האימפריה עוד תחזור, למרות הכל

// מאת סער אליהו

אני יודע שאוהבים להציג את התמונה בצורה שונה, אבל אני אוהד בית"ר ירושלים ואני שמח ומברך על ההתקדמות המסתמנת ברכישת 49% מהקבוצה בידי השייח חמד בן ח'ליפה.

כן, אני אוהד בית"ר ואין לי בעיה שערבי מוסלמי מאיחוד האמירויות יהיה הבעלים של הקבוצה שלי כל עוד הוא מתכוון לתמוך בה ולעזור לה להשיג את המטרות שלה. וכן, הגיע הזמן שאנחנו, כקהל, נתקדם ונקבל את השונה. די עם הגזענות והעקרונות בשקל האלה.

אני בן 20 ואוהד את הקבוצה 14 שנה. בשנים שאני אוהד את הקבוצה חוויתי איתה הצלחות (הדאבל ב 2008… "וקאלה עוצר! הגביע נוסע לירושלים!" וכישלונות (ההדחות המבישות מאירופה – ריסוק חלום ליגת האלופות אי שם ב 2008 בתבוסה לויסלה קראקוב, ההפסדים נגד קופנהאגן, הפסד מביך לפאקינג טאוטה דורס האלבנית – התבוסה להפועל תל אביב בשנה שעברה, מופע האימים נגד מכבי חיפה ביום שני האחרון ועוד לא מעט). והנה, עכשיו בשנת 2020 ההזויה הזו, מגיע אדם עם הון גדול בשם חמד בן ח'ליפה ורוצה להשקיע בקבוצה ולשפוך עליה כספים וקומץ מהקהל מנסה להבריח אותו בשם עקרונות של שנאה? איפה ההגיון פה?

 

לא מדובר באויב מעזה או טורקיה שמנסה להיכנס בשביל להשפיע לרעה, מדובר באדם אוהב ישראל וככל הנראה אוהב עיר הקודש ירושלים, שרוצה להשקיע בקבוצה של המדינה ולהפוך אותה מאימפריה מקומית (אחרי 12 שנים בלי תואר אמיתי זו כבר לא בדיוק אימפריה מקומית, אבל שיהיה) לאימפריה עולמית! שמעתם שהוא ערבי אז זרקתם את טובת הקבוצה בשביל "עקרונות"? אתם אלו ששרים "עוד יבוא היום נכבוש את העולם" ואז כשמגיע אדם דגול, כזה שרוצה לעזור לכם לכבוש את העולם, ואתם מתנגדים ויוצאים נגדו? אתם השתגעתם?

ולך אדון משה חוגג היקר. תמשיך בדרך שלך. רוב הקהל השפוי מאחוריך ואיתך בכל צעד שלך. הקומץ (וכן, זה קומץ), לא ישפיע יותר ונילחם בו לצידך אם צריך, כי בזכותך ביתר שלנו עוד תצא לעידן חדש ותכבוש את העולם!

"האימפריה עוד תחזור"

יאללה ביתר!!!

ביתר ירושלים, קהל
קרדיט לדף הפייסבוק של בית:ר ירושלים
Print Friendly, PDF & Email

תגובה אחת

  1. ליאור חרוץ

    כל מילה בסלע
    טור מדהים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

 

אוהבים את מה שאנחנו עושים ורוצים לעזור?

תתמכו בנו

*כל תמיכה תעזור לנו לגוון ולשפר את התוכן ולצמוח