לאס פלמאס וטנריפה, אנחנו "נאלצים" למצוא מסלול יבשתי בלבד. ובכן, הארוך ביותר לאוהדים שרק רוצים לנהוג יקח אותם לחצייה של צפון ספרד, בין אצטדיון מונטיליבי של ג'ירונה בקטלוניה עד לאצטדיון הבליידוס של סלטה בעיר ויגו, על חוף האוקיינוס האטלנטי ומרחק יריקה מהגבול עם פורטוגל. התענוג יקח אתכם לאורך 1215 ק"מ של כביש במשך 11 שעות ו-39 דקות.

 

ליגה גרמנית

עוד ליגה "משעממת" בלי קבוצות שיוצרות קשיים לוגיסטיים רציניים, למרות שהגרמנים בטח היו מוצאים פתרון סופר יעיל גם לזה. הנסיעה הכי ארוכה תהיה בין פרייבורג ביער השחור ואצטדיונה שוורצוואלדשטדיון לעיר הבירה, ברלין, האצטדיון האולימפי של הרטה. התענוג: 6 שעות ו-56 דקות. אולי כשהמבורג תחזור מתישהו נקבל טיול יותר ארוך מדרום גרמניה אל הצפון הרחוק.

 

ליגה צרפתית

פה נחסוך הקדמות לא מצחיקות: אם למונאקו היו אוהדים, הנסיעה שלהם מאיצטדיון סטד לואי לחוף הריביירה הצרפתית עד לסטאד דו רודורו שבעיר גנגאן שבחבל ברטאן היפיפה הייתה לוקחת 12 שעות ו-48 דקות. אולי יום אחד נקבל קבוצה מאחת הטריטוריות הצרפתיות שנמצאות אי שם בעולם, כמו שלפעמים קורה בגביע, כדי ליצור סמטוחה לוגיסטית רצינית.

אוהדי גנגאן
Via EAG Facebook page
Print Friendly, PDF & Email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח