הבחירה המפתיעה של עמרי כספי

// מאת רועי אורן

אודה ולא אבוש הופתעתי מאוד לשמוע שעמרי כספי בחר לחתום דווקא במינסוטה טימברוולבס ולא בקבוצה גדולה יותר כגון: קליבלנד, בוסטון, ממפיס ועוד. אמנם מדובר בקבוצה שמשחקים בה שניים מהפורוורדים הטובים בליגת ה-NBA אנדרו וויגינס וקארל אנתוני טאונס, אך סיכוייה להגיע לשלב הפלייאוף הנו קלוש, מאחר ובזמן קצר היא צריכה לחלוף על-פני שלוש קבוצות (דאלאס, דנבר ופורטלנד) כדי לסיים במקום השמיני במערב (דבר שנראה נכון לעכשיו כחסר סיכוי ממשי).

עמרי כספי מינוסוטה טימברוולבס
Credit to
Minnesota Timberwolves Official Facebook page

אני מאמין ששחקן צריך להשתקם בקבוצה קטנה כדי להחזיר לעצמו את הביטחון בקליעה וכן את דקות המשחק שכה חסרות לכספי, אך זה נכון לתחילת העונה, או לאמצע העונה ובשלב שבו העונה הסדירה עומדת להסתיים בעוד שלושה שבועות, כספי היה צריך לבדוק אפשרות לשחק בקבוצה גדולה יותר כמו בוסטון סלטיקס, וממפיס גריזליס שבאמת התעניינו בו.

עמרי כספי
Credit : Official Omri Casppi Facbook page

לפי הפרסומים, הסיבה שבגינה בחר כספי לשחק בקבוצת "הזאבים" היא שהוא הרגיש בתום השיחה עם המאמן ת'יבודו שבקבוצה בונים עליו לעמדות הפורוורד לאחר שנפצעו שני שחקנים משמעותיים בדמותם של נמניה בייליצה הסרבי, וזאק לווין, זאת בשל העובדה שהוא קולע שלשות ומסוגל גם לחדור לאזור הצבע וללכת עד הסל. מינסוטה מקבלת עליו את זכויות הראשונים ("זכויות בירד"), כך שבתום העונה הסדירה היא תוכל להחליט האם כספי יישאר בה גם בעונה הבאה או לחלופין יועבר לקבוצה אחרת.

היתרונות של המהלך המפתיע
1. כספי ישחק תחת מאמן בכיר, תום ת'יבודו, אשר שכנע אותו לחתום בקבוצה בפגישה בבית-קפה לאחר שנראה היה שכספי עומד לקבל את ההצעה של בוסטון סלטיקס.
2. הוא ישחק בעמדה מספר שלוש האהובה עליו (בה הוא יחליף את השחקן הצעיר והמבטיח זאק לוין אשר גמר את העונה בשל פציעה).
3. אם כספי יתן הופעה טובה במשחקים שנותרו, הוא יוכל להשיג לעצמו חוזה טוב בעונה הבאה.

החסרונות של המהלך המפתיע
1. כספי ייאבק על מקומו למול שחקנים מוכשרים ממנו בדמותם של שאבאז מוחמד ואנדרו וויגינס.
2. כספי נמצא במצב שבו הוא יצטרך לשפר את משחק ההגנה אם ברצונו לראות דקות פרקט.
3. הוא יצטרך להוכיח את עצמו בפרק-זמן קצר של שלושה שבועות כדי לקבל חוזה משודרג במינסוטה או לחלופין לקבל חוזה יותר טוב מקבוצה גדולה יותר.

אין ספק שהעונה הנוכחית היא די מוחמצת עבור כספי, צריך לקוות שהוא יסיים אותה על הצד הטוב ביותר.

Omri_Casspi

Print Friendly, PDF & Email
 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח